Die foto waar je een karton van Szymanski kust is een beetje raarquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe ziet mijn Tinder profiel eruit?
Daarom krijg ik geen likes.quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die foto waar je een karton van Szymanski kust is een beetje raar
Oosterpoort Groningenquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
@:3rr0r waar en wanneer was dat KRS One optreden?
wowquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kansloze OP-steal
Waardeloze OP
Waardeloze TT
Waardeloze TS
1/10
Bedankt maat.quote:
Met wat?quote:Op vrijdag 8 december 2023 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat.
Beetje laat, maar er heeft verder niemand aan gedacht (zelfs Niek niet) dus chapeau
Vreselijk, wat een pech heb jij zegquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:32 schreef Caland het volgende:
Ingeloot voor alle drie de groepswedstrijden van Oranje op het EK
Tijd om een bos wortelen te kopen
Uitgeloot voor Nederland - Frankrijk.quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:32 schreef Caland het volgende:
(Niek wil liever niet meer dat je hem Niek noemt)quote:Op vrijdag 8 december 2023 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat.
Beetje laat, maar er heeft verder niemand aan gedacht (zelfs Niek niet) dus chapeau
Ik ben nergens voor ingeloot. Jij gaat geld verdienen!!quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:32 schreef Caland het volgende:
Caland gaat zich oranje schminken en van die kutdansjes repeteren.quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben nergens voor ingeloot. Jij gaat geld verdienen!!
'ongewenste'quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:24 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jongens, wordt een druk weekendje voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |