quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Khalid & Sophie zijn woke links, dus dat is een dikke pré bij de NPO.
Hij heeft niemand.quote:Op maandag 11 december 2023 22:39 schreef svann het volgende:
Als het Bosma wordt, houdt Wilders dan niet te weinig ministers- of staatssecretaris-materiaal.
Ook de fractie moet in de hand gehouden worden.
Sowieso, 300 miljard voor een morele boosterquote:Op maandag 11 december 2023 22:44 schreef Bocaj het volgende:
300 miljard JATTEN van Rusland... Lijkt mij prima plan!
In Thailand schijnt het leuk te zijn! @Gehrmanquote:Op maandag 11 december 2023 23:02 schreef Bocaj het volgende:
Ik ga mij op termijn ook niet meer vestigen in Nederland!
Een Nederlander in Thailand is al gauw verdacht!quote:Op maandag 11 december 2023 23:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
In Thailand schijnt het leuk te zijn! @:gehrman
Waar dan wel?quote:Op maandag 11 december 2023 23:02 schreef Bocaj het volgende:
Ik ga mij op termijn ook niet meer vestigen in Nederland!
In mijn jeugd alle vakanties in Spanje doorgebracht... Zie mij in de toekomst daar wel gaan wonen...quote:Op maandag 11 december 2023 23:04 schreef svann het volgende:
[..]
Waar dan wel?
Met echt meer voor- dan nadelen, ook privé?
Wel veel buitenlanders daarquote:Op maandag 11 december 2023 23:06 schreef Bocaj het volgende:
[..]
In mijn jeugd alle vakanties in Spanje doorgebracht... Zie mij in de toekomst daar wel gaan wonen...
Met epicuristen loopt het slecht af, hoor ik wel eens.quote:
Misschien een uurtje rijden naar het binnenland...quote:
Ja, ga maar kijkenquote:
Dat leek me smakelijker dan zo'n kunstig mierzoet geval.quote:Op maandag 11 december 2023 23:20 schreef NoCigar het volgende:
Al dat brood op tafel sloeg dus echt nergens op.
Jatten? We noemen het gewoon belasting en dan vindt iedereen het prima.quote:Op maandag 11 december 2023 22:44 schreef Bocaj het volgende:
300 miljard JATTEN van Rusland... Lijkt mij prima plan!
Ik hoorde zelfs tot 3000 doden en gewonden....quote:
Onschuldig lijkt mij... Beetje TikTok toch?quote:Op dinsdag 12 december 2023 22:52 schreef svann het volgende:
Baudet recruteert ook in game-chat's bleek laatst, hij zal niet de enige zijn.
Dat was best een eenling en uit de fanatieke natuurmensenhoek.quote:Op dinsdag 12 december 2023 22:51 schreef Bocaj het volgende:
Alsof links niet kan radicaliseren... Volkert zeker al vergeten?!
Allicht.quote:
Ik geloof nooit dat het meters gaat stijgen.quote:
Nee joh!quote:
Ze geloven die dokter niet en rennen liever naar die gezellige clown.quote:Op dinsdag 12 december 2023 23:08 schreef monkyyy het volgende:
Mensen hebben liever een clown die hen een lolly geeft, dan een dokter dit hen een bitter medicijn geeft.
Korte termijn hedonisme. Ze krijgen uiteindelijk wat ze verdienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |