quote:
Op zaterdag 16 december 2023 23:07 schreef molloot200 het volgende:Mag ik heel even, wat een zieke line-up wordt dit voor dit jaar alleen al aan intern geselecteerde artiesten

En dan is het nog maar half december!
Frankrijk stuurt 1 van de grootste artiesten daar, VK stuurt voor het eerst sinds jaren een reeds gevestigde naam, Raiven is een grote naam in Sloveni, Nederland stuurt een naam met een hit in meerdere andere landen ook, Marina Satti van Griekenland lijkt weer echt een keer iets Grieks te gaan doen en verkoopt daar ook zalen uit, Mustii is voor het eerst sinds jren voor Walloni een keer een artiest met meer op zijn naam dan alleen The Voice Belgique.
Wat dat betreft valt Silia Kapsis er redelijk buiten qua grootte van de naam. Maar zij heeft Dimitris Kontopoulos dan weer als schrijver van het nummer, en hij is wel weer heel groot daar (al ben ik zelf persoonlijk niet zo'n fan van z'n recentste werk).
Elsa Lila zou zo mooi in dit rijtje passen, ik hoop echt dat ze een kneiter van een nummer heeft en dan ben ik ervan overtuigd dat ze Albani weer de top 10 in kan zingen

Dan te bedenken dat in de nationale finales ook wat goede en gevestigde namen tussen zitten. Irama, Diodato, The Roop, Medina, Clara Klingenstrm, Dotter (hoewel ik deze naam iets minder vind), Ollie, Let 3. Alleen Malta valt erg tegen maar dat vind niemand erg.
Misschien is het erg vroeg om te zeggen maar qua niveau denk ik dat dit een beter jaar gaat worden dan 2022 & 2023.
(2023 vond ik geen slecht jaar maar ook niet een van de beste jaren)