Slaap je in Nijmegen?quote:Op dinsdag 5 december 2023 20:21 schreef SnodeSnuiter het volgende:
#zinin
Hotel is al geboekt, laat die 3de keer 4x50km maar komen
[poll=6416]
Nee een kwartiertje autorijden vanaf de centrale parkeerplaats in Lent dus op ongeveer 40 minuten voor het start punt, in het zelfde hotel verblijven ook veel vrijwilligers van de 4daagse, er stonden afgelopen jaar meerdere busjes van de organisatiequote:
Lekker! Een hotel lijkt me ook wel fijn maar ik vind het zo duur. Het nadeel van kamperen is inderdaad het luchtbed. Het voordeel is dat het wel gezellig is, dat je er kan eten en het is op fietsafstand. (We staan op de camping in Lent, overigens ook niet goedkoop)quote:Op woensdag 6 december 2023 09:46 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Nee een kwartiertje autorijden vanaf de centrale parkeerplaats in Lent dus op ongeveer 40 minuten voor het start punt, in het zelfde hotel verblijven ook veel vrijwilligers van de 4daagse, er stonden afgelopen jaar meerdere busjes van de organisatie
Bij iemand in huis heb ik geen zin in
Op een camping trek ik niet
Hotel wel wat duurder maar airco, goed bed en een bad
Ontbijt en koffie haal ik op de snelweg
Beter dan bij van de valk in lent waar ze 1500 euro durven vragen voor een weekje
Nee dat luchtbed lijkt mij verschrikkelijk om na een dag afzien op neer te moeten puffen en dan de volgende nacht om 3 uur er weer uit te moeten kruipenquote:Op woensdag 6 december 2023 18:28 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Lekker! Een hotel lijkt me ook wel fijn maar ik vind het zo duur. Het nadeel van kamperen is inderdaad het luchtbed. Het voordeel is dat het wel gezellig is, dat je er kan eten en het is op fietsafstand. (We staan op de camping in Lent, overigens ook niet goedkoop trouwens)
Ik heb 470,- betaald voor een grote kampeerplek met stroom en parkeerplaats voor 2 personen.quote:Op woensdag 6 december 2023 19:10 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Nee dat luchtbed lijkt mij verschrikkelijk om na een dag afzien op neer te moeten puffen en dan de volgende nacht om 3 uur er weer uit te moeten kruipen
Mag ik vragen wat het kostop de camping?
Mijn hotel voor juli 2024 is 531 incl gemeentetoeslag en 10 euro flexibel annuleren zodat ik tot 1 dag vooraf flexibel kan annuleren en ik dan 500 euro terug krijg (vorig jaar was het 521 voor 4 nachten)
Geen massages, ontbijt of andere voorzieningen. ik moet dan nog wel een parkeerkaart kopen van ik dacht 30 euro afgelopen jaar
Heilige poep dat is echt veel meer dan ik verwacht hadquote:Op woensdag 6 december 2023 19:15 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Ik heb 470,- betaald voor een grote kampeerplek met stroom en parkeerplaats voor 2 personen.
Ik vind je hotel wel meevallen!
Ja… ¤235,- per persoon klinkt alweer wat beter…Het is wel van zaterdag tot zaterdag. (Maar als je korter zou blijven betaal je hetzelfde)quote:Op woensdag 6 december 2023 19:29 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Heilige poep dat is echt veel meer dan ik verwacht had
Hotelkamer met 2 personen zou natuurlijk ook de helft zijn en je krijgt er wel gezelligheid vooraf voor terugquote:Op woensdag 6 december 2023 19:44 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Ja… ¤235,- per persoon klinkt alweer wat beter…Het is wel van zaterdag tot zaterdag. (Maar als je korter zou blijven betaal je hetzelfde)
Leuk! Zijn er voor veteranen andere regels om in te schrijven of gaat dat gewoon gelijk met de rest en vol is vol?quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:03 schreef Bouke-p het volgende:
Afgelopen weekend besloten om weer een poging te doen om mee te lopen. Vorig jaar helaas geen startbewijs kunnen krijgen.
Ik wil hem als veteraan lopen, dus starten vanaf Heumensoord voor de 4x40 met bepakking.
Gelijk met de normale militaire deelnemers. En ja vol is vol, daarom deed ik vorig jaar niet mee.quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:09 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Leuk! Zijn er voor veteranen andere regels om in te schrijven of gaat dat gewoon gelijk met de rest en vol is vol?
Ik wil hem dit jaar ook (voor het eerst) gaan lopen als militair. Dus na de feestdagen maar eens bij bureau sport informeren wanneer ik me op moet geven of hoe het precies zit.quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:03 schreef Bouke-p het volgende:
Afgelopen weekend besloten om weer een poging te doen om mee te lopen. Vorig jaar helaas geen startbewijs kunnen krijgen.
Ik wil hem als veteraan lopen, dus starten vanaf Heumensoord voor de 4x40 met bepakking.
Wat leuk! In een groep of alleen?quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:59 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ik wil hem dit jaar ook (voor het eerst) gaan lopen als militair. Dus na de feestdagen maar eens bij bureau sport informeren wanneer ik me op moet geven of hoe het precies zit.
Ik heb ze altijd alleen gelopen. Ik denk dat er voor beiden wat te zeggen is. Ik vind het juist wel fijn dat ik mijn eigen tempo kan lopen en dat ik makkelijk in contact kom met andere lopers.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:38 schreef Bzzzzp het volgende:
Alleen lopen lijkt me lastig….. (ik loop de 50 om samen met mijn vriend te kunnen lopen, denk dat ik dat ik de 40 alleen moeilijker zou vinden)
Als je eenheid een detachement regelt en je daar in mee wil lopen, dan regelt de detco erg veel voor je.quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:59 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ik wil hem dit jaar ook (voor het eerst) gaan lopen als militair. Dus na de feestdagen maar eens bij bureau sport informeren wanneer ik me op moet geven of hoe het precies zit.
De vorige keer liep ik samen met 3 collega's, maar niet in een detachement.quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:14 schreef qltel het volgende:
Je loopt dan niet in een groep, maar alleen, neem ik aan?
Leuk dat je mee gaat doen, ondanks dat je het nooit meer wilde doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |