SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Als je met deze selectie niet (makkelijk) tweede wordt heb je het waardeloos gedaan. PSV en AZ uit gaat je wellicht nog punten kosten en vast nog wel een uitglijder ergens, maar verder zou je alles moeten winnen.quote:Op maandag 4 december 2023 09:57 schreef Erasmus het volgende:
Gewoon 2de worden voor directe CL-kwalificatie.
Bekertje pakken.
De Europa League eventueel winnen.
met het wegvallen van ajax is er geen excuus om derde te worden neequote:Op maandag 4 december 2023 09:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je met deze selectie niet (makkelijk) tweede wordt heb je het waardeloos gedaan. PSV en AZ uit gaat je wellicht nog punten kosten en vast nog wel een uitglijder ergens, maar verder zou je alles moeten winnen.
Eerder dan februari kan niet hoorquote:Op maandag 4 december 2023 09:56 schreef Netsplitter het volgende:
Het tij moet wel snel gekeerd worden, anders vliegen we er ook heel snel Europees eruit....
Benieuwd wanneer het besef gaat indalen bij de supporters dat Slot gewoon een waanzinnig overschatte trainer is die er eigenlijk vrij weinig van kan. Hij heeft zo verschrikkelijk veel onterecht krediet vanwege één gigantische fluke in Europa, terwijl het vorig jaar in de competitie 9 van de 10 keer ook gewoon waardeloos was.quote:Op maandag 4 december 2023 10:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
met het wegvallen van ajax is er geen excuus om derde te worden nee
maar het is ook niet zo dat feyenoord op instorten staat, alleen een weekje waar je de gouden pik van Slot even niet werkt
Ik denk dat we aan het einde van het seizoen sowieso een prijs op de Coolsingel gaan vieren.quote:Op maandag 4 december 2023 09:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je met deze selectie niet (makkelijk) tweede wordt heb je het waardeloos gedaan. PSV en AZ uit gaat je wellicht nog punten kosten en vast nog wel een uitglijder ergens, maar verder zou je alles moeten winnen.
Ik merk ook dat we als fans nog niet zo veeleisend zijn als wat eigenlijk bij onze huidige status zou passen. 2 nederlagen in de week van de waarheid waardoor je overwintering in de CL en de kans op het kampioenschap verspeelt en ik merk vooral gelatenheid.quote:Op maandag 4 december 2023 10:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer het besef gaat indalen bij de supporters dat Slot gewoon een waanzinnig overschatte trainer is die er eigenlijk vrij weinig van kan. Hij heeft zo verschrikkelijk veel onterecht krediet vanwege één gigantische fluke in Europa, terwijl het vorig jaar in de competitie 9 van de 10 keer ook gewoon waardeloos was.
#SlotOut.
Ja, klopt. Niet gek lang terug was makkelijk tweede en Europees overwinteren in de EL nog een prima seizoen. Nu valt het wat tegen.
Ik denk dat die eerste plek na speelronde 3 van de CL veel supporters enorm hoge verwachtingen heeft gegeven.quote:Op maandag 4 december 2023 10:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik merk ook dat we als fans nog niet zo veeleisend zijn als wat eigenlijk bij onze huidige status zou passen. 2 nederlagen in de week van de waarheid waardoor je overwintering in de CL en de kans op het kampioenschap verspeelt en ik merk vooral gelatenheid.
Past ook wel een beetje bij ons cluppie. Zo erg tegen teleurstelling indekken dat je het succes al niet verwacht. Terwijl alle oneliners over ‘ze hebben op iedere positie veel meer kwaliteit’ en ‘precies volgens het plan van Atletico/PSV’ nergens op slaan natuurlijk, maar dat troost meer dan zeggen dat je jezelf veel tekort hebt gedaan.quote:Op maandag 4 december 2023 10:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik merk ook dat we als fans nog niet zo veeleisend zijn als wat eigenlijk bij onze huidige status zou passen. 2 nederlagen in de week van de waarheid waardoor je overwintering in de CL en de kans op het kampioenschap verspeelt en ik merk vooral gelatenheid.
Was toch vooraf al wel duidelijk dat PSV aanvallend gewoon een paar klassen beter is. En laat dat nou net zijn waar de wedstrijd op beslist werd.quote:Op maandag 4 december 2023 10:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Past ook wel een beetje bij ons cluppie. Zo erg tegen teleurstelling indekken dat je het succes al niet verwacht. Terwijl alle oneliners over ‘ze hebben op iedere positie veel meer kwaliteit’ en ‘precies volgens het plan van Atletico/PSV’ nergens op slaan natuurlijk, maar dat troost meer dan zeggen dat je jezelf veel tekort hebt gedaan.
Dat vond ik zonder Lozano en Lang wel meevallen. Vertessen en Bakayoko hebben weinig goeds gedaan.quote:Op maandag 4 december 2023 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Was toch vooraf al wel duidelijk dat PSV aanvallend gewoon een paar klassen beter is. En laat dat nou net zijn waar de wedstrijd op beslist werd.
Mwah, zij zijn in ieder geval wel consistent.quote:Op maandag 4 december 2023 10:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vond ik zonder Lozano en Lang wel meevallen.
Dan is alsnog Bakayoko een stuk verder dan alles wat er bij ons daar rondloopt. Laatstgenoemde maakte dan ook het verschil, niet toevallig toen Hartman eraf ging.quote:Op maandag 4 december 2023 10:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vond ik zonder Lozano en Lang wel meevallen. Vertessen en Bakayoko hebben weinig goeds gedaan.
Ik vond eigenlijk vooral onze backs het verschil maken als je iets moet aanwijzen gisteren. Geert heeft echt een dramaweek, Hartman was aanvallend niet goed en Lopez viel ook niet lekker in.quote:Op maandag 4 december 2023 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan is alsnog Bakayoko een stuk verder dan alles wat er bij ons daar rondloopt. Laatstgenoemde maakte dan ook het verschil, niet toevallig toen Hartman eraf ging.
Ik vraag mij wel af of Hartman de assist van Bakayoko bij de 0-1 had kunnen voorkomen, want Lopez gaf Bakayoko gewoon de ruimte daarvoor. Ik vraag mij af waarom hij geen druk ging zetten.quote:
Met wat er gisteren op het veld stond was dat niet zo, ook daarom vond ik de uitslag wel erg teleurstellend.quote:Op maandag 4 december 2023 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Was toch vooraf al wel duidelijk dat PSV aanvallend gewoon een paar klassen beter is. En laat dat nou net zijn waar de wedstrijd op beslist werd.
Dan heb je niet echt opgelet, Hartman was de beste man aan Feyenoordkant.quote:Op maandag 4 december 2023 10:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk vooral onze backs het verschil maken als je iets moet aanwijzen gisteren. Geert heeft echt een dramaweek, Hartman was aanvallend niet goed en Lopez viel ook niet lekker in.
Ik vind dat wel een beetje flauw want Geertruida verliest op een heel domme manier de bal waardoor je als aanvaller vaak ook wel wat meer tijd hebt.quote:Op maandag 4 december 2023 10:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik vraag mij wel af of Hartman de assist van Bakayoko bij de 0-1 had kunnen voorkomen, want Lopez gaf Bakayoko gewoon de ruimte daarvoor. Ik vraag mij af waarom hij geen druk ging zetten.
Lopez die 93e minuut even solo door 10 man heen wou gaan ipv bal in zestien te gooien. Gelachen. Verder waren jullie beter aan de bal maar heb je een spits die niet met rechts kan schieten en dus altijd moet kappen om op zijn linker uit te komen.quote:Op maandag 4 december 2023 10:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk vooral onze backs het verschil maken als je iets moet aanwijzen gisteren. Geert heeft echt een dramaweek, Hartman was aanvallend niet goed en Lopez viel ook niet lekker in.
Ja ook erg vermoeiend. Twee grote kansen om zeep helpen omdat je per sé naar je linker moet.quote:Op maandag 4 december 2023 10:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lopez die 93e minuut even solo door 10 man heen wou gaan ipv bal in zestien te gooien. Gelachen. Verder waren jullie beter aan de bal maar heb je een spits die niet met rechts kan schieten en dus altijd moet kappen om op zijn linker uit te komen.
Je bent de eerste die ik die conclusie zie trekken.quote:Op maandag 4 december 2023 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je niet echt opgelet, Hartman was de beste man aan Feyenoordkant.
Het is vrij duidelijk dat Lopez Bakayoko liet lopen hoorquote:Op maandag 4 december 2023 10:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een beetje flauw want Geertruida verliest op een heel domme manier de bal waardoor je als aanvaller vaak ook wel wat meer tijd hebt.
Die verdedigers die wij in moeten brengen zijn wel altijd een enorme verzwakking ja. Ook Nieuwkoop, dat valt niet mee. En die kapbeweging van Gimenez, daar heb je ook wel gelijk in.quote:Op maandag 4 december 2023 10:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lopez die 93e minuut even solo door 10 man heen wou gaan ipv bal in zestien te gooien. Gelachen. Verder waren jullie beter aan de bal maar heb je een spits die niet met rechts kan schieten en dus altijd moet kappen om op zijn linker uit te komen.
Dit is wel heel moeilijk te verdedigen hoor. Lopez kan wel nog meer naar links maar dan laat je ook veel ruimte vrij aan rechterkant voor Bakayoko. Je hebt een extra man uit het middenveld nodig om druk op hem te zetten daar.quote:Op maandag 4 december 2023 10:23 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Het is vrij duidelijk dat Lopez Bakayoko liet lopen hoor
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Bakayoko kreeg geen centimeter de eerste helft en je verliest uiteindelijk doordat Lopez dat wel gaf. Ook een beetje flauw om Hartman af te rekenen op zijn aanvallende bijdragen als je met een rechtsback speelt die het middenveld al inschuift.quote:Op maandag 4 december 2023 10:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je bent de eerste die ik die conclusie zie trekken.
Niet dat het nog wat uit gaat maken, maar ik ben serieus heel benieuwd of deze kans op een goal zou zijn uitgelopen als Lopez op de man ging dekken ipv de zone. En of Bakayoko daarmee nog steeds de ruimte had om zijn assist aan Saibari te geven.quote:Op maandag 4 december 2023 10:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is wel heel moeilijk te verdedigen hoor. Lopez kan wel nog meer naar links maar dan laat je ook veel ruimte vrij aan rechterkant voor Bakayoko. Je hebt een extra man uit het middenveld nodig om druk op hem te zetten daar.
Het was ook wel mooi uitgespeeld.quote:Op maandag 4 december 2023 10:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is wel heel moeilijk te verdedigen hoor. Lopez kan wel nog meer naar links maar dan laat je ook veel ruimte vrij aan rechterkant voor Bakayoko. Je hebt een extra man uit het middenveld nodig om druk op hem te zetten daar.
Ik kan op de plaatjes niet goed zien hoeveel druk Lopez eigenlijk zet vanaf moment dat Bakayoko de bal krijgt. Doet ie een aantal seconden helemaal niets dan is dat wel kwalijk.quote:Op maandag 4 december 2023 10:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Niet dat het nog wat uit gaat maken, maar ik ben serieus heel benieuwd of deze kans op een goal zou zijn uitgelopen als Lopez op de man ging dekken ipv de zone.
1:40 tot 1:50quote:Op maandag 4 december 2023 10:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kan op de plaatjes niet goed zien hoeveel druk Lopez eigenlijk zet vanaf moment dat Bakayoko de bal krijgt. Doet ie een aantal seconden helemaal niets dan is dat wel kwalijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |