Dit is natuurlijk veels te makkelijk. Ze heeft wel een punt vind ik. Elk kind is anders. Los van de groepsdruk van klasgenootjes die het spel wel mogen spelen, zou je moeten kijken of je kind het "aankan" om zich te bezigen met dit soort dingen. Je hebt als ouder een opvoedkundige taak om dit geweld uit te leggen aan je kind, dat het fictief is en dat dit soort dingen "in de echte wereld" nooit maar dan ook nooit mogen. Daarnaast speelt de leeftijd echt een rol. Er zit een verschil in inzicht tussen een 9jarige en een 17jarige.quote:Op woensdag 6 december 2023 12:30 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Elke dag op de journaals oorlogen, martelingen, moord en andere ellende.
24/7 kun je gewelddadige actiefilms en series nonstop streamen.
Talloze gore sites waarop echte moorden en martelingen te zien zijn.
Maar oei, geweldadige games 😱
Toen GTA III uitkwam was het ook zo'n schadelijke game omdat het er allemaal zo realistisch uitzagquote:Op woensdag 6 december 2023 12:30 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Elke dag op de journaals oorlogen, martelingen, moord en andere ellende.
24/7 kun je gewelddadige actiefilms en series nonstop streamen.
Talloze gore sites waarop echte moorden en martelingen te zien zijn.
Maar oei, geweldadige games 😱
RISE, TARNISHED, RIIIIISEquote:Op woensdag 6 december 2023 12:31 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Ik ga nu met mijn battle axe +10 fire infused wat willekeurige voorbijgangers doormidden klieven
De Hot Coffee mod die het mogelijk maakte om de ene cluster polygonen op een andere te zien stuiteren, dat was ook schandaligquote:Op woensdag 6 december 2023 12:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen GTA III uitkwam was het ook zo'n schadelijke game omdat het er allemaal zo realistisch uitzag
Denk aan de kinderen 😱quote:Op woensdag 6 december 2023 12:56 schreef Marsenal het volgende:
[..]
De Hot Coffee mod die het mogelijk maakte om de ene cluster polygonen op een andere te zien stuiteren, dat was ook schandalig
Die van V hoogstwaarschijnlijk wel en op basis van alle beelden (niet alleen deze trailer) sprak die game mij niet zo aan (al vond ik de wereld/map wel leuk om te zien), mede daarom ook nooit gekocht/aan begonnen.quote:Op woensdag 6 december 2023 12:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hmm raar. Heb je deze trailers wel gezien toen ze uitkwamen?
Misschien dat het nu wat verouderd overkomt ofzo.
Maar beide trailers zitten edit technisch fantastisch in elkaar.
Dat waren altijd toffe trailers iddquote:Op woensdag 6 december 2023 13:19 schreef Forbry het volgende:
Off topic, maar een andere trailer die ik zelf - en dan vooral qua muziek erbij - bijvoorbeeld ook heel 'lekker' vind, is deze:
En er zijn nog andere trailers (of meer nog: intro's) van Borderlands (de hele franchise) ik echt heel tof vind.
Ik vind het alleen best wel spijtig dat hij er niet meer is om dit toch wel unieke moment zelf mee te kunnen makenquote:Op woensdag 6 december 2023 13:37 schreef LTVDK het volgende:
Ze zijn nu ook op StuBru begonnen met Tom Petty te draaienEn dat allemaal vanwege een trailer
Ik ga mij de ergernis besparen en er niet naar kijken.quote:Op woensdag 6 december 2023 12:03 schreef MMaRsu het volgende:
Dit is toch te triest voor woorden...
[ twitter ]
Wij zijn nog op tijd om hem de Top2000 in te stemmenquote:Op woensdag 6 december 2023 13:51 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind het alleen best wel spijtig dat hij er niet meer is om dit toch wel unieke moment zelf mee te kunnen maken
Eens, die kinderen moeten gewoon JRPGs met anime boobies spelen.quote:Op woensdag 6 december 2023 12:03 schreef MMaRsu het volgende:
Dit is toch te triest voor woorden...
[ twitter ]
Vind het nog steeds matig dat GTA IV nooit een remaster heeft gekregenquote:Op woensdag 6 december 2023 14:18 schreef Goudenkomkommer het volgende:
Trailer van GTA4 is mijn favoriet denk ik.
Die muziek, liberty city en opeens iemand een Russisch accent horen die je gaat vertellen dat die niet zo een leuke dingen met mensen heeft gedaan
GTA IV had op zijn minst een port of idd een remaster voor de vorige gen moeten krijgen. Vond het altijd wel jammer dat ik GTA IV niet op de PS4 kon spelen.quote:Op woensdag 6 december 2023 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het nog steeds matig dat GTA IV nooit een remaster heeft gekregen
Ja dat dus, is alleen maar voor de 3 uitgekomenquote:Op woensdag 6 december 2023 14:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
GTA IV had op zijn minst een port of idd een remaster voor de vorige gen moeten krijgen. Vond het altijd wel jammer dat ik GTA IV niet op de PS4 kon spelen.
Blame Sonyquote:Op woensdag 6 december 2023 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat dus, is alleen maar voor de 3 uitgekomenTerwijl je III/VC/SA/V wel op de 3, 4 en 5 kunt spelen
Was laatst toevallig een week lang voor 5 euro in de aanbieding op Steam. Spijt dat ik m niet gehaald heb.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:10 schreef MMaRsu het volgende:
Gewoon IV op de PC spelen ( en heb je geen PC dan koop er 1, het is zo chill om met je dualshock 4 die oude games op hoge resolutie / fps te draaien met mods eventueel nog erbij)
Digital Foundry denkt dat de trailer 1440p realtime is, met uitzondering van de Insta/tiktok stukjes
quote:
Ik ga niet al die zooi kopen om 1 spel te spelen, dan kan ik beter de PS3 afstoffenquote:Op woensdag 6 december 2023 17:11 schreef MMaRsu het volgende:
GTA IV is backwards compatible op de Xbox Series X
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |