abonnement Unibet Coolblue
pi_211521368
Benieuwd of jullie jullie Tesla Cybertruck al hebben? Instapprijs is 61.000 euro met een goeie 10.000 euro aan opties (dus in totaal 70.000 euro) heb je al een unieke wagen.

Ik vind 70.000 euro 'meevallen' in die zin dat je voor die prijs ook gewoon een Audi, Mercedes of BMW hebt. Maar deze valt natuurlijk wel op in het straatbeeld. Volgens mij wordt dit ook zo'n iconisch model, als je de teller zo dicht mogelijk bij de 0 kunt houden, gaat die volgens mij nog stijgen in waarde!
Cindy De Vuyst
pi_211521594
Wat een debiele bak zeg
pi_211522243
De eerste modellen gaan zeker fors in waarde stijgen. Deze kar heeft alles om een tijdloze klassieker te worden. Ik zie dit als de delorean, zij het dat die door back 2 the future faam heeft gemaakt. Het is dus wachten op een mega blockbuster om door te breken.

Misschien kan Rockstar deze bolide in GTA VI verwerken.
pi_211522308
Ik ga deze bijna zeker kopen om hem 5 jaar in een garage te zetten tot er een verzamelaar komt die heel graag de cybertruck wil zonder de OS updates van 2026 en 2027
-nee-
pi_211522492
Er zijn weinig auto's die zoveel stof doen opwaaien als de Cybertruck. Het feit dat er in PTA al 2 topics over zijn zegt het al ;) Op Youtube stikt het van de filmpjes / reviews, ook van haters en die zorgen net zo goed voor een hoge ranking van de term "Cybertruck", zonder dat ze het beseffen.

Het is makkelijk om het ding af te kraken op z'n uiterlijk. Toch zit er prachtige techniek in, zoals 48 volt boordspanning, ethernet ipv can-bus, megacastings voor en achter, meesturende achterwielen en volledig "steer by wire", etc.
pi_211522518
Het is een geweldig lelijk ding, maar geweldig is ie zeker. Het spreekt ontzettend tot de verbeelding, en de techniek is gewoon spectaculair icm een laagdrempelig kostenplaatje. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat dit geen ontzettende hit wordt.
-nee-
pi_211523109
Mag deze auto überhaupt op de EU wegen rondrijden?
Uitvinder van de biersmiley.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 5 december 2023 @ 11:26:52 #8
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_211523131
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 11:25 schreef dimmak het volgende:
Dat was ook mijn eerste gedachte. :D
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 5 december 2023 @ 11:27:21 #9
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_211523138
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 december 2023 10:34 schreef Marsenal het volgende:
Het is een geweldig lelijk ding, maar geweldig is ie zeker. Het spreekt ontzettend tot de verbeelding, en de techniek is gewoon spectaculair icm een laagdrempelig kostenplaatje. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat dit geen ontzettende hit wordt.
Laagdrempelig?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 5 december 2023 @ 11:30:20 #11
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_211523184
POLL
Huilen dan.
pi_211523191
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 11:27 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Laagdrempelig?
Relatief, wel ja.
-nee-
pi_211524989
Ben benieuwd wat hier nou daadwerkelijk van terecht gaat komen, ten opzichte van de hype eromheen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 11:25 schreef dimmak het volgende:
Nee, voldoet niet aan de veiligheidsnormen. Van wat ik heb begrepen zit dat hem onder meer in het feit dat er in de VS alleen naar de veiligheid van het voertuig zelf gekeken wordt, terwijl er in de EU veel meer aandacht is voor de veiligheid richting voetgangers en andere weggebruikers. Daar zou dit voertuig dan nat op gaan, waar ik me wel wat bij voor kan stellen.
  dinsdag 5 december 2023 @ 14:00:02 #14
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_211525018
Nee mag hier niet de weg op, ding is moordmachine voor voetgangers.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_211525029
quote:
8s.gif Op dinsdag 5 december 2023 11:30 schreef Isdatzo het volgende:
[poll=6429]
Ik heb er 2 *O*

Een voor doordeweeks en een voor in het weekend.
pi_211525033
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 december 2023 14:00 schreef junkiesietze het volgende:
Carmageddon :9~
pi_211525241
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 december 2023 14:00 schreef junkiesietze het volgende:
Het is ook niet echt een type voertuig dat het goed zou doen in Europa, afgezien van relatief afgelegen gebieden of een boer die wat leuks zoekt om z'n vee-trailer te trekken.

Maar in de US, Canada, Australië, Mexico en dat soort landen is er wel animo voor.

Met alle camera's en slimme systemen wordt de kans dat je een voetganger aanrijdt gelukkig wel steeds kleiner maar de kans blijft natuurlijk. In de US zal je wat minder snel een fietser of voetganger treffen.
  dinsdag 5 december 2023 @ 14:29:37 #18
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_211525323
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 14:18 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Het is ook niet echt een type voertuig dat het goed zou doen in Europa, afgezien van relatief afgelegen gebieden of een boer die wat leuks zoekt om z'n vee-trailer te trekken.

Maar in de US, Canada, Australië, Mexico en dat soort landen is er wel animo voor.

Met alle camera's en slimme systemen wordt de kans dat je een voetganger aanrijdt gelukkig wel steeds kleiner maar de kans blijft natuurlijk. In de US zal je wat minder snel een fietser of voetganger treffen.
Er zou wel animo voor zijn als de auto hier niet als zo'n melkkoe werd gezien, ding weegt wss 3ton ofzo, dat is hier gewoon niet te betalen kwa wegenbelasting als de electrische autos dat straks ook gewoon moeten ophoesten.
Ik zie genoeg mensen in onpraktische auto's rijden die ze helemaal niet nodig hebben, als mensen het konden betalen zouden ze hem gewoon kopen.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_211525390
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 december 2023 14:29 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
Er zou wel animo voor zijn als de auto hier niet als zo'n melkkoe werd gezien, ding weegt wss 3ton ofzo, dat is hier gewoon niet te betalen kwa wegenbelasting als de electrische autos dat straks ook gewoon moeten ophoesten.
Ik zie genoeg mensen in onpraktische auto's rijden die ze helemaal niet nodig hebben, als mensen het konden betalen zouden ze hem gewoon kopen.
Mwoah de Hummer (wie kent hem nog) was ook totaal onpraktisch, loodzwaar en reed 1 op 2 of zo en was toch een bescheiden hit in Nederland. Het feit dat het ding zo enorm opvalt maakt het een dankbaar reclameobject + mensen ontlenen er status aan. Ik zie zo'n Joel Beukers wel met zo'n ding uitgevoerd in het goud rond gaan rijden :')
blablablabla
pi_211525566
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 december 2023 14:29 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
Er is vast wel wat animo voor maar niet zoals in de US, waar ze 2 tot 3 miljoen pick-up trucks per jaar verkopen.
  Moderator donderdag 21 december 2023 @ 08:44:05 #21
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_211688375
Gooi deze voor nu ff dicht aangezien er al een eerder vergelijkbaar topic over de Cybertruck bestond :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')