Ook zo bizar. Landen die zich verenigen in de EU. De EU die heel wat souvereiniteit van de landen heeft afgenomen, maar enorme verschillen in percentages succesvolle asielaanvragen en niet eens een gezamelijk beleid rondom welk land veilig is en welke niet.quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:38 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nee, wel een stuk beter filteren.
[ afbeelding ]
Er moet bezuinigd worden op subsidies aan clubjes als Vluchtelingenwerk en op asieladvocaten.quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:41 schreef probeer het volgende:
[..]
Wellicht dan niet zo'n goed idee om te bezuinigen op de IND en het COA, nietwaar?
Ja boeiend, ik heb ook niet de illusie dat Wilders dingen op gaat lossenquote:Op vrijdag 8 december 2023 16:44 schreef probeer het volgende:
[..]
Nee. Maar de PVV wel.
https://www.eerstekamer.n(...)tie_van_hattem_pvv_c
en D66 en Groen Links maken zich alleen zorgen om de stikstof en doen of hun neus bloed verderquote:Op vrijdag 8 december 2023 16:31 schreef Inbox het volgende:
[..]
Ik heb echt nul vertrouwen meer in de toekomst van Nederland hoor met het huidge asielbeleid en de snelheid waarmee de omvolking gaat. Ik zie het wat dat betreft echt troosteloos in.
en de 100.000 leaseauto zorg ZZP ers voor ouderen die allemaal tot de dood thuis moetn blijven wonenquote:Op vrijdag 8 december 2023 16:33 schreef Inbox het volgende:
[..]
Goed voor de baanzekerheid bij het COA, politie en justitie, IND en hoteliers. Daarnaast veel werk voor taalscholen, UWV, bijstandconsulenten en.. en..
https://www.eerstekamer.n(...)/f=/vkzapirrzzxn.pdfquote:Op vrijdag 8 december 2023 16:47 schreef Inbox het volgende:
[..]
Er moet bezuinigd worden op subsidies aan clubjes als Vluchtelingenwerk en op asieladvocaten.
Meer geld naar IND voor rechts personeel.
Minder naar COA.
Of is ons beleid strenger werkt het daarin ontmoedigend voor mensen met weinig kans? Zonder context kan je echt geen klap met zo’n plaatje..quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:46 schreef Inbox het volgende:
[..]
Ook zo bizar. Landen die zich verenigen in de EU. De EU die heel wat souvereiniteit van de landen heeft afgenomen, maar enorme verschillen in percentages succesvolle asielaanvragen en niet eens een gezamelijk beleid rondom welk land veilig is en welke niet.
Pistool en een stroomstootwapenquote:Op vrijdag 8 december 2023 16:52 schreef probeer het volgende:
[..]
Nou, dan moeten er maar veel PVV stemmers voor de IND gaan werken. Gaan ze vast doen.
Vraag me af of die wel door de solliciatieprocedure komen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:52 schreef probeer het volgende:
[..]
https://www.eerstekamer.n(...)/f=/vkzapirrzzxn.pdf
PVV stemde tegen meer capaciteit bij de IND (motie 19637, nr. 2497)
Nou, dan moeten er maar veel PVV stemmers voor de IND gaan werken. Gaan ze vast doen.
Wat bedoel je? De PVV heeft geen plannen?quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
PVV heeft geen dictaat , dat zijn beslissingen die genomen wordenin een nieuw te vormen college VVD, NSC PVV
Het zal vast misgaan op de geschiktheid. Als er naar de politieke standpunten gekeken wordt, dan zou dat, terecht, een groot schandaal opleveren.quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:56 schreef Inbox het volgende:
[..]
Vraag me af of die wel door de solliciatieprocedure komen.
Iemand een idee, of er daar naar je politieke standpunt gekeken wordt?
Dat klopt natuurlijk wel, veel verder dan goedkoop populisme komt het niet.quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:59 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Wat bedoel je? De PVV heeft geen plannen?
ik heb het idee dat er allemaal linksrakkers zitten bij de IND en dat dat haast wel een vereiste moet zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:13 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Het zal vast misgaan op de geschiktheid. Als er naar de politieke standpunten gekeken wordt, dan zou dat, terecht, een groot schandaal opleveren.
Ja iets van inlevingsvermogen en een werkend geweten is wel praktisch.quote:Op vrijdag 8 december 2023 18:04 schreef Inbox het volgende:
[..]
ik heb het idee dat er allemaal linksrakkers zitten bij de IND en dat dat haast wel een vereiste moet zijn.
Getuige de 85% die toegelaten wordt.. zal 85% waarschijnlijk links stemmen
Stikstof is ook een groot probleem. Maar wil je daar echt wat aan doen, dan worden andere grote problemen niet opgelost, zoals het gebrek aan woningen. Ik denk dat het proces al niet meer te stoppen is en dat dit land langzaam naar de tiefus gaat.quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en D66 en Groen Links maken zich alleen zorgen om de stikstof en doen of hun neus bloed verder
Het land is al 20 jaar lang naar de tyfus. En het wordt steeds erger.quote:Op vrijdag 8 december 2023 18:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Stikstof is ook een groot probleem. Maar wil je daar echt wat aan doen, dan worden andere grote problemen niet opgelost, zoals het gebrek aan woningen. Ik denk dat het proces al niet meer te stoppen is en dat dit land langzaam naar de tiefus gaat.
Ja, daarom. Stel je eens voor dat je afwijzing later onterecht blijkt. Dan kun je beter maar gewoon toewijzen, want ze zijn allemaal zielige drommels immers.quote:Op vrijdag 8 december 2023 18:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja iets van inlevingsvermogen en een werkend geweten is wel praktisch.
Heb je het idee dat er veel mensen onterecht een status krijgen? En waar baseer je dat dan op?quote:Op vrijdag 8 december 2023 18:24 schreef Inbox het volgende:
[..]
Ja, daarom. Stel je eens voor dat je afwijzing later onterecht blijkt. Dan kun je beter maar gewoon toewijzen, want ze zijn allemaal zielige drommels immers.
Iig 1 iemand heeft ten onrechte een status gekregen he.quote:Op vrijdag 8 december 2023 18:27 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Heb je het idee dat er veel mensen onterecht een status krijgen? En waar baseer je dat dan op?
er is geen ene zielige drommebij, ze komen hier om geld te verdienen, maar D66 wil graag dat ze zielig zijnquote:Op vrijdag 8 december 2023 18:24 schreef Inbox het volgende:
[..]
Ja, daarom. Stel je eens voor dat je afwijzing later onterecht blijkt. Dan kun je beter maar gewoon toewijzen, want ze zijn allemaal zielige drommels immers.
voor nederlanders geen huizen bouwen, de ouderen in hun eentje thuis opsluiten en maar kermen over stikstof en brandnetelsquote:Op vrijdag 8 december 2023 18:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het land is al 20 jaar lang naar de tyfus. En het wordt steeds erger.
Elke asielzoeker die na het verkrijgen van een verblijfsvergunning of tijdens de aanvraag terugkeert naar zn vaderland is er eentje die een onterechte status heeft gekregen. Dat is een voorbeeld, dus ja, dr zijn dr heel veel die onterecht of op valse gronden een status hebben gekregen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 18:27 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Heb je het idee dat er veel mensen onterecht een status krijgen? En waar baseer je dat dan op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |