Snap ik. Wel fijn dat jij er bent. Sterktequote:
Ik snap je quote nietquote:Op woensdag 6 december 2023 09:34 schreef SQ het volgende:
Oh jullie gooien dan óók nog dingen onder de boom?
Ik kreeg net een foto van een vriendje waar hij vandaag mee wilde afspreken. Met in z'n handen die ene legodoos. Dus de playdate wordt héél even opgeschort![]()
Welke legodoos is het? F. doet heel veel LEGO wegquote:Op woensdag 6 december 2023 09:34 schreef SQ het volgende:
Oh jullie gooien dan óók nog dingen onder de boom?
Ik kreeg net een foto van een vriendje waar hij vandaag mee wilde afspreken. Met in z'n handen die ene legodoos. Dus de playdate wordt héél even opgeschort![]()
Ik ben benieuwdquote:
Ik heb eindelijk de layout van het Kerstdorp uitgezet, ik moest nogal wat ruimte overlaten voor een skihelling met lift die verloofde gaat maken. Ze gaat de Alpine Lodge ergens op, in, bij de berg verwerken begreep ik.quote:Op woensdag 6 december 2023 10:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwdWe gaan het met kerst bouwen
Ik quotte toch niet?quote:Op woensdag 6 december 2023 09:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap je quote niet
Hier heeft de Sint mij verblijd met de kersteditie van LEGO van dit jaar, de Alpine Lodge
[ afbeelding ]
Een heel nieuwe, dus denk het nietquote:Op woensdag 6 december 2023 10:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Welke legodoos is het? F. doet heel veel LEGO weg
Nee, klopt. Hij doet vooral zijn LEGO technic weg.quote:Op woensdag 6 december 2023 10:09 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik quotte toch niet?
Ik reageerde op aure twee posts boven me.
En die alpine lodge "kreeg" mijn man ook
[..]
Een heel nieuwe, dus denk het niet
Lego dreamz nightmare sharkboat.
Dat kerstdorp wat jullie steeds bouwen vind ik zo'n tof ietsquote:Op woensdag 6 december 2023 10:05 schreef exode het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk de layout van het Kerstdorp uitgezet, ik moest nogal wat ruimte overlaten voor een skihelling met lift die verloofde gaat maken. Ze gaat de Alpine Lodge ergens op, in, bij de berg verwerken begreep ik.
Het is echt een leuke set, zeker om te bouwen
Met je quote bedoel ik gewoon wat je schrijftquote:Op woensdag 6 december 2023 10:09 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik quotte toch niet?
Ik reageerde op aure twee posts boven me.
En die alpine lodge "kreeg" mijn man ook
[..]
Een heel nieuwe, dus denk het niet
Lego dreamz nightmare sharkboat.
Mijn schoonouders gingen verhuizen dus daar heb ik nu weer twee megakratten vol vanquote:Op woensdag 6 december 2023 10:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, klopt. Hij doet vooral zijn LEGO technic weg.
Welke boost en technic heb jequote:Op woensdag 6 december 2023 10:11 schreef amaranta het volgende:
Lego hidden Side en LEGO boost gaat er ook uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |