SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Heb je jouw heksenformule per ongeluk weer gebruikt?quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn geld vliegt de portemonnee uit
quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heb je jouw heksenformule per ongeluk weer gebruikt?
Herkenbaarquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom geef je je geld dan ook vleugeltjesquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja, echt stomquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom geef je je geld dan ook vleugeltjes
quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:15 schreef Ama het volgende:
Plank boven mijn bureau is beetje leeg geworden in de laatste weken maar wat is leuk om daar neer te zetten? 🤔Een lavalampSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Plank boven mijn bureau is beetje leeg geworden in de laatste weken maar wat is leuk om daar neer te zetten? 🤔ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
High five!!🙌quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Plank boven mijn bureau is beetje leeg geworden in de laatste weken maar wat is leuk om daar neer te zetten? 🤔Nog meer planten of geurkaars / geurstokjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat ik van een (lava)lamp beetje gek ga worden. Ik zit er ook weinig in de avond.quote:
Fotolijstje?quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat ik van een (lava)lamp beetje gek ga worden. Ik zit er ook weinig in de avond.
Volgens mij past niet eens haha.quote:
Oh dat is wel een goeie. Hier staan de ratten ook niet dus geurkaarsen kunnen daar ook wel.quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:18 schreef Shii het volgende:
[..]
Nog meer planten of geurkaars / geurstokjes.
huehuequote:
quote:
Wat zou je tegen zoiets moeten zeggen?quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heb jij dit? Praat je er ook tegen?
Je ziet er eng uit?quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zou je tegen zoiets moeten zeggen?
quote:
"Uhm, hoi"quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
'Lust je ook een koekje?'quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik zou het niet weten, vandaar mijn vraagquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je ziet er eng uit?![]()
Wat zou jij zeggen?
quote:
WArom zo laat nog een dutjequote:
Bedankt voor je bijdrage weer Modusquote:
quote:
Eensquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage weer Modus
Had je dan biet beter gewoon op tijd naar bed kunnen gaan?quote:
neejoh, vanavond laat naar bed en dat gaat prima.quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had je dan biet beter gewoon op tijd naar bed kunnen gaan?
Welk geld?quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En neemt iedere keer een hapjequote:Op vrijdag 8 december 2023 20:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
1984 Orwell, de overheid kijkt met je mee?
Hmm, okequote:Op vrijdag 8 december 2023 20:34 schreef Haags het volgende:
[..]
neejoh, vanavond laat naar bed en dat gaat prima.
quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage weer Modus
quote:
U is vrijwilliger?quote:
Nee. Maar ik wil wel een figurine van de nieuwe Godzilla. Niet iedere generatie is even leuk. Deze wel.quote:
Nee, ik ben een nerd, geen debiel.quote:Praat je er ook tegen?
*erasmusbrug gaat zachter branden*quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:34 schreef bitterbal het volgende:
zo ledlampjes,donutlamp, temulamp, ledlampjes en bureau blad aan
hamburger lamp nu echt ter zielen?quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:34 schreef bitterbal het volgende:
zo ledlampjes,donutlamp, temulamp, ledlampjes en bureau blad aan
quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*erasmusbrug gaat zachter branden*
Er staat dat ie in de oorlog twee keer tot zinken gebracht is, maar misschien mis ik een deel van het verhaal?quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:47 schreef CherryLips het volgende:
Ah dat was m'n eerste pont met de auto. En de laatste.
quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb vandaag nieuwe adapter ontvangen. nog niet getest
gekke slangquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb vandaag nieuwe adapter ontvangen. nog niet getest
binnenkort breken we die tent bij je af en gaan we je een week lang geforceerd eten voeren. trechter in je maag en alquote:
nou nou nouquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
binnenkort breken we die tent bij je af en gaan we je een week lang geforceerd eten voeren. trechter in je maag en al
quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wil het niet meer horen![]()
ben diep diep diep teleurgesteld
Gepofte rupsenquote:
quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:02 schreef Shii het volgende:
Ik wil niet weten wat er met de paddenstoelen gedaan gaat worden.
Mja op zich leek ze wel ok toen ik van huis ging. Maar ze heeft ook pijnstillers gekregenquote:
maar weet je wat het s?quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja op zich leek ze wel ok toen ik van huis ging. Maar ze heeft ook pijnstillers gekregen
Is het duidelijk wat ze heeft?quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja op zich leek ze wel ok toen ik van huis ging. Maar ze heeft ook pijnstillers gekregen
quote:
Dan moet eerst de MAD losgaanquote:
dan is er meer dan alleen maar gepofte russenquote:
quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:11 schreef Ama het volgende:
1. Bohemian Rhapsody - Queen
2. Roller Coaster - Danny Vera
mehquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:11 schreef Ama het volgende:
1. Bohemian Rhapsody - Queen
2. Roller Coaster - Danny Vera
Ga je weer zwembaden onveilig maken?quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zin in de zomer
https://www.instagram.com(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==
vroeg zeg boh ik haal net de tapas uit de koelkastquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, zo maar eens gaan slapen dan. Verder niet echt meer iets zinnigs te doen eigenlijk.
kijk nou hoe schattigquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ga je weer zwembaden onveilig maken?
Iedereen gepoftquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan is er meer dan alleen maar gepofte russen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |