Het is niet meer dan begrijpelijk dat de VS geen staakt-het-vuren steunt, waarom zouden ze? Dat helpt enkel Hamas.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Goede onderbouwing! Not.
VS kan actief een staakt het vuren steunen, weigeren ze.
Buiten dat sturen ze gewoon wapens en alles op waardoor Isral al die walgelijke terroristische aanvallen kan blijven uitvoeren.
We gaan Rusland toch ook niet wapens sturen of wel dan?
quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:00 schreef bianconeri het volgende:
Je zult nu maar inwoner zijn van de VS zeg, het lachertje van de wereld.
Aan de ene kant geven ze de Russische terroristen alle ruimte voor alle oorlogsmisdaden.
En bij de andere oorlog geven ze de Isralische terroristen zelfs actief alle steun en hulp.
Echt hoe kom je er op als VS zijnde om een staakt het vuren te blokkeren?
En al die burgerdoden op je te nemen en zelfs actief daar aan bij te dragen?
Altijd maar janken op de veto's door en voor Rusland, en nu doet de VS exact hetzelfde
Zou ook gewoon onzin zijn. Hamas wordt gezien als een terroristische organisatie, dan gaan roepen dat die niet mag worden uitgeschakeld zou nergens op slaan.quote:Op vrijdag 8 december 2023 22:32 schreef Janneke141 het volgende:
Resolutie van de VN-Veiligheidsraad tot een direct staakt-het-vuren is niet aangenomen.
Waar zijn hun graven?quote:Op vrijdag 8 december 2023 22:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hamas heeft volgens mij niet in een week of vier 7000+ kinderen om zeep geholpen. Lekker schoonvegen tot de laatste peuter.
Men kom bij de VN nog niet eens de slachtpartijen van 7 oktober afkeuren, dan weet je genoeg.quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zou ook gewoon onzin zijn. Hamas wordt gezien als een terroristische organisatie, dan gaan roepen dat die niet mag worden uitgeschakeld zou nergens op slaan.
Dat zo'n slimme jongen zo lang moest doen om dit in te zien is wel opmerkelijkquote:"For a long time I said that antisemitism, particularly on the American left, was not as bad as people claimed," Altman wrote in an X post. "I'd like to just state that I was totally wrong."
Het hilarische is dat men zelf maar blijft volhouden dat er onder hun geestverwanten echt geen antisemitisme is. De maskers zijn de afgelopen weken in een schrikbarend rap tempo bij veel 'progressieven' van het gezicht gevallen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:22 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T
[..]
Dat zo'n slimme jongen zo lang moest doen om dit in te zien is wel opmerkelijk
Hebben ze toch wat gemeen met de rechtsen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het hilarische is dat men zelf maar blijft volhouden dat er onder hun geestverwanten echt geen antisemitisme is. De maskers zijn de afgelopen weken in een schrikbarend rap tempo bij veel 'progressieven' van het gezicht gevallen.
90% van de inwoners van Gaza zou op de vlucht zijn. We hebben 100 tentjes gezien. Waar zijn die andere tienduizend tentjes?quote:
Met een klein deel van radicaal-rechts zeker, wat dat betreft is er ook een bijzonder nieuw bondgenootschap ontstaan. Je ziet ineens mensen als Nick Fuentes en Rashida Tlaib hetzelfde standpunt innemen. Het hoefijzermodel wordt weer bewezen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hebben ze toch wat gemeen met de rechtsen.
Liket dit soort woke waanzin video'squote:Op zaterdag 9 december 2023 14:23 schreef HowardRoark het volgende:
Het voorspelbare profiel.
[ twitter ]
Voor wie iets meer wil lezen over Hariet en wat ze heeft gezegd.quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:23 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Het is opvallend dat "gender" tussen aanhalingstekens is gezet door die twitteraar. Ik neem aan ter sturing van het anti-lgbt narratief.quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:23 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Ah ja vandaar dat letterlijke elke onafhankelijke organisatie al de oorlogsmisdaden van Israel aan de kaak heeft gesteldquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is niet meer dan begrijpelijk dat de VS geen staakt-het-vuren steunt, waarom zouden ze? Dat helpt enkel Hamas.
En van terroristische aanvallen is van Isralische kant geen sprake hoor, die komen vooral van de Palestijnen, de kant die jij hier schuimbekkend aan het verdedigen bent.
Ahum?quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:41 schreef Cuendillar het volgende:
[..]Hij is weer fijn!
Hoewel ik moet zeggen dat trollen bij dit conflict, waar zoveel doden vallen, laag bij de grond is. Maar dat houdt je toch niet tegen.![]()
Ik mag hopen in de achtertuinen van de mensen die het op hun geweten hebben, maar dat zal vast niet.quote:
Nee, daar zijn ze niet. Maar van de beelden uit Oekrane weten we dat het heel snel zichtbaar is als er op een klein gebied veel burgers worden gedood. Dan zie je snel enorme uitbreidingen van begraafplaatsen. En aangezien moslims hun doden binnen 24 uur dienen te begraven, en er een week lang een staakt het vuren was, zou je zulke uitbreidingen in Gaza dus ook gewoon moeten kunnen vaststellen. Overal zijn beelden van gemaakt, maar van vijftienduizend nieuwe graven - waaronder blijkbaar zevenduizend voor kinderen- niet. Leg dat eens uit. Waar zijn die?quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik mag hopen in de achtertuinen van de mensen die het op hun geweten hebben, maar dat zal vast niet.
Hmm, nee. Je zet Isral en diens leger weg als terroristen, dat is wat je doet. Kortom, je draait de realiteit om.quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah ja vandaar dat letterlijke elke onafhankelijke organisatie al de oorlogsmisdaden van Israel aan de kaak heeft gesteld
Maar nee hoor Israel doet niets verkeerd sure
[..]
Ahum?
Ik ben juist degene die opkomt voor al die burger slachtoffers door te zeggen dat terrorisme aangepakt moet worden.
En dan ga je zeggen dat ik zou trollen? Wat een grap.
Ga je de volgende keer even wat zeggen van al die gekken hier die pro-Israel zijn? En dus al die burger doden goed praten?
quote:
Ik word echt wel een beetje nijdig van dat lage gedrag. Wat een hatelijk kut volk loopt er toch tussen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:43 schreef Aether het volgende:
London police say investigating if brutal beating of Jewish woman is hate crime
https://www.timesofisrael(...)woman-is-hate-crime/
[ twitter ]
Dat is niet waar, maar ik laat het aan de gewichtig persoon om hier krachtig op te reageren. Zie de videoquote:Op zaterdag 9 december 2023 14:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah ja vandaar dat letterlijke elke onafhankelijke organisatie al de oorlogsmisdaden van Israel aan de kaak heeft gesteld
Maar nee hoor Israel doet niets verkeerd sure
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |