quote:
Wat een negativiteit.quote:Op donderdag 7 december 2023 07:35 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nog minimaal tien jaar voor de trailer van GTA 7![]()
"That is my excuse, what's yours?"quote:
ja, echt heart breakingquote:Op woensdag 6 december 2023 13:51 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind het alleen best wel spijtig dat hij er niet meer is om dit toch wel unieke moment zelf mee te kunnen maken
Dan zou ik het iets breder pakken dan alleen Amsterdam en ook België erbij betrekken. Brabants platteland voor de drugsproductie. Maffia in Limburg. Drugshandel in de havens van Rotterdam en Antwerpen. En met de diamanthandel in Antwerpen en de bende van nijvel/gladio is ook wel een leuke verhaallijn te makenquote:Op woensdag 6 december 2023 21:56 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Amsterdam zou geniaal zijn. Wallen, drugscriminaliteit, mooie architectuur, interessante stadsinrichting, donkere steegjes, etc...
HIJ KOMT AL VOOR DE KERST!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF
Dit zal wel gaan over de nieuwe GTA V DLC die volgende week uitkomt. Daar zullen wel leuke verwijzingen naar GTA VI in zitten.quote:
quote:Op donderdag 7 december 2023 11:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
HIJ KOMT AL VOOR DE KERST!!!!Mijn hart jonge. Wil je dit soort shit niet meer doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige echte.
Of ingame screenshots van VI.quote:Op donderdag 7 december 2023 11:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit zal wel gaan over de nieuwe GTA V DLC die volgende week uitkomt. Daar zullen wel leuke verwijzingen naar GTA VI in zitten.
Met Frans Lammers en Theo 'Heddedruksop' Maassen als hoofdrolspelers van de Brabantse drugs wereldquote:Op donderdag 7 december 2023 11:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan zou ik het iets breder pakken dan alleen Amsterdam en ook België erbij betrekken. Brabants platteland voor de drugsproductie. Maffia in Limburg. Drugshandel in de havens van Rotterdam en Antwerpen. En met de diamanthandel in Antwerpen en de bende van nijvel/gladio is ook wel een leuke verhaallijn te maken
1 April 2025 releasedatum confirmed?quote:
Linke datum welquote:Op donderdag 7 december 2023 12:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
1 April 2025 releasedatum confirmed?
De verwachting is uiterlijk eind Q1 2025.quote:Op donderdag 7 december 2023 12:28 schreef Momo het volgende:
En dan op 1 april, hahaha grapje toch 1 december 2025
Tenminste 10 keer ja, ik maakte gewoon een grapjequote:Op donderdag 7 december 2023 12:43 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
De verwachting is uiterlijk eind Q1 2025.
Omdat Rockstar een tijd geleden gezegd heeft dat ze mega winsten verwachten on het fiscale jaar 2024, wat daar blijkbaar tot eind maart of zo duurt.
Is eerder voorbij gekomen in dit deel of het vorige deel van dit topic.
Ahquote:Op donderdag 7 december 2023 12:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Tenminste 10 keer ja, ik maakte gewoon een grapje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |