7e minuut Hans.quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:52 schreef Zorro het volgende:
Het is weer zo'n CL wedstrijd. Net zoveel kansen als in de Eredivisie maar ze dan niet maken.
Ik bedoel het dan ook als een verwachting.quote:
Achterin ook nietquote:Op dinsdag 12 december 2023 18:59 schreef Meister1984 het volgende:
Die van Aanholt op het middenveld dat is het hem nog niet echt
Van Aanholt is over zijn top heen.quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:59 schreef Meister1984 het volgende:
Die van Aanholt op het middenveld dat is het hem nog niet echt
Dan zal de 0-1 zo wel vallen.quote:
Vooralsnog zit ik er niet naast he.quote:
Sinds woensdag een van de ergste griepen ooit meegemaakt, sinds gisteren geen verhoging meer maar ik ben helemaal compleet uitgeput. Wat een hel was ditquote:
CORREDquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:19 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Sinds woensdag een van de ergste griepen ooit meegemaakt, sinds gisteren geen verhoging meer maar ik ben helemaal compleet uitgeput. Wat een hel was dit
Gewone griep of corona? Beterschapquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:19 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Sinds woensdag een van de ergste griepen ooit meegemaakt, sinds gisteren geen verhoging meer maar ik ben helemaal compleet uitgeput. Wat een hel was dit
Dinsdag getest want ik had wat klachten en toen geen covid, daarna geen zin meer om te testen want ziek is ziek, aan corona hangt toch geen speciale status meer voor bijvoorbeeld m'n werk.quote:
De mannengriep is geen grapjequote:Op dinsdag 12 december 2023 19:19 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En wij maar klappen voor de zorgquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:21 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dinsdag getest want ik had wat klachten en toen geen covid, daarna geen zin meer om te testen want ziek is ziek, aan corona hangt toch geen speciale status meer voor bijvoorbeeld m'n werk.
Weet je, ik kan me niet eens meer herinneren of ik er toen aan mee heb gedaan, waarschijnlijk zat ik gewoon op fokquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |