Is internationaal gezien niet echt heel verstandig van de Israëliërsquote:Op donderdag 7 december 2023 08:59 schreef nixxx het volgende:
Die flyers met die koran tekst over dat de vloed de onrechtvaardigen zal wegspoelen lijkt mij gewoon een referentie naar het volpompen van de tunnels met zeewater dat we de laatste paar dagen zien.
Ah kijk, het mitigeren is al begonnen.quote:Op donderdag 7 december 2023 06:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Trump-discipel Elise Stefanik die anderen moralistisch de (antisemitische) maat neemt is wel komisch. Allemaal voor de buhne en makkelijk puntjes scoren bij Trump en zijn aanhang.
Draadje in de link:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
En nog eens een duidelijke statement van Gay:
[ twitter ]
Inderdaad. Het antwoord op de vraag is simpel en zou zeker niet zo'n ontwijkend antwoord krijgen als er een andere minderheid was ingevuld. Maar kennelijk vonden de dames het in bescherming nemen van de potentiële daders op voorhand belangrijker dan het beschermen van de slachtoffers.quote:Op donderdag 7 december 2023 07:15 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Shoot the messenger argumenten. Die mevrouw is misschien heel stom, maar de vraag is een makkelijke en de antwoorden en de maniertjes van de presidenten psychopathisch.
Vul voor jood hetwelke andere bevolkingsgroep in, bijvoorbeeld zwarte Amerikaan.quote:Op donderdag 7 december 2023 09:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ah kijk, het mitigeren is al begonnen.
Bottomline is dat een aantal uni bestuurders genocide op joden niet zien als iets slechts.
Dat is ronduit ziek. Die whataboutisms ook trouwens. FU.
'And now imagine the girl in question is black'quote:Op donderdag 7 december 2023 09:54 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Vul voor jood hetwelke andere bevolkingsgroep in, bijvoorbeeld zwarte Amerikaan.
Dit moet leiden tot ontslag van de betreffende bestuurders. Er is geen andere optie.
We hebben hier het laatste nog niet over gehoord denk ik.
Wat een heldin die vrouwquote:Op donderdag 7 december 2023 10:01 schreef ExTec het volgende:
Jaaa, laten we nog meer hulp goederen sturen.
[ twitter ]
Mah dat gaat met luchtaanvallen in dichtbevolkte steden wat lastiger. En ik snap ook wel waarom ze niet meteen met troepen de steden in trekken.quote:Op woensdag 6 december 2023 22:38 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Min of meer de verhouding IDF soldaten / Israelische burgers op 7 oktober, ik denk toch dat je van de IDF een betere verhouding zou mogen verwachten dan Hamas
Dus kogels en die rpg en anti tank raketten zijn als ze een tijdje in het water hebben gelegen waardeloos geworden?quote:Op donderdag 7 december 2023 10:54 schreef Ulx het volgende:
Ik denk dat de aanleiding is dat de IDF de tunnels vol zeewater gaat pompen. Dat gaat ze naast veel manschappen ook al het opgeslagen materiaal kosten. Want koper kan daar namelijk niet zo heel goed tegen. En koper zit vrijwel overal in.... Later de tunnels leegpompen en de spullen laten drogen gaat hem niet worden.
[ twitter ]
"comprehensive deal"quote:Op donderdag 7 december 2023 10:54 schreef Ulx het volgende:
Ach, de Hamasbaas denkt nog steeds een deal te kunnen sluiten. Wat schattig.
Ik denk dat de aanleiding is dat de IDF de tunnels vol zeewater gaat pompen. Dat gaat ze naast veel manschappen ook al het opgeslagen materiaal kosten. Want koper kan daar namelijk niet zo heel goed tegen. En koper zit vrijwel overal in.... Later de tunnels leegpompen en de spullen laten drogen gaat hem niet worden.
[ twitter ]
Dat is een lastige. Binnen Israël is veel verdeeldheid en zijn er steeds meer mensen die de oorlog zinloos beginnen te vinden en zich zorgen maken dat de gijzelaars nooit meer naar huis zullen keren.quote:Op donderdag 7 december 2023 11:05 schreef Aether het volgende:
[..]
"comprehensive deal"
Hoe staat het met de gegijzelden?
Kan me niet gek veel voorstellen bij dat een meerderheid het wel een goed idee vind om hamas hiermee weg te laten komen.quote:Op donderdag 7 december 2023 11:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is een lastige. Binnen Israël is veel verdeeldheid en zijn er steeds meer mensen die de oorlog zinloos beginnen te vinden en zich zorgen maken dat de gijzelaars nooit meer naar huis zullen keren.
Kogels iig slaan groen uit en worden structureel zwakker. Ik zou zelf niet gaan schieten met patronen die groen uitgeslagen zijn.quote:Op donderdag 7 december 2023 11:04 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dus kogels en die rpg en anti tank raketten zijn als ze een tijdje in het water hebben gelegen waardeloos geworden?
Koper oxideert als een gek in zeewater. Dus koperen hulzen zullen zwakker worden. Koperen kabels en contacten worden er ook niet beter op.quote:Op donderdag 7 december 2023 11:04 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dus kogels en die rpg en anti tank raketten zijn als ze een tijdje in het water hebben gelegen waardeloos geworden?
Wat bedoel je hiermee? Dus pas als een meerderheid dat wel zo vindt is het belangrijk genoeg?quote:Op donderdag 7 december 2023 11:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Kan me niet gek veel voorstellen bij dat een meerderheid het wel een goed idee vind om hamas hiermee weg te laten komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |