Ziet er beter uit dan vorige jaren, toen was het vooral reclamequote:Op zondag 14 juli 2024 14:06 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[ link | afbeelding ]
html picture
Inhoud van de goodiebag, het standaard papierwerk met ‘kortings’bonnen van hello fresh, fletcher etc en het 4d tijdschrift en diverse snacks en drinken
Dat flesje ontsmetter kreeg ik vlak na de poort uitgedeeld, die gele kuitenspuit zooi stonden ze ook gratis uit te delen, maar dat gebruik ik echt nooit.
Wat deze persoon zegt!quote:Op maandag 15 juli 2024 09:30 schreef Cupfighter het volgende:
Succes allemaal in de mooiste stad van Nederland
En de oudste stad van Nederlandquote:Op maandag 15 juli 2024 09:30 schreef Cupfighter het volgende:
Succes allemaal in de mooiste stad van Nederland
Ik zal kijken of ik je dit jaar weer zie!quote:Op maandag 15 juli 2024 12:56 schreef Rewimo het volgende:
Heel veel wandelplezier allemaal!
Morgen zit ik in Lent langs de route, vrijdag voorbij de pontonbrug in Cuijk. Zwaai maar als je mijn witte scootmobiel ziet
Aan de ene kant vind ik het oprecht zielig en aan de andere kant is het filmpje op zich heel grappigquote:
quote:
https://www.omroepbrabant(...)gewoon-de-vierdaagsequote:“Mij krijgen ze niet klein. Ik ben vanmorgen gewoon gestart.”
Bang dat ze door de organisatie eruit wordt gehaald, is ze niet. “Ik loop gewoon over de openbare weg en ik heb betaald. Ik ben wel een beetje klaar met die organisatie. Dus dan loop ik maar gewoon mee zonder vrijdag een medaille te krijgen.”
Ja ging prima, weinig last.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:31 schreef Bzzzzp het volgende:
Wij zitten al even aan het bier, binnen na 10 uur en 1 minuut en 2 seconde 😎 (50km)
De rest ook binnen??
Ik heb heerlijk rustig aan gedaan en genoten van het lekkere wandelweer 11:35.22quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:31 schreef Bzzzzp het volgende:
Wij zitten al even aan het bier, binnen na 10 uur en 1 minuut en 2 seconde 😎 (50km)
De rest ook binnen??
Ja joh, waarom niet. Who gives a shit man. Het is maar een wandeltocht. Fucking gezeik ook elke x. Regelementenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:35 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
https://www.omroepbrabant(...)gewoon-de-vierdaagse
Zo is dat. Laat ze de moord stikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |