abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211552462
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 10:28 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Dogmas worden regelmatig achterhaald, die moet je soms bijstellen
Dat is geen antwoord.

In Rusland is er ook groei, maar toch kunnen de meeste mensen daar het eten niet betalen.
  vrijdag 8 december 2023 @ 10:30:58 #52
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_211552477
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 10:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Dat is geen antwoord.

In Rusland is er ook groei, maar toch kunnen de meeste mensen daar het eten niet betalen.
En in de USA is iedereen verslaafd aan meth , dat zie je op yoetoep
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 8 december 2023 @ 10:33:22 #53
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211552504
Die operatie verloopt nog steeds prima zie ik? Zou er maar een bezettingsmacht neer zetten zodat dat tuig nooit meer raketjes kan sturen naar Israël.
  vrijdag 8 december 2023 @ 10:37:20 #55
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211552551
Wel een goede truc, de overlevende rent in paniek terug naar veiligheid wat z'n vertrouwde basis met z'n maatjes is. Je volgt hem met een drone en daarna verpulver je het hele gebouw met een airstrike

====================
https://www.jpost.com/israel-news/defense-news/article-777208
In one incident, three terrorists were identified by soldiers from the 7th Brigade and struck by a UAV. Two of the terrorists were eliminated and the third revealed the location of other terrorists who were hiding in a military complex and planning to fire rockets at Israeli forces.

The forces on the ground, together with the air force, eliminated the terrorists.
pi_211552651
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 10:33 schreef slashdotter3 het volgende:
dat zijn er aardig wat!
[ twitter ]
Allah snackbar en lachende kinderen op de achtergrond. Ben benieuwd of ze het nog steeds gaaf vinden nu de bommen hun kant uitkomen.
pi_211552706
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 10:30 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
En in de USA is iedereen verslaafd aan meth , dat zie je op yoetoep
Je antwoorden word steeds dommer, jammer.
pi_211552895
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 08:55 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
met de turkse economie gaat het zeer prima alleen met de Lira niet
Met dit lijk gaat het zeer prima alleen met het hart niet
Intolerant voor intolerantie
pi_211553097
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 09:18 schreef Ulx het volgende:

Dan komt hulp voor bewoners sneller op gang.

Is dat geen constructievere oplossing?
Alsnog proberen humanitaire oorlogsmisdaden goed te praten :')
Echt serieus :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 09:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Stop met deze act.
Zegt de grootste act van Fok! _O- _O-

Het een act noemen als je opkomt voor burgers _O- _O-
pi_211553178
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 11:28 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Hoe kan je een humanitaire oorlogsmisdaad nou niet goed praten?
pi_211553191
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 11:28 schreef bianconeri het volgende:

[..]
[..]
Zegt de grootste act van Fok! _O- _O-

Het een act noemen als je opkomt voor burgers _O- _O-
Ik geef gewoon de beste oplossing: Hamas accepteert hun verlies. Hoeven ze niet eens allemaal voor de 72 maagden te gaan. Gewoon de rest van hun leven in een cel. Maar: daarmee redden ze de onschuldige burgers.

Wat vind je belangrijker? Dat Hamas kan blijven bestaan of dat de onschuldige palestijnse kindertjes niet in zo'n oorlogsgebied opgeoeien, hongerig en zonder medicijnen?
  vrijdag 8 december 2023 @ 11:46:53 #62
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211553271
quote:
Wat het ergste is aan dit soort filmpjes, is dat door het gebrek aan tegengas (of minstens zo hysterisch geschreeuw terug) deze gekken bevestigd worden in hun idee dat ze alle recht hebben om hun punt op te dringen. Ze zien het als legitimering dat het een Goede Zaak is. Dat er geen vergelijkbare intimidatie plaatsvindt vanuit de andere hoek zien ze ook als zwakte, als argument dat die hoek geen punt heeft.

Toen ik -lang geleden- op de uni zat zouden we zo'n debiel vierkant uitgelachen hebben en waarschijnlijk even het lokaal uitgezet hebben.
  vrijdag 8 december 2023 @ 12:02:17 #63
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211553405
twitter

Raketten zijn nog steeds niet op in Gaza, blijkbaar.
  vrijdag 8 december 2023 @ 12:04:18 #64
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211553419
twitter

En zo kan het ook. :)
pi_211553809
Reisadvies voor Parijs aangescherpt om terreurdreiging
https://nos.nl/l/2500796

Het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft het reisadvies voor Parijs aangescherpt vanwege terreurdreiging. Het reisadvies voor de Franse hoofdstad is verhoogd naar geel. Dat betekent dat mensen wel naar Parijs kunnen reizen, maar dat er risico's zijn. In de rest van het land blijft het reisadvies groen, het laagste niveau.

"Houd in heel Frankrijk, en vooral in Parijs, rekening met mogelijke nieuwe gewelddadige aanvallen", meldt het ministerie, dat verwijst naar de aanval op 2 december in de buurt van de Eiffeltoren. Daarbij viel een dode en raakten enkele mensen gewond.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_211553810
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 12:02 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Raketten zijn nog steeds niet op in Gaza, blijkbaar.
Nav die tweet.
Ooit lang geleden zag ik op tv een joodse man die geïnterviewd werd na de zoveelste Palestijnse terreurdaad. Hem werd gevraagd waarom hij ondanks 't eindeloze gevaar toch in Israël wilde wonen. Het exacte antwoord weet ik niet zeker meer maar het is in beide gevallen onthutsend. Hij zei dat het voor de Jood in Israël vrijer (of veiliger) is dan in de rest van de wereld.

Wat een wereld
  vrijdag 8 december 2023 @ 13:00:45 #67
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 8 december 2023 @ 13:01:51 #68
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211553932
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2023 12:50 schreef Aether het volgende:
Reisadvies voor Parijs aangescherpt om terreurdreiging
https://nos.nl/l/2500796

Het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft het reisadvies voor Parijs aangescherpt vanwege terreurdreiging. Het reisadvies voor de Franse hoofdstad is verhoogd naar geel. Dat betekent dat mensen wel naar Parijs kunnen reizen, maar dat er risico's zijn. In de rest van het land blijft het reisadvies groen, het laagste niveau.

"Houd in heel Frankrijk, en vooral in Parijs, rekening met mogelijke nieuwe gewelddadige aanvallen", meldt het ministerie, dat verwijst naar de aanval op 2 december in de buurt van de Eiffeltoren. Daarbij viel een dode en raakten enkele mensen gewond.
Gewoon met een grote boog om alle moslim achtige figuren heen lopen dan is er niets aan de hand 👍
pi_211553945
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 11:37 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ik geef gewoon de beste oplossing: Hamas accepteert hun verlies. Hoeven ze niet eens allemaal voor de 72 maagden te gaan. Gewoon de rest van hun leven in een cel. Maar: daarmee redden ze de onschuldige burgers.

Wat vind je belangrijker? Dat Hamas kan blijven bestaan of dat de onschuldige palestijnse kindertjes niet in zo'n oorlogsgebied opgeoeien, hongerig en zonder medicijnen?
Waarom stel je maar 2 keuzes voor?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  vrijdag 8 december 2023 @ 13:13:12 #70
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211554141
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 13:03 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Waarom stel je maar 2 keuzes voor?
De IDF is in Gaza om Hamas te elimineren en hun infrastructuur te vernietigen. Als ze daarmee klaar zijn gaan ze weer weg. Dus dan lijkt het me dat Hamas deze twee opties heeft.

Het staat je vrij om zelf iets anders te verzinnen.
pi_211554194
ik ben ook hier weer stil van.

https://news.sky.com/stor(...)e-in-israel-13024850

Rami Shmuel went from producing a multi-day rave to searching through the bodies of partygoers who died at Nova festival..........................................................
pi_211554388
Ik ben me steeds meer aan het afkeren van woke-links en de extreme hypocrisie aangaande internationale brandhaarden. De partij Bij1 steunt openlijk een massamoordenaar als Lenin en er zijn op Twitter gekkies die met achterlijke dictaturen als China en Noord-Korea dwepen.
  vrijdag 8 december 2023 @ 13:50:13 #74
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211554406
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 13:30 schreef Ebinas het volgende:
ik ben ook hier weer stil van.

https://news.sky.com/stor(...)e-in-israel-13024850

Rami Shmuel went from producing a multi-day rave to searching through the bodies of partygoers who died at Nova festival..........................................................
quote:
Another friend of mine, Eric, had been burnt. He was at the festival with his young daughter, who was disabled and a wheelchair user. They used to dance with him holding her in his arms. I think that's how he carried her as he ran from Hamas.

We found his body but couldn't find hers. Eventually, an autopsy showed Ruth was with him all along. They had been so badly burnt we didn't realise it was two bodies we had buried, not just one.
Beesten :r
  vrijdag 8 december 2023 @ 13:56:27 #75
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211554469
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 13:50 schreef Qarrad het volgende:

[..]
[..]
Beesten :r
Erger dan dat, alleen mensen kunnen zulk zinloos geweld en in en in slecht gedrag vertonen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')