Nóg meer regen, bewolking en mist. En in de zomer een hittegolf des doods met een relatieve luchtvochtigheid van bijna 100%.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:42 schreef PzKpfw het volgende:
Hopelijk brengt 2024 beters met zich mee.
Oeh ja, ik heb dit jaar voor het eerst de boel dicht gehouden vanwege vochtigheid en niet warmte, dat was ergens in september ofzo. Toen ik naar huis reed met de airco aan kwam het vocht letterlijk uit de afvoer zeiken. Bizar was dat, binnen was het nog wel te doen dus de hele nacht alles potdicht gehoudenquote:Op zaterdag 9 december 2023 14:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nóg meer regen, bewolking en mist. En in de zomer een hittegolf des doods met een relatieve luchtvochtigheid van bijna 100%.
Het was de hele zomer drama. Heb meer plaknachten ervaren dan vorig jaar, en vorig jaar hadden we een hele warme periode. De ventilatie hier zorgt er ook vrolijk voor dat die buitenlucht niet buiten blijft, hoe graag ik dat ook wil.quote:Op zaterdag 9 december 2023 16:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Oeh ja, ik heb dit jaar voor het eerst de boel dicht gehouden vanwege vochtigheid en niet warmte, dat was ergens in september ofzo. Toen ik naar huis reed met de airco aan kwam het vocht letterlijk uit de afvoer zeiken. Bizar was dat, binnen was het nog wel te doen dus de hele nacht alles potdicht gehouden
Niet een qlima in huis hebbenquote:Op zaterdag 9 december 2023 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was de hele zomer drama. Heb meer plaknachten ervaren dan vorig jaar, en vorig jaar hadden we een hele warme periode. De ventilatie hier zorgt er ook vrolijk voor dat die buitenlucht niet buiten blijft, hoe graag ik dat ook wil.
Niet gewoon op vakantie gaan naar dit hotelquote:Op zaterdag 9 december 2023 16:32 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Niet wekelijks Qlimax in je huis organiseren
Ik zou willen dat ik de ruimte had om telkens wat te organiseren.quote:Op zaterdag 9 december 2023 16:32 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Deal.quote:Op zaterdag 9 december 2023 23:50 schreef Nattekat het volgende:
Deze temperaturen kan ik wel aan wennen. Graag houden tot de lente. Bij voorkeur iets minder nat als het kan.
Windquote:Op zaterdag 9 december 2023 23:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deal.![]()
Ik waai wel bijna uit m’n panty. Maar met deze temperatuur heb ik het er wel voor over.
quote:Op zaterdag 9 december 2023 16:32 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op zondag 10 december 2023 02:04 schreef cherrycoke het volgende:
[..]Niet Qlimax kijken op een Imax scherm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waar zit je? Spanje?quote:Op zondag 10 december 2023 09:56 schreef Nattekat het volgende:
Nu is het warm én zonnig
Die wind neem ik wel voor lief.
Lig je onder de zonnebank met de vootdeur open?quote:Op zondag 10 december 2023 09:56 schreef Nattekat het volgende:
Nu is het warm én zonnig
De grootste onzekerheid in de verwachting zit in de vraag hoe vaak de zon te zien zal zijn. In de periode maart tot en met september zou zo’n drukverdeling behoorlijk zonnig weer opleveren. In de winter is er grote kans op hardnekkige lage bewolking en soms ook mist.quote:Op zondag 10 december 2023 09:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Hier is het gewoon grijs en regenachtig met harde wind.
Ik heb je bestelling doorgegeven aan het KNMI.quote:Op zaterdag 9 december 2023 23:50 schreef Nattekat het volgende:
Deze temperaturen kan ik wel aan wennen. Graag houden tot de lente. Bij voorkeur iets minder nat als het kan.
quote:Op zondag 10 december 2023 13:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb je bestelling doorgegeven aan het KNMI.
Weet alleen niet of ze vandaag ook aan het werk zijn.
Aangekomenquote:Op zondag 10 december 2023 09:56 schreef Nattekat het volgende:
Nu is het warm én zonnig
De bestelling was minder nat, niet zonnig. En het is nu zowaar een beetje licht buiten, gisteren zat ik gewoon met de gordijnen dicht en lampen aan omdat het donkerder was dan een zomeravond rond 22:00.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |