Wat ook het betere nummer is natuurlijk, maar dat even terzijde.quote:Op vrijdag 8 december 2023 09:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Alleen Guitar Man maar. Waar eindigt dit?
Op Radio 5.quote:Op vrijdag 8 december 2023 09:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Alleen Guitar Man maar. Waar eindigt dit?
Daar stonden gelukkig Guitar Man en If nog gewoon in de Evergreen Top1000, maar dat wordt vast volgend jaar nog maar 1 van de 2. Seventies softrockquote:
Die lijst verandert nauwelijks door de jaren heen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 09:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Daar stonden gelukkig Guitar Man en If nog gewoon in de Evergreen Top1000, maar dat wordt vast volgend jaar nog maar 1 van de 2. Seventies softrock
Guitar man is 124 plaatsen gezakt naar 868, dus ik vrees ervoorquote:Op vrijdag 8 december 2023 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die lijst verandert nauwelijks door de jaren heen.
Het is wel zo dat ze de laatste twee jaar de modernisering een beetje hebben teruggedraaid daar. Al die Final Countdown plaatjes zijn weer eruit en er zijn weer wat oudere noteringen in ere hersteld.quote:Op vrijdag 8 december 2023 09:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Daar stonden gelukkig Guitar Man en If nog gewoon in de Evergreen Top1000, maar dat wordt vast volgend jaar nog maar 1 van de 2. Seventies softrock
Mwah, die was de afgelopen jaren ook wat gestegen. Volgend jaar op 830.quote:Op vrijdag 8 december 2023 09:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Guitar man is 124 plaatsen gezakt naar 868, dus ik vrees ervoor
Dat is een misvatting: Alleen de eerste dag hoor je vaak wel wat 80s kneiters en dat is ten koste gegaan van nummers uit voornamelijk de jaren 50, maar de 60s en 70s verliezen nauwelijks watquote:Op vrijdag 8 december 2023 09:59 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het is wel zo dat ze de laatste twee jaar de modernisering een beetje hebben teruggedraaid daar. Al die Final Countdown plaatjes zijn weer eruit en er zijn weer wat oudere noteringen in ere hersteld.
Nog meer ruimte voor de Cats bedoel je?quote:Op vrijdag 8 december 2023 09:59 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het is wel zo dat ze de laatste twee jaar de modernisering een beetje hebben teruggedraaid daar. Al die Final Countdown plaatjes zijn weer eruit en er zijn weer wat oudere noteringen in ere hersteld.
Is het niet zo dat zo'n Europe enzo eruit zijn en dat Vera Lynn en consorten terug zijn gekomen? Ik reken daar wel ook bijvoorbeeld zo'n Pride enzo bij dan he? Die waren er 2/3 jaar geleden wel ineens veel.quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is een misvatting: Alleen de eerste dag hoor je vaak wel wat 80s kneiters en dat is ten koste gegaan van nummers uit voornamelijk de jaren 50, maar de 60s en 70s verliezen nauwelijks wat
Hoewel er dit jaar wel veel nieuwe platen binnen kwamen.
Daar waren ze te druk met journalisten verjagen vrees ik.quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:15 schreef Tussle266 het volgende:
Wel leuk, met die talkshowhost, maar had leuker geweest als hij er ook op gestemd had. Ik vind het nu vooral wel tijd voor wat grafieken en claims dat 103% van de stemmers op Ameland heeft gestemd, of zo.
Zou het wat uitmaken? Mia staat 'gewoon' op 1500 en de rest staat er opnieuw niet in.quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zie kets te weinig gorki s voorbijkomen hier de laatste dagen
Ja gaat me niet om de rest. Maar normaliter stuk of 10 hier, nu slechts 3 of 4x gezien. Zou m graag es iets hoger zien dan 1500quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken? Mia staat 'gewoon' op 1500 en de rest staat er opnieuw niet in.
Ik denk niet dat we veel overeenkomsten hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |