Deed me ook denken aan Moordspel, dat was vroeger op tv met Ron Brandsteder.quote:Op zaterdag 16 december 2023 20:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Moordfeest is een leuke aanrader trouwens! Ben erg benieuwd
:
Het was idd wel gemakkelijk. Alsnog was het leuk kijkenquote:Op zaterdag 16 december 2023 23:10 schreef TLC het volgende:
[..]
Deed me ook denken aan Moordspel, dat was vroeger op tv met Ron Brandsteder.
Ik wist aan t end wel wie de moordenaar was trouwens
quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:12 schreef TLC het volgende:
Wel spijtig van Viktoria Koblenko, erg triest, we zullen haar missen
*RIP*
Trusten.quote:Op zondag 17 december 2023 17:59 schreef praadje het volgende:
Goedenavond lieverds![]()
Maak er een fijne kijkavond van
Komt goed. Nog lang volgehouden vandaag.quote:
Heftig. Sterkte jongen, nu lekker slapenquote:Op zondag 17 december 2023 18:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Komt goed. Nog lang volgehouden vandaag.Morgenochtend 18e bestraling. Ben ik op de helft.
Ja, daarom ben ik gestopt met de zaterdagavonden. 5 spelshows, nou ik denk dat iedereen wel een idee heeft wat er standaard is op die avond.quote:Op zondag 17 december 2023 18:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weinig op de televisie vanavond
Was geen verwijt naar jou toe he!quote:Op zondag 17 december 2023 18:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik gestopt met de zaterdagavonden. 5 spelshows, nou ik denk dat iedereen wel een idee heeft wat er standaard is op die avond.
Veel plezier!quote:Op zondag 17 december 2023 18:44 schreef StephanL het volgende:
Avond![]()
Top2000 quiz en top4000 vind ik wel geinig, maar ga wel om half tien slapen
Zaterdag is tegenwoordig niks meer.quote:Op zondag 17 december 2023 18:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik gestopt met de zaterdagavonden. 5 spelshows, nou ik denk dat iedereen wel een idee heeft wat er standaard is op die avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |