Als je die weg op gaat brengt Spinakker voor Halloween weer een limited 50 Fantoms variant uit. Die van vorig jaar was in no time uitverkocht. Moeilijk te vinden op de 2de handsmarkt of voor 2-3 keer de aankoop prijs.quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:36 schreef shiz het volgende:
My kinda watch! Helaas is mijn budget net opgegaan aan deze Desk Diver:
[ afbeelding ]
› https://www.christopherward.com/desk-diver-landing-page.html![]()
Beetje prijzig voor een garpje.
• Wat is nog nieuw? Voor de fans van IFLWatches maar niet zoveel geld willen uitgeven voor custom art dials is er nu een alternatief: https://spinnaker-watches(...)tist-limited-edition ; $395 | 50 pieces per colorway
• Morgen launcht 'Elliot Brown's first ever Field Watch Limited to 50 pieces': ¤402,95 | https://elliotbrownwatches.com/products/arne
That's life.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:23 schreef shiz het volgende:
Wilde bij Kalle een workshop doen. Nooit van gekomen helaas.
Prach-tig.quote:Op zondag 8 september 2024 19:17 schreef Kreator het volgende:
In 2010 zag ik in las vegas een Tissot liggen en heb deze laten liggen, helaas. Toen wist ik echt niks van horloges. Nu weet ik er een klein beetje van en twijfel ik of ik alsnog een Tissot moet kopen, vind het wel prachtige horloges. Met name de gentleman (open heart twijfel ik over).
Ziets zeg maar: https://www.tissotwatches.com/nl-nl/t1274071135100.html
Of deze: https://www.tissotwatches.com/nl-nl/t1274071108100.html
Maar ja, het is ook wel weer een klap geld voor een horloge die heel veel op mijn andere horloge lijkt. Verder kijken, of toch maar gewoon kopen.
(Voor de rest heb ik vooral een te dure smaak, dus zal bij kijken blijven. De meeste mooie klokjes die ik zie beginnen bij 5k.)
#gedachten
Moest ik even kwijt.
Ja, die vond ik eerst kudt.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:56 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Als je die weg op gaat brengt Spinakker voor Halloween weer een limited 50 Fantoms variant uit. Die van vorig jaar was in no time uitverkocht. Moeilijk te vinden op de 2de handsmarkt of voor 2-3 keer de aankoop prijs.
[ afbeelding ]
Ja, echt bloody awesome. Had ik daar op moeten wachten, nu had ik de non-S GMT al van ze...quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:36 schreef Kreator het volgende:
Mooi ding die laatste en ook qua prijs valt die nog wel mee.
Uhmm.. goede vraag. Geen idee, zal inmiddels wel de 100 gepasseerd zijn.😅🙈quote:Hoeveel horloges heb jij eigenlijk?
Sorry hoor maar kun je ze nog lelijker vinden haha.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:07 schreef shiz het volgende:
Oops I did it again...
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
~ Revelot R10 Admiral GMT Damascus Carbon Fiber Limited Edition (30 pcs)
Voor mijn enige andere Damascus horloge moeten we wat langer terug in de tijd gaan...
[ afbeelding ]
Vroeger haalde ik ook wat sneller een Zelos... maar er zit de laatste tijd niet meer zoveel bij.
Vind dit wel een erg coole look altijd.Een black & steel GADA watch is leuk, maar in een collectie horen eigenlijk ook een paar rebels, die een beetje tegen het verstand en traditionele in gaan. Mits het natuurlijk goed geslaagd is... 'anders zijn om anders te willen zijn' wil je ook weer niet hebben. Maar vind dat zowel de Zelos als deze nieuwe Revelot zeer goed gelukt zijn.
Naar die Revelot Admiral, maar wel in een andere kleur, zit ik ook al een tijdje te kijken. Hoe issie?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:07 schreef shiz het volgende:
Oops I did it again...
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
~ Revelot R10 Admiral GMT Damascus Carbon Fiber Limited Edition (30 pcs)
Voor mijn enige andere Damascus horloge moeten we wat langer terug in de tijd gaan...
[ afbeelding ]
Vroeger haalde ik ook wat sneller een Zelos... maar er zit de laatste tijd niet meer zoveel bij.
Vind dit wel een erg coole look altijd.Een black & steel GADA watch is leuk, maar in een collectie horen eigenlijk ook een paar rebels, die een beetje tegen het verstand en traditionele in gaan. Mits het natuurlijk goed geslaagd is... 'anders zijn om anders te willen zijn' wil je ook weer niet hebben. Maar vind dat zowel de Zelos als deze nieuwe Revelot zeer goed gelukt zijn.
Nog niet. Heb het geld wel bij elkaar gespaard maar ik wacht nog even.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:07 schreef shiz het volgende:
Oops I did it again...
@:Kreator : is het eigenlijk met de Tissot nog wat geworden?
Ik vind de B70 en blauwe Avengers erg mooi. Maar die prijzen....quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:59 schreef Kreator het volgende:
Ben normaal niet zo'n fan van Breitling maar deze wel erg tof.
[ afbeelding ]
Horloges moet je nooit kopen als je geen poen te over hebt. Het zijn nogal domme investeringen voor (te) veel geld. Als je ze eenmaal gewend bent liggen ze daar maar.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:39 schreef Kreator het volgende:
Wat vinden jullie van het merk Longines? ik had daar altijd een beetje B-merk gevoel bij, maar hoe meer ik erover lees hoe meer het toch eigenlijk wel gewoon naast rolex staat, hooguit wellicht iets goedkoper, zoals Tudor.
Ik vind dit bijvoorbeeld echt een prachtig horloge. Misschien spaar ik nog even door en verkoop ik mijn nieuwe sneakers die ik voor 139 heb gekocht die 1500/2500 opleveren wel..
https://www.schaapcitroen(...)/chronograph-332494/
[ afbeelding ]
Wat doe je dan in dit topic. Merkwaardige onzin statements.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Horloges moet je nooit kopen als je geen poen te over hebt. Het zijn nogal domme investeringen voor (te) veel geld. Als je ze eenmaal gewend bent liggen ze daar maar.
Ik heb al ja-ren 2 Longines. Deze:quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:39 schreef Kreator het volgende:
Wat vinden jullie van het merk Longines? ik had daar altijd een beetje B-merk gevoel bij, maar hoe meer ik erover lees hoe meer het toch eigenlijk wel gewoon naast rolex staat, hooguit wellicht iets goedkoper, zoals Tudor.
Ik vind dit bijvoorbeeld echt een prachtig horloge. Misschien spaar ik nog even door en verkoop ik mijn nieuwe sneakers die ik voor 139 heb gekocht die 1500/2500 opleveren wel..
https://www.schaapcitroen(...)/chronograph-332494/
[ afbeelding ]
Helemaal niet, ben wel horloge liefhebber en heb een paar klokjes. Maar alleen niet te dure en een duurdere maar niet van geld dat ik niet kon missen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat doe je dan in dit topic. Merkwaardige onzin statements.
Aan wie vertel je dit? Ik heb geen financieel advies nodig.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Helemaal niet, ben wel horloge liefhebber en heb een paar klokjes. Maar alleen niet te dure en een duurdere maar niet van geld dat ik niet kon missen.
Horloges zijn een nogo als je het geld niet kunt missen. Just saying. Een Breitling is leuk als je een bonus krijgt van een paar tientallen K’s en jezelf (of een ander) eens wat leuks wilt kopen. Anders ver vanaf blijven.
Misschien aan mezelf haha. Als ik me laat gaan haal ik ook zo nog een dure klok.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Aan wie vertel je dit? Ik heb geen financieel advies nodig.
En vaste klanten van foute kroegen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik vind de B70 en blauwe Avengers erg mooi. Maar die prijzen....![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ik ook wel tof vind aan Breitling is dat er, imho, zo'n sfeertje van Spionnen en huursoldaten omheen hangt.
Zoals "Feestcafe Spetters- nu 3 Flugel voor de prijs van 1!!!"? Zulke foute kroegen?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:08 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
En vaste klanten van foute kroegen.
Ja.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zoals "Feestcafe Spetters- nu 3 Flugel voor de prijs van 1!!!"? Zulke foute kroegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |