abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 21:54:26 #226
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_215275954

Ook aardig om eens te kijken.
Wel een prater...
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 16 oktober 2024 @ 13:23:02 #227
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_215280079
Wilde bij Kalle een workshop doen. Nooit van gekomen helaas. ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 16 oktober 2024 @ 13:56:42 #228
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_215280322
quote:
81s.gif Op vrijdag 27 september 2024 11:36 schreef shiz het volgende:
My kinda watch! Helaas is mijn budget net opgegaan aan deze Desk Diver:

[ afbeelding ]
https://www.christopherward.com/desk-diver-landing-page.html :') :N Beetje prijzig voor een garpje.

In ander nieuws... eerste details rondom de nieuwe RZE Fortitude GMT-S:

[ afbeelding ]
https://www.fratellowatches.com/hands-on-rze-fortitude-gmt-s/

• Wat is nog nieuw? Voor de fans van IFLWatches maar niet zoveel geld willen uitgeven voor custom art dials is er nu een alternatief: https://spinnaker-watches(...)tist-limited-edition ; $395 | 50 pieces per colorway

• Morgen launcht 'Elliot Brown's first ever Field Watch Limited to 50 pieces': ¤402,95 | https://elliotbrownwatches.com/products/arne
Als je die weg op gaat brengt Spinakker voor Halloween weer een limited 50 Fantoms variant uit. Die van vorig jaar was in no time uitverkocht. Moeilijk te vinden op de 2de handsmarkt of voor 2-3 keer de aankoop prijs.

woensdag 16 oktober 2024 @ 14:12:37 #229
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_215280418
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 13:23 schreef shiz het volgende:
Wilde bij Kalle een workshop doen. Nooit van gekomen helaas. ;(
That's life. :)
pi_215300659
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2024 19:17 schreef Kreator het volgende:
In 2010 zag ik in las vegas een Tissot liggen en heb deze laten liggen, helaas. Toen wist ik echt niks van horloges. Nu weet ik er een klein beetje van en twijfel ik of ik alsnog een Tissot moet kopen, vind het wel prachtige horloges. Met name de gentleman (open heart twijfel ik over).

Ziets zeg maar: https://www.tissotwatches.com/nl-nl/t1274071135100.html

Of deze: https://www.tissotwatches.com/nl-nl/t1274071108100.html

Maar ja, het is ook wel weer een klap geld voor een horloge die heel veel op mijn andere horloge lijkt. Verder kijken, of toch maar gewoon kopen.
(Voor de rest heb ik vooral een te dure smaak, dus zal bij kijken blijven. De meeste mooie klokjes die ik zie beginnen bij 5k.)

#gedachten
Moest ik even kwijt.
Prach-tig.

Imo nóg mooier en duurder maar in dezelfde stijl

https://www.omegawatches.(...)40-mm-43513402102001

Of wellicht een vintage Omega seamaster 600?
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 21 oktober 2024 @ 09:27:02 #231
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_215328613
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 13:56 schreef mrPanerai het volgende:

[..]
Als je die weg op gaat brengt Spinakker voor Halloween weer een limited 50 Fantoms variant uit. Die van vorig jaar was in no time uitverkocht. Moeilijk te vinden op de 2de handsmarkt of voor 2-3 keer de aankoop prijs.

[ afbeelding ]
Ja, die vond ik eerst kudt. :+ En toen langzaam begon ik hem te waarderen toen de launch steeds dichterbij kwam. Uiteindelijk natuurlijk niet gelukt omdat de site het niet aankon. Ik kreeg echter een stock report dat 'ie weer te bestellen was (soms gaat er iets mis bij bestellingen betalingstechnisch, of willen mensen er toch onderuit, of zijn het flippers die met meerdere accounts onder verschillende namen naar een enkel adres sturen). Toen had ik hem besteld. Maar toen zeiden ze dat het een fout in het systeem was en werd 'ie gecanceld. Toen hadden ze die blauwe nog in het leven geroepen, maar toen had ik al een zure bijsmaak van het hele gedoe en die blauwe versie beviel me niet. Eigenlijk is 'ie ook veel te groot voor mijn pols. En er waren aardig wat reports waar de bezel gecrackt raakte. Ik ben er niet rouwig om.

In 4 dagen is er weer een run met twee versies. Als die batch uitverkocht is, dan doen ze meteen een tweede batch... special limited run i.p.v. limited pieces edition. Een chillere 40mm versie ipv 43. Maar de kleurstelling doesn't do it for me. Bovendien: ik heb dan een Blancpain x Swatch gehaald, ben ik toch nog aan mijn 50 Fathoms gekomen. ;)

Voor het eerst in lange tijd ook weer eens op AliExpress wezen kijken en wat besteld om uit te proberen. Er is nu een nieuwe speler op de markt die 'Watch Dives' heet en meteen behoorlijk weet te overtuigen (vooral ook qua lume). Mil spec:

Titanium sandblasted. Ceramic bezel. Box domed sapphire. Automatic. Echt behoorlijk indrukwekkende fit & finish. Eerder het segment van Pagani Design qua price (veel rond de ¤100) en vooral hommages releasen... maar ik geloof dat ze onder San Martin opereren. Schijnbaar kregen ze veel heat van de community voor de 'gare' naam en logo. Voor alle nieuw gemaakte klokjes hanteren ze dan ook hun nieuwe tridentlogo. Ik vond hun shield met 'watch dives' eigenlijk niet zo heel verkeerd.

Uit nieuwsgierigheid ook deze Black Bay hommage besteld:

Not bad. Met sweeping seconds hand VH31 Quartz.

En het regent hier horloges schijnbaar... O-) _O-

RZE Fortitude GMT-S. Woah, ik heb al een aantal horloges van ze, maar dit is de eerste keer dat ik echt bijzonder onder de indruk ben. Die hebben daarmee echt een grote sprong gemaakt imho. Next level. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Official ESF Kreviewer maandag 21 oktober 2024 @ 10:36:33 #232
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_215329159
Mooi ding die laatste en ook qua prijs valt die nog wel mee.

Hoeveel horloges heb jij eigenlijk?
  maandag 21 oktober 2024 @ 11:44:23 #233
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_215329660
quote:
14s.gif Op maandag 21 oktober 2024 10:36 schreef Kreator het volgende:
Mooi ding die laatste en ook qua prijs valt die nog wel mee.
Ja, echt bloody awesome. Had ik daar op moeten wachten, nu had ik de non-S GMT al van ze...

~ Hier nog een keer naast mijn grail watch die al in kerstpapier gewikkeld is :9 De Oris was eigenlijk een verjaardagscadeau voor mezelf, maar een beter idee is jezelf wat cadeau doen op het moment dat je vrouw ook wat moois krijgt. :D
quote:
Hoeveel horloges heb jij eigenlijk?
Uhmm.. goede vraag. Geen idee, zal inmiddels wel de 100 gepasseerd zijn.😅🙈
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 12:07:24 #234
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_215409142
Oops I did it again...

~ Revelot R10 Admiral GMT Damascus Carbon Fiber Limited Edition (30 pcs)

Voor mijn enige andere Damascus horloge moeten we wat langer terug in de tijd gaan...

Vroeger haalde ik ook wat sneller een Zelos... maar er zit de laatste tijd niet meer zoveel bij.

Vind dit wel een erg coole look altijd. :Y Een black & steel GADA watch is leuk, maar in een collectie horen eigenlijk ook een paar rebels, die een beetje tegen het verstand en traditionele in gaan. Mits het natuurlijk goed geslaagd is... 'anders zijn om anders te willen zijn' wil je ook weer niet hebben. Maar vind dat zowel de Zelos als deze nieuwe Revelot zeer goed gelukt zijn.

@Kreator : is het eigenlijk met de Tissot nog wat geworden?
pi_215410269
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 12:07 schreef shiz het volgende:
Oops I did it again...

[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Voor mijn enige andere Damascus horloge moeten we wat langer terug in de tijd gaan...
[ afbeelding ]
Vroeger haalde ik ook wat sneller een Zelos... maar er zit de laatste tijd niet meer zoveel bij.

Vind dit wel een erg coole look altijd. :Y Een black & steel GADA watch is leuk, maar in een collectie horen eigenlijk ook een paar rebels, die een beetje tegen het verstand en traditionele in gaan. Mits het natuurlijk goed geslaagd is... 'anders zijn om anders te willen zijn' wil je ook weer niet hebben. Maar vind dat zowel de Zelos als deze nieuwe Revelot zeer goed gelukt zijn.

@:Kreator : is het eigenlijk met de Tissot nog wat geworden?
Sorry hoor maar kun je ze nog lelijker vinden haha.
Ontopuc: niet mijn smaak.
Vakman pur sang
pi_215410886
quote:
Oops I did it again...

[ afbeelding ] [ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Naar die Revelot Admiral, maar wel in een andere kleur, zit ik ook al een tijdje te kijken. Hoe issie?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Official ESF Kreviewer dinsdag 29 oktober 2024 @ 17:56:28 #237
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_215411711
quote:
Oops I did it again...

Nog niet. Heb het geld wel bij elkaar gespaard maar ik wacht nog even.
Wellicht spaar ik nog even door.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 29 oktober 2024 @ 17:59:24 #238
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_215411741
Ben normaal niet zo'n fan van Breitling maar deze wel erg tof.

pi_215412655
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 17:59 schreef Kreator het volgende:
Ben normaal niet zo'n fan van Breitling maar deze wel erg tof.

[ afbeelding ]
Ik vind de B70 en blauwe Avengers erg mooi. Maar die prijzen.... :'( :'(

Wat ik ook wel tof vind aan Breitling is dat er, imho, zo'n sfeertje van Spionnen en huursoldaten omheen hangt. :)
  Official ESF Kreviewer donderdag 31 oktober 2024 @ 09:39:14 #240
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_215426037
Wat vinden jullie van het merk Longines? ik had daar altijd een beetje B-merk gevoel bij, maar hoe meer ik erover lees hoe meer het toch eigenlijk wel gewoon naast rolex staat, hooguit wellicht iets goedkoper, zoals Tudor.

Ik vind dit bijvoorbeeld echt een prachtig horloge. Misschien spaar ik nog even door en verkoop ik mijn nieuwe sneakers die ik voor 139 heb gekocht die 1500/2500 opleveren wel. :P.

https://www.schaapcitroen(...)/chronograph-332494/

pi_215426150
quote:
5s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 09:39 schreef Kreator het volgende:
Wat vinden jullie van het merk Longines? ik had daar altijd een beetje B-merk gevoel bij, maar hoe meer ik erover lees hoe meer het toch eigenlijk wel gewoon naast rolex staat, hooguit wellicht iets goedkoper, zoals Tudor.

Ik vind dit bijvoorbeeld echt een prachtig horloge. Misschien spaar ik nog even door en verkoop ik mijn nieuwe sneakers die ik voor 139 heb gekocht die 1500/2500 opleveren wel. :P.

[ afbeelding ]
Horloges moet je nooit kopen als je geen poen te over hebt. Het zijn nogal domme investeringen voor (te) veel geld. Als je ze eenmaal gewend bent liggen ze daar maar.

Ontopic:
Doe mij maar ingetogen zoals de omega seamaster
Vakman pur sang
  Official ESF Kreviewer donderdag 31 oktober 2024 @ 11:34:05 #242
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_215426871
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 09:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Horloges moet je nooit kopen als je geen poen te over hebt. Het zijn nogal domme investeringen voor (te) veel geld. Als je ze eenmaal gewend bent liggen ze daar maar.
Wat doe je dan in dit topic. Merkwaardige onzin statements.
  Moderator donderdag 31 oktober 2024 @ 11:40:36 #243
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_215426928
quote:
5s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 09:39 schreef Kreator het volgende:

[ afbeelding ]
Ik heb al ja-ren 2 Longines. Deze:

Even snel foto opgeduikeld van mijn trouwdag waarop ik dit horloge om had. Dit is een Retrograde, met verzonken pushers en een flyback seconde wijzer.

Dan heb ik ook nog een 'eenvoudige' Longines. Ook uit de Master Collection, alleen is dat een 47,5mm model, zonder complicaties, maar ik hou van grote horloges.

Prima merk.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_215427033
quote:
5s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 11:34 schreef Kreator het volgende:

[..]
Wat doe je dan in dit topic. Merkwaardige onzin statements.
Helemaal niet, ben wel horloge liefhebber en heb een paar klokjes. Maar alleen niet te dure en een duurdere maar niet van geld dat ik niet kon missen.
Horloges zijn een nogo als je het geld niet kunt missen. Just saying. Een Breitling is leuk als je een bonus krijgt van een paar tientallen K’s en jezelf (of een ander) eens wat leuks wilt kopen. Anders ver vanaf blijven.

Dat ze waardevast blijven of in enkele gevallen in waarde stijgen, dat zal wel maar dan moet je ze goed verzekeren, opbergen en niet dragen. Tja en dan heb je er ook niks aan.

Zijn net supercars. Daar wordt bijna nooit mee gereden.

[ Bericht 12% gewijzigd door Lospedrosa op 31-10-2024 12:02:04 ]
Vakman pur sang
  Official ESF Kreviewer donderdag 31 oktober 2024 @ 12:01:22 #245
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_215427130
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 11:52 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Helemaal niet, ben wel horloge liefhebber en heb een paar klokjes. Maar alleen niet te dure en een duurdere maar niet van geld dat ik niet kon missen.
Horloges zijn een nogo als je het geld niet kunt missen. Just saying. Een Breitling is leuk als je een bonus krijgt van een paar tientallen K’s en jezelf (of een ander) eens wat leuks wilt kopen. Anders ver vanaf blijven.
Aan wie vertel je dit? Ik heb geen financieel advies nodig.
pi_215427188
quote:
5s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 12:01 schreef Kreator het volgende:

[..]
Aan wie vertel je dit? Ik heb geen financieel advies nodig.
Misschien aan mezelf haha. Als ik me laat gaan haal ik ook zo nog een dure klok.

Heb hier zo’n stapel “luxe” tijdschriften. Auto’s, lifestyle, half naakte vrouwen dat werk. De helft van die magazines is dure klokjes
Zo’n horloge fabrikant zal meer dan 50% van alle kosten uitgeven aan marketing. Het is meer de naam dan het product dat moet verkopen. En uiteindelijk is het een klok om je pols. Als je er goed over nadenkt is het wisselgeld voor verveelde rijke gasten en slaat het nergens op.

Vakwerk en eerlijke producten daargelaten.
Vakman pur sang
  donderdag 31 oktober 2024 @ 12:08:46 #247
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_215427197
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 19:25 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik vind de B70 en blauwe Avengers erg mooi. Maar die prijzen.... :'( :'(
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wat ik ook wel tof vind aan Breitling is dat er, imho, zo'n sfeertje van Spionnen en huursoldaten omheen hangt. :)
En vaste klanten van foute kroegen. :P
pi_215427221
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 12:08 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
En vaste klanten van foute kroegen. :P
Zoals "Feestcafe Spetters- nu 3 Flugel voor de prijs van 1!!!"? Zulke foute kroegen? ;)
pi_215427246
Wat die marketing van gekkigheid oplevert is dat wielrenners met horloges van 300K + rondrijden in de TDF. Ook nog een oerlelijk ding ook.

https://www.welingelichte(...)n-horloge-van-340000
Vakman pur sang
  donderdag 31 oktober 2024 @ 12:14:59 #250
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_215427261
quote:
6s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 12:11 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Zoals "Feestcafe Spetters- nu 3 Flugel voor de prijs van 1!!!"? Zulke foute kroegen? ;)
Ja.
Of een gun.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')