abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211554487
quote:
Er is letterlijk één enkele baby gestorven op 7 oktober en die is niet onthoofd of in een ovengeplaatst etc. hij stak gewoon de draak met een van de vele lulverhalen zoals de 40 onthoofde baby's die ook hier veelvuldig zijn gepost

quote:
In another story that spread a few weeks ago, United Hatzalah President Eli Beer told of a baby that was placed in an oven and burned to death. Beer made the remarks at a donors conference in the United States. The British newspaper The Daily Mail changed it from “baby” to “babies."

But this story also is not true. Ten-month-old Mila Cohen was murdered in the massacre, along with the baby still in the womb of her mother who died after her mother was shot on the way to hospital. The police have no evidence showing that other babies were killed. A source at United Hatzalah said a volunteer mistakenly interpreted a case at the Shura base and passed the inaccuracy on to Beer.
https://www.haaretz.com/i(...)74-afce-b5fbe24f0000
https://archive.is/CUiCh
  vrijdag 8 december 2023 @ 14:01:02 #77
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211554518
quote:
Dichter :')

Ja en Hitler was een schilder :D

Mooi dat hij een bom kopte, kennelijk geen Allah maar karma... the bitch
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_211554537
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 december 2023 14:01 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Dichter :')

Ja en Hitler was een schilder :D

Mooi dat hij een bom kopte, kennelijk geen Allah maar karma... the bitch
In tegenstelling tot de dood van deze man bestaat de dood van die baby helemaal niet
  vrijdag 8 december 2023 @ 14:07:11 #80
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211554570
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 13:30 schreef Ebinas het volgende:
ik ben ook hier weer stil van.

https://news.sky.com/stor(...)e-in-israel-13024850

Rami Shmuel went from producing a multi-day rave to searching through the bodies of partygoers who died at Nova festival..........................................................
;(
pi_211554625
quote:
Er is een andere thread op twitter met >20K likes van mensen die boos zijn op Palestijnen omdat ze denken dat dit van hun afkomstig is, dat is het daadwerkelijke doel van deze actie; muddying the waters en angst opwekken. Net zoals deze actie:

vrijdag 8 december 2023 @ 14:16:00 #83
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 8 december 2023 @ 14:16:03 #84
505059 Cpt.Crow
Kapitein Kraai
pi_211554657
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 14:13 schreef moby_jones het volgende:

[..]
Er is een andere thread op twitter met >20K likes van mensen die boos zijn op Palestijnen omdat ze denken dat dit van hun afkomstig is, dat is het daadwerkelijke doel van deze actie; muddying the waters en angst opwekken
Eens maar ik denk dat deze 20K mensen, die zonder meer geloven dat zoiets daadwerkelijk van Harvard komt, anders ook niet heel genuanceerd door het leven gaan. :P
  vrijdag 8 december 2023 @ 14:23:06 #85
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211554725
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 13:57 schreef moby_jones het volgende:

[..]
Er is letterlijk [b]één enkele baby gestorven op 7 oktober[/b] en die is niet onthoofd of in een ovengeplaatst etc. hij stak gewoon de draak met een van de vele lulverhalen zoals de 40 onthoofde baby's die ook hier veelvuldig zijn gepost
[..]
https://www.haaretz.com/i(...)74-afce-b5fbe24f0000
https://archive.is/CUiCh
Bron?
  vrijdag 8 december 2023 @ 14:25:07 #86
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211554742
quote:
Dat tolletje :D
Ben ik de enige met dat hysterische South Park-liedje in mijn hoofd nu? :@
  vrijdag 8 december 2023 @ 14:29:29 #87
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 8 december 2023 @ 14:30:44 #88
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211554802
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 14:25 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Dat tolletje :D
Ben ik de enige met dat hysterische South Park-liedje in mijn hoofd nu? :@
Dit?

pi_211554823
quote:
Hell yeah.
pi_211554843
quote:
Fourteen children aged 12 to 15 were killed in in Israel in rocket strikes launched from Gaza, not at massacre sites in southern Israeli communities.
Dit had ik in al die ellende helemaal gemist
  vrijdag 8 december 2023 @ 14:37:41 #92
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211554880
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 14:23 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Bron?
Te vinden in de links in mijn post maar hier nogmaals
quote:
According to sources including Israel's National Insurance Institute, kibbutz leaders and the police, on October 7 one baby was murdered, 10-month-old Mila Cohen. She was killed with her father, Ohad, on Kibbutz Be'eri.
Artikel bevat ook de berichtgeving die aanvankelijk door de Israelische regering de wereld in werd geholpen ter vergelijking:
twitter
pi_211555098
Financiële interesses Hamas niet op één lijn met de interesses van de Palestijnse bevolking <goh, surprise>

Bevestiging vanuit ander perspectief:

vrijdag 8 december 2023 @ 15:12:22 #95
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211555123
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 14:03 schreef moby_jones het volgende:

[..]
In tegenstelling tot de dood van deze man bestaat de dood van die baby helemaal niet
Maakt de opmerking niet minder wanstaltig, zeker gezien in het licht van de afschuwelijk sadistische misdaden van Hamas, mensen die grappen maken over Joden en ovens, ach ik kan er geen traan om laten.
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  vrijdag 8 december 2023 @ 15:29:40 #96
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211555250
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 14:41 schreef moby_jones het volgende:

[..]
Te vinden in de links in mijn post maar hier nogmaals
[..]
Artikel bevat ook de berichtgeving die aanvankelijk door de Israelische regering de wereld in werd geholpen ter vergelijking:
[ twitter ]
quote:
Partial data by Hebrew media covering the civilians — killed by thousands of invading terrorists and by some of the thousands of rockets fired that day at Israeli cities — reveals that they include two infants, 12 other children under the age of 10, 36 civilians aged 10-19, and 25 elderly people over the age of 80, accounting for 75 of the 764 civilians.
https://www.timesofisrael(...)ctims-we-know-about/
  vrijdag 8 december 2023 @ 15:32:30 #97
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211555406
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 22:41 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Omdat Hamas steelt krijgt de burgers dan ook maar niks? Omdat toen jij kind was jouw asociale egoïstische broer stiekem koekjes stal, kreeg jij van je ouders ook maar niks meer? Dit slaat nergens op.
En dan ook nog het bericht dat Hamas al twee jaar aan het voorbereiden zou zijn geweest en zogenaamd voor meer dan een jaar aan voedsel, water en voorraden in al die tunnels zou hebben liggen en toch niet te duperen was....

Het was gewoon de Palestijn straffen. Iedereen weet het en de een vindt iets van die tactiek en de ander vindt het fantastisch slim van IDF. Geniet er gewoon van in plaats van zo'n ridicule daarom te verzinnen.
Nee hoor, het heeft niets met 'straffen' te maken. De leveringen zijn gericht aan de Palestijnse burgers, dat de Palestijnse terroristen van Hamas (wat laten we niet vergeten ook gewoon Palestijnse burgers zijn) alles kapen kunnen degenen die het leveren niets aan doen. Je probeert nu de bestuurlijke verantwoordelijk voor de Palestijnen bij derden te leggen. Hamas is verantwoordelijk voor hun eigen burgers, niet Israël of andere partijen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 11:37 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ik geef gewoon de beste oplossing: Hamas accepteert hun verlies. Hoeven ze niet eens allemaal voor de 72 maagden te gaan. Gewoon de rest van hun leven in een cel. Maar: daarmee redden ze de onschuldige burgers.

Wat vind je belangrijker? Dat Hamas kan blijven bestaan of dat de onschuldige palestijnse kindertjes niet in zo'n oorlogsgebied opgeoeien, hongerig en zonder medicijnen?
Zij geven niets om die mensen, waar vervolgens Israël de schuld van krijgt. Dit weten we helaas.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 11:46 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Wat het ergste is aan dit soort filmpjes, is dat door het gebrek aan tegengas (of minstens zo hysterisch geschreeuw terug) deze gekken bevestigd worden in hun idee dat ze alle recht hebben om hun punt op te dringen. Ze zien het als legitimering dat het een Goede Zaak is. Dat er geen vergelijkbare intimidatie plaatsvindt vanuit de andere hoek zien ze ook als zwakte, als argument dat die hoek geen punt heeft.

Toen ik -lang geleden- op de uni zat zouden we zo'n debiel vierkant uitgelachen hebben en waarschijnlijk even het lokaal uitgezet hebben.
Dat was denk ik een andere tijd. Ik kan je garanderen dat op menig universiteit in het Westen en dan helemaal binnen de sociale en geesteswetenschappen, dit soort woke schreeuwers behoorlijk wat macht en invloed hebben weten te vergaren.

Dit is ook het resultaat van allerlei aanstellingen op basis van intersectionaliteit in plaats van kwaliteit en vaak komen dan de mensen bovendrijven die heel radicaal zijn en dit soort dingen niet bestraffen omdat ze het eens zijn met de schreeuwers.
quote:
En ook hier is het theoretische gedrocht van intersectionaliteit weer de boosdoener. Volgens dat gedachtegoed zijn mensen van kleur en mensen die als LHBTQ kunnen worden gecategoriseerd structurele slachtoffers van het systeem en Joden niet, die hebben zelfs privileges en eigenlijk te veel institutionele macht.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211555514
EU adds Hamas military chiefs Mohammed Deif, Marwan Issa to terror blacklist
https://www.timesofisrael(...)to-terror-blacklist/

Man arrested for shooting shotgun outside NY synagogue, saying ‘Free Palestine’ faces federal charges
https://www.timesofisrael(...)ces-federal-charges/

Israel talking with several aid groups about establishing more Gaza field hospitals
https://www.timesofisrael(...)-hospitals-official/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 8 december 2023 @ 15:59:51 #100
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211555516
quote:
Het zoveelste voorbeeld van de barbaarse Palestijnse cultuur. Gewoon doodleuk de spot drijven met het martelen van baby's, maar tegelijkertijd de medelijden willen als je zelf met een bombardement te maken krijgt. Het is verschrikkelijk hypocriet.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 13:01 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Gewoon met een grote boog om alle moslim achtige figuren heen lopen dan is er niets aan de hand 👍
En mensen blijven het maar raar vinden dat steeds meer Europeanen een halt willen op de enorme influx van kansenparels uit Islamtische landen. Deze mensen zijn bijna eigenhandig de grootste reden achter de aanhoudende terroristische dreigingen in het Westen sinds enkele decennia.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')