SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Heb je jouw heksenformule per ongeluk weer gebruikt?quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn geld vliegt de portemonnee uit
quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heb je jouw heksenformule per ongeluk weer gebruikt?
Herkenbaarquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom geef je je geld dan ook vleugeltjesquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja, echt stomquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom geef je je geld dan ook vleugeltjes
quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:15 schreef Ama het volgende:
Plank boven mijn bureau is beetje leeg geworden in de laatste weken maar wat is leuk om daar neer te zetten? 🤔Een lavalampSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Plank boven mijn bureau is beetje leeg geworden in de laatste weken maar wat is leuk om daar neer te zetten? 🤔ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
High five!!🙌quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Plank boven mijn bureau is beetje leeg geworden in de laatste weken maar wat is leuk om daar neer te zetten? 🤔Nog meer planten of geurkaars / geurstokjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat ik van een (lava)lamp beetje gek ga worden. Ik zit er ook weinig in de avond.quote:
Fotolijstje?quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat ik van een (lava)lamp beetje gek ga worden. Ik zit er ook weinig in de avond.
Volgens mij past niet eens haha.quote:
Oh dat is wel een goeie. Hier staan de ratten ook niet dus geurkaarsen kunnen daar ook wel.quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:18 schreef Shii het volgende:
[..]
Nog meer planten of geurkaars / geurstokjes.
huehuequote:
quote:
Wat zou je tegen zoiets moeten zeggen?quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heb jij dit? Praat je er ook tegen?
Je ziet er eng uit?quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zou je tegen zoiets moeten zeggen?
quote:
"Uhm, hoi"quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
'Lust je ook een koekje?'quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik zou het niet weten, vandaar mijn vraagquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je ziet er eng uit?![]()
Wat zou jij zeggen?
quote:
WArom zo laat nog een dutjequote:
Bedankt voor je bijdrage weer Modusquote:
quote:
Eensquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage weer Modus
Had je dan biet beter gewoon op tijd naar bed kunnen gaan?quote:
neejoh, vanavond laat naar bed en dat gaat prima.quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had je dan biet beter gewoon op tijd naar bed kunnen gaan?
Welk geld?quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En neemt iedere keer een hapjequote:Op vrijdag 8 december 2023 20:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
1984 Orwell, de overheid kijkt met je mee?
Hmm, okequote:Op vrijdag 8 december 2023 20:34 schreef Haags het volgende:
[..]
neejoh, vanavond laat naar bed en dat gaat prima.
quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage weer Modus
quote:
U is vrijwilliger?quote:
Nee. Maar ik wil wel een figurine van de nieuwe Godzilla. Niet iedere generatie is even leuk. Deze wel.quote:
Nee, ik ben een nerd, geen debiel.quote:Praat je er ook tegen?
*erasmusbrug gaat zachter branden*quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:34 schreef bitterbal het volgende:
zo ledlampjes,donutlamp, temulamp, ledlampjes en bureau blad aan
hamburger lamp nu echt ter zielen?quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:34 schreef bitterbal het volgende:
zo ledlampjes,donutlamp, temulamp, ledlampjes en bureau blad aan
quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*erasmusbrug gaat zachter branden*
Er staat dat ie in de oorlog twee keer tot zinken gebracht is, maar misschien mis ik een deel van het verhaal?quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:47 schreef CherryLips het volgende:
Ah dat was m'n eerste pont met de auto. En de laatste.
quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb vandaag nieuwe adapter ontvangen. nog niet getest
gekke slangquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb vandaag nieuwe adapter ontvangen. nog niet getest
binnenkort breken we die tent bij je af en gaan we je een week lang geforceerd eten voeren. trechter in je maag en alquote:
nou nou nouquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
binnenkort breken we die tent bij je af en gaan we je een week lang geforceerd eten voeren. trechter in je maag en al
quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wil het niet meer horen![]()
ben diep diep diep teleurgesteld
Gepofte rupsenquote:
quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:02 schreef Shii het volgende:
Ik wil niet weten wat er met de paddenstoelen gedaan gaat worden.
Mja op zich leek ze wel ok toen ik van huis ging. Maar ze heeft ook pijnstillers gekregenquote:
maar weet je wat het s?quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja op zich leek ze wel ok toen ik van huis ging. Maar ze heeft ook pijnstillers gekregen
Is het duidelijk wat ze heeft?quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja op zich leek ze wel ok toen ik van huis ging. Maar ze heeft ook pijnstillers gekregen
quote:
Dan moet eerst de MAD losgaanquote:
dan is er meer dan alleen maar gepofte russenquote:
quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:11 schreef Ama het volgende:
1. Bohemian Rhapsody - Queen
2. Roller Coaster - Danny Vera
mehquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:11 schreef Ama het volgende:
Ga je weer zwembaden onveilig maken?quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zin in de zomer
https://www.instagram.com(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==
vroeg zeg boh ik haal net de tapas uit de koelkastquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, zo maar eens gaan slapen dan. Verder niet echt meer iets zinnigs te doen eigenlijk.
kijk nou hoe schattigquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ga je weer zwembaden onveilig maken?
Iedereen gepoftquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan is er meer dan alleen maar gepofte russen
Helaas, maar nee.quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Voor mij twee perfecte liedjes om het jaar af te sluiten.
Heb jij even lekker pech.quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Helaas, maar nee.
Niet toegestaan
mja, van nummer 2 ben ik niet zo... maar goed.. daar hebben we het over gehadquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:11 schreef Ama het volgende:
Gefeliciteerd met je moeder, Karzaiquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:10 schreef Karzai het volgende:
ik ga maar een nieuwe laptop kopen voor mijn moeder morgen ze loopt er al jaren over te klagen en ze is jarig
69 geworden
das een mooi cadeauquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:10 schreef Karzai het volgende:
ik ga maar een nieuwe laptop kopen voor mijn moeder morgen ze loopt er al jaren over te klagen en ze is jarig
69 geworden
Gefeliciteerd met je moeder.quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:10 schreef Karzai het volgende:
69 geworden
Ik wil helemaal niet get uppenquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
Fellas I gotta get up and do my thang
You know, get into it...
Like a, like a Sex Machine?
Movin'? Groovin'?
Count it off...
GET UP
Ik ga zo ook even kijken wat er in de koelkast ligt.quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
vroeg zeg boh ik haal net de tapas uit de koelkast
quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga zo ook even kijken wat er in de koelkast ligt.
Maar de caafs welquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet get uppen
quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:20 schreef Karzai het volgende:
Bij mij is het elke dag feest ik begin nu pas
[ afbeelding ]
Vanwaar zulks vunzig taalgebruikquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
GET UP
GET ON UP
STAY ON DA SCENE
LIKE A SEX MACHINE
Tis wel de lelijkste neger aller tijden met dat vage kapsel van hem, dus staat ie iig nog ergens op #1quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
Elke 'top 2000' die James Brown niet op 1 heeft is bullsheeeeeeeeeeeeeeet
James Brown = Love, broquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vanwaar zulks vunzig taalgebruik@:Ettosvlinder
Ik ben ook lovequote:
quote:
Nee nog niet. Maandag verder onderzoekquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het duidelijk wat ze heeft?
Complexe diagnosequote:Op vrijdag 8 december 2023 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Nee nog niet. Maandag verder onderzoek
hmm duim dat het niets isquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Nee nog niet. Maandag verder onderzoek
Etto heeft even een paar glaasjes gedronken zonder te hebben gegetenquote:
Dit is best wel waarquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Etto heeft even een paar glaasjes gedronken zonder te hebben gegeten
Hou je van watermeloen suiker Etto?quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
meteen mega zin in vlinder
rawrrrrrrrrrrrr
Zal dan wel een andere zijn geweestquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er staat dat ie in de oorlog twee keer tot zinken gebracht is, maar misschien mis ik een deel van het verhaal?
Lekker aan de champiquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:20 schreef Karzai het volgende:
Bij mij is het elke dag feest ik begin nu pas
[ afbeelding ]
Ik hou van vlinderquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hou je van watermeloen suiker Etto?
ja bloedonderzoek was helemaal goed. Dus maandag echo en nog een keer een blaaspunctiequote:
Ettoquote:
oh gaat ze dan onder narcose?quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:34 schreef datismijnmening het volgende:
N
[..]
ja bloedonderzoek was helemaal goed. Dus maandag echo en nog een keer een blaaspunctie
Hopelijk komen ze dan achter wat het isquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:34 schreef datismijnmening het volgende:
N
[..]
ja bloedonderzoek was helemaal goed. Dus maandag echo en nog een keer een blaaspunctie
misschien zijn we wel 1 userquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
BB en ik stellen steeds dezelfde vraag
quote:
Hallo, mijn naam is etto. Ik run een antiekzaak en heb interesse in oude boeken en vlinders.quote:
quote:
LTVDK reageert ook hetzelfde..quote:
Oh, dan ga ik je even opzoeken op LinkedInquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hallo, mijn naam is etto. Ik run een antiekzaak en heb interesse in oude boeken en vlinders.
Tevens heb ik een verslaving aan sigaren en whisky. Dat laatste soms nogal overdadig en zulks.
Op Linkedin kunt u mijn bijdragen vinden onder 'DR. MA. PHD. MR. ETTO BELGICUS', waarin ik debiele posts plaats waarin ik het heb over persoonlijke groei en zingeving en kwartetten.
DUM DUM DUM DUMquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
LTVDK reageert ook hetzelfde..
Misschien zijn BB, 4E en LTVDK wel 1 persoon
Wat doet ze nu nog buiten?quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vlinder is nog niet thuis, zoals moge blijken
quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
LTVDK reageert ook hetzelfde..
Misschien zijn BB, 4E en LTVDK wel 1 persoon
quote:
quote:
quote:
Tijd vliegtquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:41 schreef mschol het volgende:
geez, alweer kwart voor 10..
ik heb nog niet eens avondgegeten
Dat hier eigenlijk gewoon maar 1 iemand is die heel de tijd met zichzelf zit te pratenquote:
Ettovanscholquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:41 schreef mschol het volgende:
Hoe danquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:41 schreef mschol het volgende:
Heel fok bestaat uit maar 1 persoon, eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat hier eigenlijk gewoon maar 1 iemand is die heel de tijd met zichzelf zit te praten
Oeh, lekkerquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ja..
misschien maar omeletje bakken ofzo..
Maar welke is dan de echte ...quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel fok bestaat uit maar 1 persoon, eigenlijk.
praat hier al die tijd met mezelfquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel fok bestaat uit maar 1 persoon, eigenlijk.
Allemaal.quote:
Klopt, ik ookquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
praat hier al die tijd met mezelf
Ja, en MIJ.. de slangenbezweerderquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
praat hier al die tijd met mezelf
Dat verklaart waarom ik al bijna in slaap val.quote:
ssssssssquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, en MIJ.. de slangenbezweerder
quote:
Nope. Gewoon met die naald in d’r poesquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hopelijk komen ze dan achter wat het is
Gaat die blaaspunctie wel onder narcose ?
quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Nope. Gewoon met die naald in d’r poes
quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Nope. Gewoon met die naald in d’r poes
quote:
quote:
Eet dan godverdomme gewoon eens een keer watquote:
zeg het hemquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eet dan godverdomme gewoon eens een keer wat
Hardcore top 100quote:
huehue?quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
met zijn eenvoudige drievoudige vingerpartij
quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Luister naar vlinder en etto, die met zijn eenvoudige drievoudige vingerpartij de verbintenis tussen vrouw en man realiseert
Sorry zusquote:
quote:
F youquote:Op vrijdag 8 december 2023 22:04 schreef mschol het volgende:
[..]
RIP vlinder
vele gingen je voor:
[ afbeelding ]
quote:
Hij is weer terugquote:Op vrijdag 8 december 2023 22:07 schreef LTVDK het volgende:
@:bitterbal https://hallon.nl/ksc/
[ afbeelding ]
zegquote:Op vrijdag 8 december 2023 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij is weer terug![]()
[ afbeelding ]
Wat ga je met je neus doen?quote:
Heh?quote:Op vrijdag 8 december 2023 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niks, ik ga wat met mijn neus doen
waarom elke keer een nieuwe sitequote:Op vrijdag 8 december 2023 22:07 schreef LTVDK het volgende:
@:bitterbal https://hallon.nl/ksc/
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 december 2023 22:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh lees het verkeerd![]()
nevermind
Ga weg cuckulekuujongenquote:Op vrijdag 8 december 2023 22:42 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Schei uit met je aanstelleritis !!
Ja, wtf.quote:
Vergeten op te halen?quote:
Heeft jouw kasteel geen brug?quote:
Bel mij maarquote:Op vrijdag 8 december 2023 23:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zal ik slachtofferhulp bellen?
Is goed, ik kom morgen even je voordeur opmetenquote:Op vrijdag 8 december 2023 23:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga jij een ophaalbrug bouwen dan?
@EttovanBelgie zou dit ook gezegd kunnen hebbenquote:Op vrijdag 8 december 2023 23:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is goed, ik kom morgen even je voordeur opmeten
Die zou je meteen buiten gezet hebben.quote:Op vrijdag 8 december 2023 23:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
@:ettovanbelgie zou dit ook gezegd kunnen hebben
wat is dat van Etto met z'n mensen buiten zettenquote:Op vrijdag 8 december 2023 23:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zou je meteen buiten gezet hebben.
Geen idee. Is niet echt een Brabants gebruik.quote:Op vrijdag 8 december 2023 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat is dat van Etto met z'n mensen buiten zetten
Is stiekem het account van Geert Wildersquote:Op vrijdag 8 december 2023 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat is dat van Etto met z'n mensen buiten zetten
ahhh dat verklaart een hoopquote:Op vrijdag 8 december 2023 23:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is stiekem het account van Geert Wilders
Nou, dan kies maar wie je aan je voordeur wil hebbenquote:Op vrijdag 8 december 2023 23:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
@:ettovanbelgie zou dit ook gezegd kunnen hebben
Omdat ik een kronkel in m'n hoofd heb en steeds weg ga en dan alles deletequote:
Dan liever jijquote:Op vrijdag 8 december 2023 23:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou, dan kies maar wie je aan je voordeur wil hebben
Natuurlijk! Welke heb je het liefst?quote:Op vrijdag 8 december 2023 23:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan liever jij![]()
Neem je wel vlaai mee?
quote:Op vrijdag 8 december 2023 23:25 schreef Xilia het volgende:
[..]
Omdat ik een kronkel in m'n hoofd heb en steeds weg ga en dan alles delete
hmm..quote:Op vrijdag 8 december 2023 23:25 schreef Xilia het volgende:
[..]
Omdat ik een kronkel in m'n hoofd heb en steeds weg ga en dan alles delete
Appel kruimelquote:Op vrijdag 8 december 2023 23:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Natuurlijk! Welke heb je het liefst?
Een zeer goede keuze, jonge damequote:
quote:Op vrijdag 8 december 2023 23:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent vlg mij niet op de hoogte?
Dat vind ik nietquote:Op vrijdag 8 december 2023 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
“Ze” is nog een jongen. No-offense. Dat is toch zo
Dimmy?
Ja eerste deel, het vervolg komt zondag ofzoquote:Op vrijdag 8 december 2023 23:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Fuck heb ik gemist. Is toch die aandoenlijke vrouw in Egypte?
In jouw bekrompen middeleeuwse hersenpan wel jaquote:Op vrijdag 8 december 2023 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
“Ze” is nog een jongen. No-offense. Dat is toch zo
Dimmy?
Had me blijkbaar aangemeld op de wachtlijstquote:Op vrijdag 8 december 2023 23:35 schreef mschol het volgende:
[..]
een sociaal netwerk? aldus google?
ik niet
Ik lig al in bedquote:
Ga je er dan nog uit?quote:Op vrijdag 8 december 2023 23:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar ik moet nog een was ophangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |