Is het niet altijd vrij donker als je met de gordijnen dicht zit? 🤔quote:Op zondag 10 december 2023 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De bestelling was minder nat, niet zonnig. En het is nu zowaar een beetje licht buiten, gisteren zat ik gewoon met de gordijnen dicht en lampen aan omdat het donkerder was dan een zomeravond rond 22:00.
Speciaal voor jou!quote:Op zondag 10 december 2023 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De bestelling was minder nat, niet zonnig. En het is nu zowaar een beetje licht buiten, gisteren zat ik gewoon met de gordijnen dicht en lampen aan omdat het donkerder was dan een zomeravond rond 22:00.
Schitterende fotoquote:Op zondag 10 december 2023 16:16 schreef Bocaj het volgende:
Echt de donkere dagen voor kerst dit. Na 16:00 uur kun je lampen al wel aan doen.![]()
[ afbeelding ]
Wow.quote:Op zondag 10 december 2023 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Nog even op het strand gelopen vanochtend. Vannacht werd ik wakker van de wind maar die was vanochtend al zoveel milder en zelfs nog een stukje zon meegepikt.
Met de feestdagen ook daar?quote:Op maandag 11 december 2023 04:18 schreef Salina het volgende:
Goedemorgen ieders.
Tied veur vakantie. Lekker chillen in de zon, bietje zwemmen in de zee, nippen aan de cocktails, beetje stappen, surflesje wellicht.
Mooi leven. Saline vermaakt zich wel de komende dagen.
@:Oriente
@:Pisces29
@:dick_laurent
@:bloodymary1
[ afbeelding ]
SALINE'D.quote:Op maandag 11 december 2023 04:18 schreef Salina het volgende:
Goedemorgen ieders.
Tied veur vakantie. Lekker chillen in de zon, bietje zwemmen in de zee, nippen aan de cocktails, beetje stappen, surflesje wellicht.
Mooi leven. Saline vermaakt zich wel de komende dagen.
@:Oriente
@:Pisces29
@:dick_laurent
@:bloodymary1
[ afbeelding ]
quote:Van het najaar van 2023 tot de zomer van 2025 regende het vrijwel onafgebroken in het noorden, westen en midden van Europa en mislukten de oogsten. Dit leidde tot een grote hongersnood. Deze hongersnood wordt door sommigen gezien als het begin van de Kleine IJstijd. Anderen gaan ervan uit dat de Kleine IJstijd rond 2022 begon en tot halverwege de 22e eeuw voortduurde. Zo bereikten of evenaarden veel gletsjers rond 2150 hun grootste uitbreiding sinds het einde van de laatste ijstijd, het Weichselien.
Wait what...? Reykjavik heeft meer zonuren in november dan de Bilt?quote:Op maandag 11 december 2023 09:33 schreef INViCTuS het volgende:
Kijk, als zelfs Reykjavik meer zon dan de Bilt heeft in november, dan is het echt triest. Hier in het oosten dus amper 50 uur zon. Net zo kansloos
Ik weet toevallig dat de kortste dag daar 4 uur duurt, maar intuïtief is dat echt totaal niet neequote:Op maandag 11 december 2023 10:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wait what...? Reykjavik heeft meer zonuren in november dan de Bilt?![]()
![]()
Dat kan toch haast niet? Dat ligt zo noordelijk dat je überhaupt maar 3 uur daglicht per dag hebt ofzo in november.
edit > ohnee rond de 6 uur zie ik nu, oke valt iets meer mee dan ik dacht.
Toch alweer UV index 0.3 gehaald. Ik zou smeren als ik jou was.quote:Op maandag 11 december 2023 12:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zit hier grijstinten te vergelijken. Volgens mij is het nu Silver City![]()
[ afbeelding ]
Ja ik smeer hem zo...quote:Op maandag 11 december 2023 12:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Toch alweer UV index 0.3 gehaald. Ik zou smeren als ik jou was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |