die 2 mannen en een vrouw met nog een klein groepje in de achtergrond? Nee niet gemistquote:

Hé dat ben ik!quote:Op dinsdag 5 december 2023 13:29 schreef Rnie het volgende:
Ik zit het oude GTA 5 topic te lezen. Enkele geweldige posts:
[..]
[..]
[..]
Grappig hoe evenredig de perceptie is van goeie graphics met de tijd waar we op dat moment in leefde.

Wolfenstein 3D was (is?) in Duitsland verboden, niet vanwege de Nazi-uitingen, maar vanwege de "realistische weergave van geweld"quote:Op dinsdag 5 december 2023 13:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Ach in mijn hoofd had A2 Racer II ook levensechte graphics toen

Link naar topiqueje?quote:Op dinsdag 5 december 2023 13:29 schreef Rnie het volgende:
Ik zit het oude GTA 5 topic te lezen. Enkele geweldige posts:
[..]
[..]
[..]
Grappig hoe evenredig de perceptie is van goeie graphics met de tijd waar we op dat moment in leefde.

Red Neck Hill Billy Forestquote:Op dinsdag 5 december 2023 16:32 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Vermoedelijke locaties op de map

zal wel mee vallen. Nu ff hype. Dan weer rustig tot de volgende trailerquote:Op dinsdag 5 december 2023 16:35 schreef -CRASH- het volgende:
Comming 2025
Voorspel hoeveel topics er tot die tijd zullen verschijnen...
Mijn inzet: 264

Dat is veels te veel. 80-100 euro lijkt me realistischer.quote:Op dinsdag 5 december 2023 16:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
Benieuwd wat de aanschafprijs wordt. Rockstar is van mening dat het te goedkoop is.
Ik zou voor een game van de kwaliteit van GTA/RDR een bedrag van 150-200 euro helemaal terecht vinden.

Ik niet, want gold bars en shark cards.quote:Op dinsdag 5 december 2023 16:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
Benieuwd wat de aanschafprijs wordt. Rockstar is van mening dat het te goedkoop is.
Ik zou voor een game van de kwaliteit van GTA/RDR een bedrag van 150-200 euro helemaal terecht vinden.

Hoe lang zou het in game duren om van Starfish Island naar North Beach te rijden?quote:Op dinsdag 5 december 2023 16:32 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Vermoedelijke locaties op de map

Ik zie ze er wel voor aan om 120 euro te vragen hoor. Zeker met een paar jaar extra inflatie.quote:Op dinsdag 5 december 2023 16:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is veels te veel. 80-100 euro lijkt me realistischer.

Nee joh, wordt gewoon 60 euro net als alle andere games. Dit soort bedragen betaal je voor special editions enzo.quote:Op dinsdag 5 december 2023 16:36 schreef Geschiedkundige het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |