Een beetje cynisme hou ik ook wel van maar dat domme getroll heen en weer is vermoeiend.quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop ik @:Caland op de kast te krijgen dat het 'm weer zwart voor de ogen wordt en begint te gooien met stills van Pieter.
Hij doet zijn best ja. Alleen moet je een spits uiteindelijk afrekenen op doelpunten. Als spits van Ajax hoort je er gewoon ieder seizoen minimaal 25 in te leggen. Je bent zo’n beetje het meeste van alles spitsen in de competitie in het strafschopgebied van de tegenstander.quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan toch niet anders concluderen dan dat hij momenteel goed bezig is? Laten we hopen dat hij dat doorzet.
Dat is gek, ik ben juist wel fan van de mens Brubbyquote:Op zaterdag 9 december 2023 09:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop ik @:Caland op de kast te krijgen dat het 'm weer zwart voor de ogen wordt en begint te gooien met stills van Pieter.
Hij doet niet alleen z'n best, hij doet het gewoon goed maar ik vind het nog wat te kort om te stellen dat het lek boven is en hoe lang kijk je Ajax dat een Ajax spits alleen op z'n goals afgerekend wordt?quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:04 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Hij doet zijn best ja. Alleen moet je een spits uiteindelijk afrekenen op doelpunten. Als spits van Ajax hoort je er gewoon ieder seizoen minimaal 25 in te leggen.
Misschien moet je zelf begrijpend lezen leren voordat je anderen van achterlijkheid beticht...quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nou ik vind een betoog over dat Ajax heus niet 18e heeft gestaan behoorlijk achterlijk. Of een Feyenoord-fan die de moeite neemt om uit te zoeken of Gimenez dit jaar meer of minder dan Brubs in zijn carriere heeft gescoord.
Wel wat meer een killer.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Kluivert scoorde nooit meer dan 20 keer in een seizoen.
Matige spits.
Met een doelsaldo van +4 pak je geen kampioenschappen. Met een matige spits als Brobbey die zelden belangrijk is in grote wedstrijden maak je het verschil niet.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Kluivert scoorde nooit meer dan 20 keer in een seizoen.
Matige spits.
Ik hield het alleen even bij de feiten.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:13 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Met een doelsaldo van +4 pak je geen kampioenschappen. Met een matige spits als Brobbey die zelden belangrijk is in grote wedstrijden maak je het verschil niet.
Oh je wil die kansloze discussie nog een keer gaan voeren?quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:12 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf begrijpend lezen leren voordat je anderen van achterlijkheid beticht...
Feit is dat Kluivert in een finale tegen een wereldteam scoorde terwijl Brobbey op dezelfde leeftijd nog moeite heeft tegen clubjes als Volendam.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik hield het alleen even bij de feiten.
Kluivert was jonger maar het enige punt wat je maakt hier is dat je nick heel goed bij je past.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:20 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Feit is dat Kluivert in een finale tegen een wereldteam scoorde terwijl Brobbey op dezelfde leeftijd nog moeite heeft tegen clubjes als Volendam.
Niet helemaal eens. Ik twijfel over zijn killerinstinct. Hi ha ho voor user @Caland alvast.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:23 schreef Wotte het volgende:
Laat ik deze discussie eens altijd beslechten.
Brobbey heeft in potentie alles wat een spits nodig heeft in de absolute top.
Ihattaren ook.
Ik vind Feyenoorders over het algemeen maar vermoeiend maar jou vind ik stiekem wel aardig.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is gek, ik ben juist wel fan van de mens Brubby
Gefrustreerde neus gespot. Maar blijf lekker Brobbey ophemelenquote:Op zaterdag 9 december 2023 10:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kluivert was jonger maar het enige punt wat je maakt hier is dat je nick heel goed bij je past.
Welk brilletje staat er vandaag op jouw neus?quote:
Wat ik niet begrijp aan deze discussie en dan voornamelijk bij commentaar van oud-voetballers.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet helemaal eens. Ik twijfel over zijn killerinstinct. Hi ha ho voor user @:caland alvast.
Zodat je nog een keer niet kan begrijpen wat ik bedoel?quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Oh je wil die kansloze discussie nog een keer gaan voeren?
Knap als je al vanaf 2007 acteert dat je voor Ajax bent, niet? Maar van sommige gekkies mag je niet kritisch zijn op Brobbey, terwijl ze zelf andere spelers wel afbrandenquote:Op zaterdag 9 december 2023 10:39 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zolang je maar achter jouw eigen act hier staat ouwe dibbes
wat jij wiltquote:Op zaterdag 9 december 2023 10:45 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Knap als je al vanaf 2007 acteert dat je voor Ajax bent, niet? Maar van sommige gekkies mag je niet kritisch zijn op Brobbey, terwijl ze zelf andere spelers wel afbrandenDe hypocrisie.
Bij die absolute toppers zie je het gewoon wat eerder, neemt niet weg dat het wel wat kan worden met hem. Hangt ook wel weer van z'n clubkeuzes en vervolgstappen af, z'n vorige stap was niet de meest verstandige, nou ja voor z'n bankrekening wel maar sportief gezien niet.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:23 schreef Wotte het volgende:
Ihattaren ook.
Een club in de Europese subtop die toch wel bekend staat om het ontwikkelen van talent in een betere competitie lijkt me nou juist wel verstandig voor welk eredivisietalent dan ook.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij die absolute toppers zie je het gewoon wat eerder, neemt niet weg dat het wel wat kan worden met hem. Hangt ook wel weer van z'n clubkeuzes en vervolgstappen af, z'n vorige stap was niet de meest verstandige, nou ja voor z'n bankrekening wel maar sportief gezien niet.
Het was blijkbaar toch te vroeg voor hem vooral mentaal dan, denk dat hij zich wat teveel door z'n entourage heeft laten leiden en dan bedoel ik niet Raiola maar familie die wilde cashen, hij had gewoon heimwee.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Een club in de Europese subtop die toch wel bekend staat om het ontwikkelen van talent in een betere competitie lijkt me nou juist wel verstandig voor welk eredivisietalent dan ook.
Brobbey niet, Ihattaren wel behalve mentaliteit en snuggerheid.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:23 schreef Wotte het volgende:
Ihattaren ook.
Transfervrij naar zo’n handelshuis gaan is altijd een risico.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Een club in de Europese subtop die toch wel bekend staat om het ontwikkelen van talent in een betere competitie lijkt me nou juist wel verstandig voor welk eredivisietalent dan ook.
Kluivert was reserve en scoorde met een puntertje. Wat wil je zeggen ? Linskens scoorde voor PSV de belangrijkste treffer voor die club in de historie met z'n scheenbeen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:20 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Feit is dat Kluivert in een finale tegen een wereldteam scoorde terwijl Brobbey op dezelfde leeftijd nog moeite heeft tegen clubjes als Volendam.
Schattig die verbasteringen van namen.quote:
Zie hierboven.quote:
Wat is snuggerheidquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Brobbey niet, Ihattaren wel behalve mentaliteit en snuggerheid.
0 middenvelders op de bank...quote:Op zaterdag 9 december 2023 17:44 schreef PicoMMP het volgende:
Ramaj
Rensch, Sutalo, Hato, Martha
Taylor, Hlynsson, Tahirovic
Berghuis, Brobbey, Bergwijn
3 van de 12 aankopen opgesteld.quote:Op zaterdag 9 december 2023 17:44 schreef PicoMMP het volgende:
Ramaj
Rensch, Sutalo, Hato, Martha
Taylor, Hlynsson, Tahirovic
Berghuis, Brobbey, Bergwijn
Ja, Bart Vriends kom je daar normaal gesproken wel tegen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 18:59 schreef GwaiLow het volgende:
Dit was gewoon een goal van wereldkwaliteit. Gewoon niveau van de Champions League top.
Ik geloof er geen reet van dat die assist bewust wasquote:Op zaterdag 9 december 2023 18:59 schreef GwaiLow het volgende:
Dit was gewoon een goal van wereldkwaliteit. Gewoon niveau van de Champions League top.
Onderschat Bartje niet hoor!quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, Bart Vriends kom je daar normaal gesproken wel tegen.
Een aantal zijn missen nog (steeds) het vertrouwen om eens een wat gevaarlijkere pass te geven.. Zeker omdat we nog steeds dat Steijn trauma hebben waarbij de tegenstander ineens helemaal vrij staat..quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:26 schreef GwaiLow het volgende:
Bizar. Eerste 20 minuten speelt Ajax een wereldniveau, dan 10 minuten niveau van Volendam. En nu weer een aantal minuten een top niveau.
Van Nistelrooij is op de dag af even oud als Kluivert. Toen Kluivert de winnende scoorde in de CL-finale, speelde Van Nistelrooij vrij anoniem onderin de eerste divisie bij FC Den Bosch.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:20 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Feit is dat t een heel ander niveau is waar ze mee spelen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:20 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Alleen gingen deze jongens niet naar het buitenland om met hangende pootjes weer terug te komen omdat ze dachten wel goed genoeg te zijn.quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:31 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
Van Nistelrooij is op de dag af even oud als Kluivert. Toen Kluivert de winnende scoorde in de CL-finale, speelde Van Nistelrooij vrij anoniem onderin de eerste divisie bij FC Den Bosch.
Die is uiteindelijk toch vrij goed terecht gekomen… oftewel, niet ieder talent is even vroeg al goed.
Want?quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:35 schreef marsan het volgende:
[..]
Feit is dat t een heel ander niveau is waar ze mee spelen.
Daarnaast is kluivert een van de grootste mongolen geweest. Hoe hij om is gegaan met zn talent is een schoolvoorbeeld van hoe t niet moet.
Sinterklaas.quote:
Ze spelen aanvallend aardig, maar om dit nou wereldklasse te noemen gaat wel erg ver.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:01 schreef GwaiLow het volgende:
Ajax is aanvallend niveau wereldklasse, en verdedigend niveau Top Oss. En dan heb ik het vooral over de backs. Dat verschil is toch onvoorstelbaar. Haal Nico en Nous terug, en je hebt een heel sterk elftal staan.
Sosa is toch wel beter dan dit?quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Dat Martha daar wordt neergezet is het failliet van de andere 3 backs
Bovenkant middenmoot/ onderkant subtop van Europa daar zo ergens bungelen ze aanvallend denk ik.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ze spelen aanvallend aardig, maar om dit nou wereldklasse te noemen gaat wel erg ver.
Die heeft als positie linksback maar verder ontloopt het elkaar niet . Martha zal wel spelen omdat het jeugd en toekomst is terwijl Sosa volgend seizoen zo bij Bochum of Hamburg mag ballen .quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:04 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Sosa is toch wel beter dan dit?
Meende dat Pieter Zwart lyrisch was bij VI PRO over Sosa ook oveR Sutalo die absoluut zou slagen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die heeft als positie linksback maar verder ontloopt het elkaar niet . Martha zal wel spelen omdat het jeugd en toekomst is terwijl Sosa volgend seizoen zo bij Bochum of Hamburg mag ballen .
Matig is misschien nog wat lief gezegdquote:Op zaterdag 9 december 2023 20:15 schreef Scorpie het volgende:
Dit is toch gewoon een hele matige pot van Ajax of ben ik gek?
We zien gewoon weer het oude vertrouwde Ajax onder Steijn.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:15 schreef Scorpie het volgende:
Dit is toch gewoon een hele matige pot van Ajax of ben ik gek?
Tja tegen Marseille bijvoorbeeld deed hij dezelfde dingen als Avila tegen PSV : Iedereen kon makkelijk uit zijn rug weglopen en ziet het er leuk uit want hij doet het buitenkantje-voet soms.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Meende dat Pieter Zwart lyrisch was bij VI PRO over Sosa ook oveR Sutalo die absoluut zou slagen.
Volgens mij lult Pieter uit zijn nek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |