Meh hoeft van mij niet zo eigenlijk die overlap van celebs en de game wereld...quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:08 schreef Rnie het volgende:
Het zou wel tof zijn als ze een dertigtal echte celebs hebben weten te strikken voor GTA VI. Kans is klein natuurlijk.
Hopelijk niet. Celebs zijn aars.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:08 schreef Rnie het volgende:
Het zou wel tof zijn als ze een dertigtal echte celebs hebben weten te strikken voor GTA VI. Kans is klein natuurlijk.
Ik vermoed dat GTA 6 hetzelfde gaan doen als Fortnite.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Meh hoeft van mij niet zo eigenlijk die overlap van celebs en de game wereld...
Er is al zoveel gekte rond die lui
Zal dat niet een mismatch zijn met een te groot deel van de doelgroep?quote:Op zondag 14 juli 2024 16:01 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat GTA 6 hetzelfde gaan doen als Fortnite.Eens in de zoveel tijd een aantal celebs voorbij laten komen in de vorm van een concert, standup comedy act etc.
Wat is in jou optiek de doelgroep dan?quote:Op zondag 14 juli 2024 16:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zal dat niet een mismatch zijn met een te groot deel van de doelgroep?
Zie dit meer voor me in GTA: Online, zoals ze met Dr. Dre deden. Stand-up hebben ze gehad in IV met o.a. Ricky Gervais.quote:Op zondag 14 juli 2024 16:01 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat GTA 6 hetzelfde gaan doen als Fortnite.Eens in de zoveel tijd een aantal celebs voorbij laten komen in de vorm van een concert, standup comedy act etc.
Dat zijn wij, versleten oude mannen die een broertje dood hebben aan de dingen die GTA voorheen met satire besprenkelde.quote:
Behoorlijke misvattingquote:Op zondag 14 juli 2024 16:03 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat zijn wij, versleten oude mannen die een broertje dood hebben aan de dingen die GTA voorheen met satire besprenkelde.
Een hele grote groep mensen, veel groter dan alleen de hele jonge generatie.quote:
Vandaar dat het ontzettend aantrekkelijk is, voor zowel speler als ontwikkelaar, om artiesten in te zetten. Kans is groot dat de single player daar niet veel gebruik van gaat maken, maar ik vermoed dat GTA Online dezelfde opzet als een Fortnite. Seizoenen, artiesten, optredens en wat al niet meer.quote:Op zondag 14 juli 2024 16:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Een hele grote groep mensen, veel groter dan alleen de hele jonge generatie.
Al zie ik dat de geniddelde fortnite speler ook 24 is dat had ik niet verwacht.
Nouja ik ben 25-35 en mij spreekt het absoluut niet aan en ik denk mijn leeftijdgenoten ook niet zo zeer.quote:Op zondag 14 juli 2024 16:23 schreef Rnie het volgende:
[..]
Vandaar dat het ontzettend aantrekkelijk is, voor zowel speler als ontwikkelaar, om artiesten in te zetten.
Nouja het spel is 18+ natuurlijk. Wie zit er te wachten op hedendaagse celebs?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |