Ja, jammer. Maar dan is ze gewoon weer terug op haar oude plek, dus dat wil ze misschien ook niet.quote:Op woensdag 6 december 2023 22:46 schreef svann het volgende:
[..]
Liever andersom.
Maar Eva mag kiezen en gaat liever vroeg met ook de iets luchtiger onderwerpen.
Ben tevreden met mijn 4e plaats.quote:Op woensdag 6 december 2023 21:27 schreef superniger het volgende:
[..]
Brons.
@:Bocaj gaat mij niet meer inhalen.
Dank, dank.quote:Op woensdag 6 december 2023 22:56 schreef Bocaj het volgende:
Ben tevreden met mijn 4e plaats.
Gefeliciteerd @:monkyyy @:svann @:superniger voor 1, 2 en 3!
We wachten op de James Last-film.quote:Op woensdag 6 december 2023 23:03 schreef svann het volgende:
Dirigenten zijn als popsterren voor de meer klassiek opgevoede oude generatie.
Vroegah, ooit.
https://www.museummore.nl/tentoonstelling/bob-rossquote:Op woensdag 6 december 2023 23:07 schreef svann het volgende:
[..]
En tot Bob Ross in het museum hangt.
Pauw en Witteman was prima, maar dat waren inhoudelijk ingevoerde journalisten. Ik denk dat het probleem eerder zit in het veel te grote aantal gasten dat per avond moet worden afgewerkt.quote:Op woensdag 6 december 2023 22:51 schreef BlackLining het volgende:
Weinig aan verloren.
En nu graag nooit meer een talkshow met duo presentatie. Dat werkt gewoon niet.
Wellicht scheelt het. Maar bij deze Op1 duos zat veel te veel bewijsdrang. Toch ook nog even iets willen zeggen als dat helemaal niet nodig is, dat is gewoon storend.quote:Op woensdag 6 december 2023 23:32 schreef JaxStrumleyII het volgende:
[..]
Pauw en Witteman was prima, maar dat waren inhoudelijk ingevoerde journalisten. Ik denk dat het probleem eerder zit in het veel te grote aantal gasten dat per avond moet worden afgewerkt.
En bij een volgende poging ook graag een politiek commentator die af en toe blijk geeft van inhoudelijk inzicht. Want die Van Groningen heb ik nooit op enige relevantie kunnen betrappen.
Extreem rechts vervangen door gewoon links.quote:Op woensdag 6 december 2023 20:37 schreef superniger het volgende:
Jort, Sven, Poephoofd en Welmoed vervangen door woke Khalid en Sophie.
10quote:Op woensdag 6 december 2023 22:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Khalid en Sophie, maar schijnt nog 6 maanden te duren voordat dat zo ver is
De onderwerpen van nu zijn niet luchtig ?quote:Op woensdag 6 december 2023 22:46 schreef svann het volgende:
[..]
Liever andersom.
Maar Eva mag kiezen en gaat liever vroeg met ook de iets luchtiger onderwerpen.
Pauw en Witteman wel.quote:Op woensdag 6 december 2023 22:51 schreef BlackLining het volgende:
Weinig aan verloren.
En nu graag nooit meer een talkshow met duo presentatie. Dat werkt gewoon niet.
Ze heeft wel gelijk dit keer.quote:Op donderdag 7 december 2023 09:28 schreef spapaars het volgende:
Hebben ze de media-geile mevrouw A de Jong nooit uitgenodigd bij Khalid & Sophie?
https://www.ad.nl/show/ze(...)kan-vormen~a0b41e02/
quote:Op woensdag 6 december 2023 20:37 schreef superniger het volgende:
Jort, Sven, Poephoofd en Welmoed vervangen door woke Khalid en Sophie.
https://dvhn.nl/cultuur/m(...)lkshow-28792510.htmlquote:De NPO heeft BNNVARA en de redactie van het programma Khalid & Sophie gevraagd om een nieuwe talkshow te ontwikkelen om de plaats van Op1 in te nemen.
Die gaan geheid promoten dat we door moeten gaan...quote:Op donderdag 7 december 2023 19:17 schreef dvdfreak het volgende:
Lauren Dassen, Derk Boswijk en Rob de Wijk over de Nederlandse steun aan Oekraïne
Denk dat dit een antwoord is op de verkiezingsoverwinning van de PVVquote:Op donderdag 7 december 2023 22:30 schreef MrBadGuy het volgende:
NPO is linkse kliek, goed dat dit ook op de NPO zelf bekritiseerd wordt. Khalid en Sophie 4 dagen per week op dit tijdstip
Dat zou echt slecht zijnquote:Op donderdag 7 december 2023 22:31 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Denk dat dit een antwoord is op de verkiezingsoverwinning van de PVV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |