Gaat echt niet winnen als Keiino weer meedoetquote:Op woensdag 13 december 2023 16:01 schreef NailQueen het volgende:
Ik vond haar eerdere twee inzendingen maar niks
Zijn er nou alwèèr geruchten over Keiino?quote:Op woensdag 13 december 2023 22:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gaat echt niet winnen als Keiino weer meedoet
Ik vind het ook drie keer niks hoor NQ
Zijn er echt (alweer) geruchten over Keiino? Het lijkt wel of dat elk jaar weer terugkomt.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:40 schreef Momo het volgende:
Bedenk mij nu dat Keiino wel terug moet keren met deze Northern Lights thema
Volgens mij is het vooral een grote wens van de (TwitterX) fans.quote:Op donderdag 14 december 2023 17:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zijn er echt (alweer) geruchten over Keiino? Het lijkt wel of dat elk jaar weer terugkomt.
quote:Op donderdag 14 december 2023 09:05 schreef Nashipeer het volgende:
Sasha doet weer mee aan de Moldavische nationale finale met dit lied
Op zijn Facebookpagina staat dat hij tien liedjes kreeg aangeboden van verschillende schrijvers en er twee uitkoos. Naast deze krijgen we er nog eentje te horen.
oh kom ooooooooopquote:Op donderdag 14 december 2023 09:05 schreef Nashipeer het volgende:
Sasha doet weer mee aan de Moldavische nationale finale met dit lied
Op zijn Facebookpagina staat dat hij tien liedjes kreeg aangeboden van verschillende schrijvers en er twee uitkoos. Naast deze krijgen we er nog eentje te horen.
LET3 en Damir zijn aan de lijst toegevoegdquote:Op donderdag 14 december 2023 20:21 schreef NailQueen het volgende:
Hier is een update met de terugkerende namen voor 2024. Het lijstje wordt langer en langer
In nationale finales:
- Moira Stafrace (Malta 1994) in MESC
- Eliana Gomez Blanco (Malta 2019, junior) in MESC
- Laura Põldvere (Estland 2005 & 2017) in Eesti Laul
- The Roop (Litouwen 2020 & 2021) in Eurovizija.LT
- Melovin (Oekraine 2018) voor Vidbir
- Ricci e Poveri (Italie 1978) voor San Remo
- Emma (Italie 2014) voor San Remo
- Il Volo (Italie 2015) voor San Remo
- Mahmood (Italie 2019 & 2022) voor San Remo
- Diodato (Italie 2020) voor San Remo
- Damir Ked¸o (Kroatie 2020) voor Dora
- LET 3 (Kroatie 2023) voor Dora
- Carpetman (Oekraine 2022) voor Vidbir* (Hier is wat mysterieus gedoe over. Daarom is dit nog niet helemaal zeker)
(side note: Kurt Calleja in MESC is niet dezelfde artiest die in 2012 voor Malta meedeed. Dit is een ander artiest met dezelfde naam)
Zal ik straks doen!quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Je mag wel een topic ervoor aanmaken als je dat leuk vind
Melovin heeft ook een grote kans om Vidbir te winnen vanwege zijn enorme fanbase.quote:Op vrijdag 15 december 2023 14:22 schreef Em31 het volgende:
LET 3, KEiiNO, The Roop wint ook 99% zeker, beetje te veel lolligheid zo.![]()
Heb je zo weer een situatie waar de jury de winnaar kan gaan bepalen omdat elk land vooral voor de televote gaatquote:Op vrijdag 15 december 2023 14:22 schreef Em31 het volgende:
LET 3, KEiiNO, The Roop wint ook 99% zeker, beetje te veel lolligheid zo.![]()
Slimane klaagt niet!quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:47 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Heb je zo weer een situatie waar de jury de winnaar kan gaan bepalen omdat elk land vooral voor de televote gaat
Nog steeds overtuigd dat Ierland elk jaar gewoon genoeg acts binnen krijgt die ruimschoots de finale kunnen halen. Maar die HoD inderdaadquote:Op zaterdag 16 december 2023 12:45 schreef Momo het volgende:
Schijnbaar heeft Ierse act Bambie Thug een nummer opgestuurd naar de Ierse voorronde
Een excentrieke act die Hyperpop en Metal combineert
Maar met die flapdrol van een head of delegation moet je maar zien of je uberhaupt kans maakt in met niet mainstream act.
Ik vergeet steeds dat Mustii er ook nog isquote:Op zaterdag 16 december 2023 23:23 schreef Nashipeer het volgende:
[ twitter ]
Zul je zien dat Duitsland met Ikke Hüftgold komt
quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:23 schreef Nashipeer het volgende:
[ twitter ]
Zul je zien dat Duitsland met Ikke Hüftgold komt
Dan te bedenken dat in de nationale finales ook wat goede en gevestigde namen tussen zitten. Irama, Diodato, The Roop, Medina, Clara Klingenström, Dotter (hoewel ik deze naam iets minder vind), Ollie, Let 3. Alleen Malta valt erg tegen maar dat vind niemand erg.quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:07 schreef molloot200 het volgende:
Mag ik heel even, wat een zieke line-up wordt dit voor dit jaar alleen al aan intern geselecteerde artiestenEn dan is het nog maar half december!
Frankrijk stuurt 1 van de grootste artiesten daar, VK stuurt voor het eerst sinds jaren een reeds gevestigde naam, Raiven is een grote naam in Slovenië, Nederland stuurt een naam met een hit in meerdere andere landen ook, Marina Satti van Griekenland lijkt weer echt een keer iets Grieks te gaan doen en verkoopt daar ook zalen uit, Mustii is voor het eerst sinds járen voor Wallonië een keer een artiest met meer op zijn naam dan alleen The Voice Belgique.
Wat dat betreft valt Silia Kapsis er redelijk buiten qua grootte van de naam. Maar zij heeft Dimitris Kontopoulos dan weer als schrijver van het nummer, en hij is wel weer heel groot daar (al ben ik zelf persoonlijk niet zo'n fan van z'n recentste werk).
Elsa Lila zou zo mooi in dit rijtje passen, ik hoop echt dat ze een kneiter van een nummer heeft en dan ben ik ervan overtuigd dat ze Albanië weer de top 10 in kan zingen
Blijft de Monika-streak stand houden in Litouwen na Monika Liu en Monika Linkyte?quote:Op dinsdag 19 december 2023 10:41 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Iemand die een topic wil maken?Ik ben vooral blij om Monika Marija op de lijst te zien, die heeft net als Raiven nog wat goed te maken, en eindelijk eens naar ESF te gaan, maar vrees ervoor met The Roop bij de selectie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
quote:Op dinsdag 19 december 2023 12:31 schreef Cyan9 het volgende:
ESF / [2024] Litouwen: Eurovizija.LT
Weet je wel hoe lang ik hier over gedaan heb??Zie maar welke je dicht gooit volgens mij hebben ze ongeveer zelfde inhoudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was klaar om te vechten.quote:Op dinsdag 19 december 2023 12:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Zie maar welke je dicht gooit volgens mij hebben ze ongeveer zelfde inhoud
quote:Op dinsdag 19 december 2023 12:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik was klaar om te vechten.
[ afbeelding ]
Ja en ook niet traditioneel groot scherm met podium direct ervoorquote:Op dinsdag 19 december 2023 14:58 schreef Em31 het volgende:
Publiek echt recht voor de LED-muur, dat gaat wel een heel ander gezicht opleveren dan normaal denk ik
[ afbeelding ]
Omringt door publiek, waar dan ook.
Is officieel filmpje van SVTquote:Op dinsdag 19 december 2023 15:11 schreef Funhouse het volgende:
Weet niet of dit een officiële video is, maar het geeft wel een goed beeld
[ twitter ]
Een kruis..quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:37 schreef Funhouse het volgende:
Het podium:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://eurovision.tv/sto(...)VgiwC7eQoQKt_aM5pPu0
Ontworpen door onze grote vriend Florian Wieder (o.a. Eurovisie 2021 in Rotterdam) met lichtontwerp en graphics door Fredrik Stormby (o.a. ABBA Voyage, Beyoncé's Renaissance Tour en Loreen's staging voor Tattoo)
Mooi!quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:37 schreef Funhouse het volgende:
Het podium:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://eurovision.tv/sto(...)VgiwC7eQoQKt_aM5pPu0
Ontworpen door onze grote vriend Florian Wieder (o.a. Eurovisie 2021 in Rotterdam) met lichtontwerp en graphics door Fredrik Stormby (o.a. ABBA Voyage, Beyoncé's Renaissance Tour en Loreen's staging voor Tattoo)
https://en.wikipedia.org/wiki/We_Could_Be_the_Onequote:Op dinsdag 19 december 2023 23:46 schreef Greys het volgende:
Ja óf ze is gewoon heel erg fan.
Zou wel grappig zijn als ze meedoet hoor maar zo heel veel memorabels doet ze niet (meer) als zangeres toch de laatste vele jaren.
Ben wel benieuwd hoe dat gaat want TVP is een deelnemende broadcoaster van de EBU.quote:Op woensdag 20 december 2023 20:38 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Geen bejba-taferelen meer in Polen.
Gaat alleen om het nieuwskanaal van TVPquote:Op woensdag 20 december 2023 20:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe dat gaat want TVP is een deelnemende broadcoaster van de EBU.
Ik zag al eerder verhalen staan van Poolse eurofans dat ze als goedmaker nu Jann moesten sturen na alles wat gebeurd is vorig jaar en ook vooral de commentaren van mensen uit de TVP trechter als Edyta Górniak op hem.
Dannii was de coach van Dami Im toen zij meedeed aan The X Factor Australia en volgens mij zijn ze nog altijd goed bevriend. Misschien dan toch de terugkeer van Dami dit jaar, zoals ze een paar jaar geleden al wilde?quote:
Ik maak wel iets, moet wachten op een documentquote:Op donderdag 21 december 2023 13:59 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb helaas geen tijd om een nieuw topic aan te maken hiervoor
https://eurovision.tv/sto(...)ng-contest-2024-drawquote:The Draw will be hosted by Pernilla Månsson Colt, who oversaw the allocation draw back in 2013 too, and Farah Abadi.
Albanië zou ook nog wel eens Elsa Lila kunnen kiezen morgen, een balladquote:Op donderdag 21 december 2023 23:35 schreef Greys het volgende:
We krijgen alleen maar up-tempo straks waarschijnlijk, op Frankrijk na. Doet NL het eindelijk eens, doet iedereen het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |