abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 december 2023 @ 13:09:59 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_211524360
Na één jaar in loondienst van het Braziliaanse Grêmio zegt Luis Suarez (36) de ploeg alweer vaarwel. In de laatste thuiswedstrijd van het seizoen tegen Vasco da Gama kreeg de Uruguayaanse goalgetter een staande ovatie.



Suarez was dan ook van grote waarde voor het Braziliaanse team, dat met nog één speeldag te gaan de vierde plaats bezet. In 52 optredens voor Grêmio kwam hij tot 24 doelpunten en 17 assists. Tegen Vasco da Gama maakte hij zelfs zijn 555e doelpunt uit z’n rijkgevulde carrière.

„Mijn familie en ik willen jullie fans allemaal bedanken voor de liefde die we zondag hebben mogen ervaren in het stadion”, schrijft Suarez op sociale media. „Het was een ongelofelijke en onvergetelijke dag. We zullen Grêmio en de fans voor altijd in ons hart dragen.”

Chronische blessure
Dat 36-jarige Suarez het bij één jaar zou houden, was al langer bekend. De Uruguayaan kampt namelijk al geruime tijd met een chronische knieblessure. Bij de Uruguayaanse radiozender ’Sport 890’ bekende de 138-voudig international hoe hij naar elke wedstrijd in het voorbije seizoen moest toeleven en wat de consequenties daarvan waren.

„Een paar dagen voor elke wedstrijd nam ik drie pijnstillers en enkele uren voor de aftrap moest ik een injectie krijgen. Zo niet, dan kon ik niet spelen. Dat verklaart ook meteen het mank lopen. Ik moet beseffen dat ik over misschien vijf jaar niet meer met mijn vrienden kan voetballen”, doet Suarez verder z’n verhaal. „De waarheid is dat de eerste stappen ’s ochtends heel pijnlijk zijn. Iedereen die me ziet, denkt dat ik onmogelijk een wedstrijd kan afwerken. Maar het ergste van allemaal: wanneer mijn zoon vraagt om samen met hem een potje te voetballen, dan lukt het me gewoon niet.”



Reünie met Messi?
Verschillende buitenlandse media berichtten eerder al dat Suarez naar alle waarschijnlijkheid in het komende jaar ploeggenoot wordt van zijn maatje Lionel Messi bij het Amerikaanse Inter Miami.

Messi en Suarez speelden van midden 2014 tot midden 2020 samen bij Barcelona en vormden daar een dodelijk duo. Ze wonnen er onder andere de Champions League, werden vier keer landskampioen en veroverden ook vier keer de Spaanse beker.

Video in de link......

https://www.telegraaf.nl/(...)on-lukt-me-niet-meer

:T

[ Bericht 4% gewijzigd door tong80 op 05-12-2023 14:38:03 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_211526605
Hij zal wel naar Inter Miami gaan, anders ligt ie toch maar de hele dag op de bank.

pi_211526942
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 16:40 schreef Beathoven het volgende:
Hij zal wel naar Inter Miami gaan, anders ligt ie toch maar de hele dag op de bank.

Suarez nooit zitte op de bank.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Murder was the case that they gave me.
  Moderator dinsdag 5 december 2023 @ 20:56:16 #4
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_211528763
Had nooit meer mogen voetballen :r
What can change the nature of a man?
pi_211542269
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 20:56 schreef Coco het volgende:
Had nooit meer mogen voetballen :r
Waarom niet?
pi_211542552
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 16:40 schreef Beathoven het volgende:
Hij zal wel naar Inter Miami gaan, anders ligt ie toch maar de hele dag op de bank.

als Inter Miami 20 jaar terug had bestaan, had Walter Frosch er vast kunnen spelen:

https://www.ndr.de/sport/fussball/tagderlegenden186.html
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Moderator donderdag 7 december 2023 @ 12:51:30 #7
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_211543640
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:49 schreef RM-rf het volgende:
als Inter Miami 20 jaar terug had bestaan, had Walter Frosch er vast kunnen spelen:

https://www.ndr.de/sport/fussball/tagderlegenden186.html
Imposante snor _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')