Nee, met een onderzeebootquote:Op maandag 4 december 2023 13:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Met grote woorden op het Internet, neem ik aan?
Ik bedoel natuurlijk: als ik toendertijd de regering zou vertegenwoordigen..quote:
Dat is net zoiets als Rico Verhoeven slaan. Je wordt afgemaakt.quote:Op maandag 4 december 2023 13:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk: als ik toendertijd de regering zou vertegenwoordigen..
Ik denk dat Boris dan afgezet gaat worden voordat het full scale wordt..quote:Op maandag 4 december 2023 13:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als Rico Verhoeven slaan. Je wordt afgemaakt.
FF serieus. Wemogen ook wel eens bij ons zelf te rade gaan waarom de Britten dit hadden willen doen. Dat eeuwige getreiter van de EU door de brexit begint ziekelijke vormen aan te nemen.quote:Op maandag 4 december 2023 13:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat Boris dan afgezet gaat worden voordat het full scale wordt..
Heb je politici al eens ooit op volwassen gedrag weten te betrappen?quote:Op maandag 4 december 2023 13:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
FF serieus. Wemogen ook wel eens bij ons zelf te rade gaan waarom de Britten dit hadden willen doen. Dat eeuwige getreiter van de EU door de brexit begint ziekelijke vormen aan te nemen.
Dit dus.quote:Op maandag 4 december 2023 11:22 schreef Glazenmaker het volgende:
En dan vragen PVVers zich waarom zoveel mensen denken dat het gevaarlijk is om op populistische mafketels te stemmen.
Wat dat gaat opleveren is dat de schaal van dit soort conflicten groter wordt.quote:Op maandag 4 december 2023 13:32 schreef Harvest89 het volgende:
Als het waar is dan is het weer het zoveelste bewijs waarom een grote sterke EU nodig is, met een eigen leger om de vrede te bewaren.
In plaats daarvan komen er weer allerlei hypernationalisten aan de macht. Goed bezig hoor.
Welk getreiter?quote:Op maandag 4 december 2023 13:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
FF serieus. Wemogen ook wel eens bij ons zelf te rade gaan waarom de Britten dit hadden willen doen. Dat eeuwige getreiter van de EU door de brexit begint ziekelijke vormen aan te nemen.
Dat zijn geen plannen.quote:Op maandag 4 december 2023 11:10 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Net zo serieus als de Amerikaanse plannen voor een SMO bij het internationale strafhof
lol.quote:Op maandag 4 december 2023 11:22 schreef Glazenmaker het volgende:
En dan vragen PVVers zich waarom zoveel mensen denken dat het gevaarlijk is om op populistische mafketels te stemmen.
Het zijn gewoon wappies maar dan aan de andere kant van het spectrum.quote:Op maandag 4 december 2023 13:58 schreef Noek het volgende:
[..]
lol.
Dit is ook wel zoals de FB trend waarbij iedere idioot onder elke post, ook al gaat het over hummus, men over het WEF of het vaccin begint.
Nu bij elk onderwerp is de PVV het nieuwe WEF.
Ik snap daarintegen oprecht niet hoe je tot deze bizarre vergelijking bent gekomen.quote:Op maandag 4 december 2023 13:58 schreef Noek het volgende:
[..]
lol.
Dit is ook wel zoals de FB trend waarbij iedere idioot onder elke post, ook al gaat het over hummus, men over het WEF of het vaccin begint.
Nu bij elk onderwerp is de PVV het nieuwe WEF.
Copequote:Op maandag 4 december 2023 14:27 schreef Cpt.Crow het volgende:
[..]
Het zijn gewoon wappies maar dan aan de andere kant van het spectrum.
Vond ik deze dan nog wat gepaster.quote:
Die gele lucifer vond ik ook wel een heel voorzichtig protest toen.quote:Op maandag 4 december 2023 14:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vond ik deze dan nog wat gepaster.
[ afbeelding ]
waarom?quote:Op maandag 4 december 2023 14:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vond ik deze dan nog wat gepaster.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |