Maar koop je 'm dan later nog een keer voor PC? Want dat is het gene dat ik me niet goed kan voorstellen. Ik heb zelf de behoefte in elk geval niet om die games nog een keer te spelen nadat ik ze heb uitgespeeld.quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:04 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik ben er zo 1.
voor GTA 5 had ik ook een console aangeschaft, en die heb ik nu nog, bijna niets anders op gespeeld. En voor GTA 6 zal ik tegen die tijd dan de PS5 voor aanschaffen, of eventuuel de console die nodig is.
Heel begrijpelijk, daarom heb ik er ook nog geen. Demon Souls was kriebelen maarja heb die toch al gespeeld op de ps3 en voor alleen shiny graphics ben ik niet overstag.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Sterker nog ben extreem teleurgesteld deze generatie consoles. Hoeveel games zijn er nou echt voor alleen deze generatie consoles gemaakt? Is volgens mij op 1 hand te tellen. En die daadwerkelijk de graphics van deze generatie benutten is bijna niks. Rachet & Clank wellicht (detail en vacht) en de Cyberpunk expansie die onlangs is uitgekomen.
En RDR2 natuurlijk, maarja die werd eigenlijk nog tegengehouden door de oude generatie.
Alan Wake 2 hoorde ik goeie verhalen over. Maar moet ik zelf nog checken.
30fps op consoles is wel kut, dan speelt het toch altijd beter op een high end pcquote:Op dinsdag 5 december 2023 11:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar koop je 'm dan later nog een keer voor PC? Want dat is het gene dat ik me niet goed kan voorstellen. Ik heb zelf de behoefte in elk geval niet om die games nog een keer te spelen nadat ik ze heb uitgespeeld.
Dat is het dus. Meeste shit zijn remakes, remasters of games die op beide generaties uit zijn gekomen.quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk, daarom heb ik er ook nog geen. Demon Souls was kriebelen maarja heb die toch al gespeeld op de ps3 en voor alleen shiny graphics ben ik niet overstag.
Een neger mag dromen, zeggen ze op Ter Apelquote:Op dinsdag 5 december 2023 09:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Switch 2 ben je wel helemaal lekker
Sowieso speelt GTA veel beter met kbm.quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
30fps op consoles is wel kut, dan speelt het toch altijd beter op een high end pc
Dat dus. Ook op het strand en in die clubs enzo.quote:Op dinsdag 5 december 2023 07:41 schreef Marsenal het volgende:
De drukte op straat en overal om je heen in die trailer, dat is wel echt next level.
ik wel. Op pc zijn er altijd sales en/of steamkeys te vinden. Dus ja dan wil ik hem best nog een keer kopen en dan met mods kunnen spelenquote:Op dinsdag 5 december 2023 11:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar koop je 'm dan later nog een keer voor PC? Want dat is het gene dat ik me niet goed kan voorstellen. Ik heb zelf de behoefte in elk geval niet om die games nog een keer te spelen nadat ik ze heb uitgespeeld.
Nee , maar dat komt omdat ik geen ( goede) pc meer heb,quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jij komt klagen over de trailer en dan moeten wij het onderbouwen?quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:33 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom doet deze trailer op graphics na alles beter als aankondiging? Is het dat het meer vertellend is? Is het dat de editing of muziek keuze beter is? Is het Michael die wat dingen verteld? Is het nostalgie van mijn kant?
Of is het omdat 1 van de housers weg is, leslie benzies weg is, en lazlow weg is?
Gast je hoeft niet te reageren als je het niet boeit, weet je wat een forum is?quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jij komt klagen over de trailer en dan moeten wij het onderbouwen?Onderbouw lekker zelf waarom de trailer volgens jou tegenvalt.
Wat ben jij vermoeiend zegquote:Op dinsdag 5 december 2023 11:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jij komt klagen over de trailer en dan moeten wij het onderbouwen?Onderbouw lekker zelf waarom de trailer volgens jou tegenvalt.
Je stelt toch vragen. Daar reageer ik op. Maar leg eens uit. Waarom is volgens jou de trailer van GTA V beter dan? Ik zie je hier alleen maar klagen en zeiken.quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gast je hoeft niet te reageren als je het niet boeit, weet je wat een forum is?
Ik vroeg jou helemaal niks. Reageer niet als je het onzin vind. Ik heb online en op YT meer comments gezien dat de trailer van GTA V velen malen beter is.
En wie mag dat dan wel wezen?quote:Zelfs Obbe Vermeij was het met me eens. Dus ik verzin het niet ofzo.
quote:Dat jij klaarkomt over de trailer boeit mij niet, blijf in je hype bro dat is je gegund.
Ooit gehoord van hypothetische vragen?quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Je stelt toch vragen. Daar reageer ik op. Maar leg eens uit. Waarom is volgens jou de trailer van GTA V beter dan? Ik zie je hier alleen maar klagen en zeiken.
[..]
En wie mag dat dan wel wezen?
[..]
nouja ik ben fan van de games. Als in het eind product. Ik weet van de rest ook weinig van alles er omheenquote:Op dinsdag 5 december 2023 11:42 schreef MMaRsu het volgende:
Claimen dat je een GTA fan bent en niet weten wie Obbe vermeij is
Ga weg
Smaken verschillen. Ik snap dat je het ook in de tijd moet zien en even los van de graphics, maar ik vind deze trailer echt heel saai (in vergelijking met), die 'muziek' erbij vind ik zo mogelijk nog saaier.quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:33 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom doet deze trailer op graphics na alles beter als aankondiging? Is het dat het meer vertellend is? Is het dat de editing of muziek keuze beter is? Is het Michael die wat dingen verteld? Is het nostalgie van mijn kant?
Of is het omdat 1 van de housers weg is, leslie benzies weg is, en lazlow weg is?
Nee oko misschien niet I guess :p. Zijn naam viel me gewoon al in de credits van GTA 3 op want ik dacht, heuy een nederlander!quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nouja ik ben fan van de games. Als in het eind product. Ik weet van de rest ook weinig van alles er omheenMaakt je niet minder fan van de rest
Bedoel je de GTA V trailer dat je die saai vind? Of juist 6 in vergelijking met V?quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:44 schreef Forbry het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik snap dat je het ook in de tijd moet zien en even los van de graphics, maar ik vind deze trailer echt heel saai (in vergelijking met), die 'muziek' erbij vind ik zo mogelijk nog saaier.
Dat claim ik helemaal nergensquote:Op dinsdag 5 december 2023 11:42 schreef MMaRsu het volgende:
Claimen dat je een GTA fan bent en niet weten wie Obbe vermeij is
Ga weg
Er is ook amper wat te zien in vergelijking met de trailer van GTA VIquote:Op dinsdag 5 december 2023 11:44 schreef Forbry het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik snap dat je het ook in de tijd moet zien en even los van de graphics, maar ik vind deze trailer echt heel saai (in vergelijking met), die 'muziek' erbij vind ik zo mogelijk nog saaier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |