Knap als je al vanaf 2007 acteert dat je voor Ajax bent, niet? Maar van sommige gekkies mag je niet kritisch zijn op Brobbey, terwijl ze zelf andere spelers wel afbrandenquote:Op zaterdag 9 december 2023 10:39 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zolang je maar achter jouw eigen act hier staat ouwe dibbes
wat jij wiltquote:Op zaterdag 9 december 2023 10:45 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Knap als je al vanaf 2007 acteert dat je voor Ajax bent, niet? Maar van sommige gekkies mag je niet kritisch zijn op Brobbey, terwijl ze zelf andere spelers wel afbrandenDe hypocrisie.
Bij die absolute toppers zie je het gewoon wat eerder, neemt niet weg dat het wel wat kan worden met hem. Hangt ook wel weer van z'n clubkeuzes en vervolgstappen af, z'n vorige stap was niet de meest verstandige, nou ja voor z'n bankrekening wel maar sportief gezien niet.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:23 schreef Wotte het volgende:
Laat ik deze discussie eens altijd beslechten.
Brobbey heeft in potentie alles wat een spits nodig heeft in de absolute top.
Ihattaren ook.
Een club in de Europese subtop die toch wel bekend staat om het ontwikkelen van talent in een betere competitie lijkt me nou juist wel verstandig voor welk eredivisietalent dan ook.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij die absolute toppers zie je het gewoon wat eerder, neemt niet weg dat het wel wat kan worden met hem. Hangt ook wel weer van z'n clubkeuzes en vervolgstappen af, z'n vorige stap was niet de meest verstandige, nou ja voor z'n bankrekening wel maar sportief gezien niet.
Het was blijkbaar toch te vroeg voor hem vooral mentaal dan, denk dat hij zich wat teveel door z'n entourage heeft laten leiden en dan bedoel ik niet Raiola maar familie die wilde cashen, hij had gewoon heimwee.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Een club in de Europese subtop die toch wel bekend staat om het ontwikkelen van talent in een betere competitie lijkt me nou juist wel verstandig voor welk eredivisietalent dan ook.
Brobbey niet, Ihattaren wel behalve mentaliteit en snuggerheid.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:23 schreef Wotte het volgende:
Laat ik deze discussie eens altijd beslechten.
Brobbey heeft in potentie alles wat een spits nodig heeft in de absolute top.
Ihattaren ook.
Transfervrij naar zo’n handelshuis gaan is altijd een risico.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Een club in de Europese subtop die toch wel bekend staat om het ontwikkelen van talent in een betere competitie lijkt me nou juist wel verstandig voor welk eredivisietalent dan ook.
Kluivert was reserve en scoorde met een puntertje. Wat wil je zeggen ? Linskens scoorde voor PSV de belangrijkste treffer voor die club in de historie met z'n scheenbeen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:20 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Feit is dat Kluivert in een finale tegen een wereldteam scoorde terwijl Brobbey op dezelfde leeftijd nog moeite heeft tegen clubjes als Volendam.
Schattig die verbasteringen van namen.quote:
Zie hierboven.quote:
Wat is snuggerheidquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Brobbey niet, Ihattaren wel behalve mentaliteit en snuggerheid.
0 middenvelders op de bank...quote:Op zaterdag 9 december 2023 17:44 schreef PicoMMP het volgende:
Ramaj
Rensch, Sutalo, Hato, Martha
Taylor, Hlynsson, Tahirovic
Berghuis, Brobbey, Bergwijn
3 van de 12 aankopen opgesteld.quote:Op zaterdag 9 december 2023 17:44 schreef PicoMMP het volgende:
Ramaj
Rensch, Sutalo, Hato, Martha
Taylor, Hlynsson, Tahirovic
Berghuis, Brobbey, Bergwijn
Ja, Bart Vriends kom je daar normaal gesproken wel tegen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 18:59 schreef GwaiLow het volgende:
Dit was gewoon een goal van wereldkwaliteit. Gewoon niveau van de Champions League top.
Ik geloof er geen reet van dat die assist bewust wasquote:Op zaterdag 9 december 2023 18:59 schreef GwaiLow het volgende:
Dit was gewoon een goal van wereldkwaliteit. Gewoon niveau van de Champions League top.
Onderschat Bartje niet hoor!quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, Bart Vriends kom je daar normaal gesproken wel tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |