Dat zal je verbazen. Gta is een legendarische status type game. Dat is de game waar mensen een console van 500/600 euro voor kopen.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat mensen dat op grote schaal doen.
Ik denk dat je je daarin vergistquote:Op dinsdag 5 december 2023 10:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb dat voor Vice City gedaan destijds. Na 1 dag heb ik de PS2 weer teruggebracht, want ik kon niet wennen aan dat wazige 480p beeld. Ik kon de details op de mini-map niet eens fatsoenlijk zien. Toen maar besloten een jaartje te wachten op de PC releasequote:Op dinsdag 5 december 2023 10:40 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daarin vergist
Veel mensen gaan mee met de hype en kopen een console alleen voor een spel zoals dit
Zo sta ik er ook in. Nu de PS5 slim is aangekondigd ga ik deze zeker in 2024 kopen in afwachting van o.a. GTA VIquote:Op dinsdag 5 december 2023 10:40 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daarin vergist
Veel mensen gaan mee met de hype en kopen een console alleen voor een spel zoals dit
Ik was precies hetzelfde van planquote:Op dinsdag 5 december 2023 10:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zo sta ik er ook in. Nu de PS5 slim is aangekondigd ga ik deze zeker in 2024 kopen in afwachting van o.a. GTA VI
Maar koop je 'm dan later nog een keer voor PC? Ik heb dat persoonlijk met GTA IV en V niet gedaan. Allebei op launch day op de Xbox 360 gespeeld en daarna nooit de behoefte gevoeld om 'm op een ander platform nog een keer te spelen.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zo sta ik er ook in. Nu de PS5 slim is aangekondigd ga ik deze zeker in 2024 kopen in afwachting van o.a. GTA VI
Er komt ook nog een ps5 pro, kan je beter daarop wachtenquote:Op dinsdag 5 december 2023 10:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik heb thuis een laptopje staan die ik amper gebruik. Ik doe al heel lang niet meer aan PC gaming.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar koop je 'm dan later nog een keer voor PC? Ik heb dat persoonlijk met GTA IV en V niet gedaan. Allebei op launch day op de Xbox 360 gespeeld en daarna nooit de behoefte gevoeld om 'm op een ander platform nog een keer te spelen.
Voor wanneer is dat voorspeld?quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Er komt ook nog een ps5 pro, kan je beter daarop wachten
Volgens mij is dat helemaal niet zeker.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Er komt ook nog een ps5 pro, kan je beter daarop wachten
Same here. En dan ook nog een extra PS4 schijfje moeten kopen want bekrast, een digitale versie en de PS5 versie van de single playerquote:Op dinsdag 5 december 2023 10:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat zal je verbazen. Gta is een legendarische status type game. Dat is de game waar mensen een console van 500/600 euro voor kopen.
Ik heb GTA V eerst op de PS3 gespeeld, daarna op de ps4 gekocht, en daarna nog eens op pc..
Deze generatie begint net, zoals Rockstar nu laat zien. Er zijn nog zo weinig echte next gen games. Spellen als Horizon en Spiderman zijn in basis nog draaiend op een geupgrade ps4 engine.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:50 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Volgens mij is dat helemaal niet zeker.
En zijn ze eerder gericht op een PS6 van inplaats een PS5 Pro.
Wacht maar totdat GTA 5 een remaster krijgt voor de PS5 en de PS6. Dan gaat het spel, wat al 3x gereleased is op voorgaande consoles, wederom als zoete broodjes over de toonbank. Dat zal Rockstar zijn laatste grote slag zijn wat betreft GTA 5.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Acht jaar is ook niet uniek, zoveel tijd zat er ook tussen de Xbox 360 en Xbox One.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
No way dat ze een ps6 gaan droppen voor 2028 ofzo
GTA5 heeft al een current gen upgrade gehad.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:55 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wacht maar totdat GTA 5 een remaster krijgt voor de PS5 en de PS6. Dan gaat het spel, wat al 3x gereleased is op voorgaande consoles, wederom als zoete broodjes over de toonbank. Dat zal Rockstar zijn laatste slag zijn wat betreft GTA 5.
De huidige generatie gamers vinden graphics net zo belangrijk, zo niet belangrijker, dan gameplay/story.
Sterker nog ben extreem teleurgesteld deze generatie consoles. Hoeveel games zijn er nou echt voor alleen deze generatie consoles gemaakt? Is volgens mij op 1 hand te tellen. En die daadwerkelijk de graphics van deze generatie benutten is bijna niks. Rachet & Clank wellicht (detail en vacht) en de Cyberpunk expansie die onlangs is uitgekomen.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Deze generatie begint net, zoals Rockstar nu laat zien. Er zijn nog zo weinig echte next gen games. Spellen als Horizon en Spiderman zijn in basis nog draaiend op een geupgrade ps4 engine.
De ps5 begint ook pas nu wat beter te verkopen nu alle schaarste er niet meer is en de prijs iets beter te behappen is.
No way dat ze een ps6 gaan droppen voor 2028 ofzo
Die hebben we al gehadquote:Op dinsdag 5 december 2023 10:55 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wacht maar totdat GTA 5 een remaster krijgt voor de PS5 en de PS6. Dan gaat het spel, wat al 3x gereleased is op voorgaande consoles, wederom als zoete broodjes over de toonbank. Dat zal Rockstar zijn laatste grote slag zijn wat betreft GTA 5.
De huidige generatie gamers vinden graphics net zo belangrijk, zo niet belangrijker, dan gameplay/story.![]()
Oja dat is waar. Nouja, voor de PS6 dan.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:56 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
GTA5 heeft al een current gen upgrade gehad.
Ik ben er zo 1.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |