Oh ja, de compagnon van Decker of de dokter die in Cluedo is vermoord, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 4 december 2023 08:30 schreef PippenScottie het volgende:
Er zal vast wel ergens iemand Black heten
Ik zou die ene over die kinderen en die maan nog even inkoppen.quote:Op dinsdag 5 december 2023 13:47 schreef MielMonteur het volgende:
Manu Chao - Me Gustas Tu
Buena Vista Social Club - Chan Chan
Julio Iglesias - Quiero
Eres tu lijkt me niet meer. Weet niet of ik iets mis
Eres tu inderdaad niet meer. Je mist nog iets, maar niet veelquote:Op dinsdag 5 december 2023 13:47 schreef MielMonteur het volgende:
Manu Chao - Me Gustas Tu
Buena Vista Social Club - Chan Chan
Julio Iglesias - Quiero
Eres tu lijkt me niet meer. Weet niet of ik iets mis
Vergeet Hijo de la luna altijd jaquote:Op dinsdag 5 december 2023 13:48 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zou die ene over die kinderen en die maan nog even inkoppen.
Volgens mij wel, toch?quote:Op dinsdag 5 december 2023 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Me Gustas Tu is niet volledig Spaans overigens.
Er zitten losse zinnetjes Frans tussen (Je ne sais pas/plus + Je suis perdu), maar dat is vrij steenkolig ja. Niet noemenswaarig tweetalig, maar ja je moet Loser van Beck de andere kant op ook uitsluiten he? En Hemingway als die draak er nog in staat.quote:Op dinsdag 5 december 2023 13:57 schreef Buendia het volgende:
[..]
Volgens mij wel, toch?
Anders heeft Mielmoteur ze sowieso allemaal genoemd. Belachelijk weinig, eigenlijk.
Tussle266 6
Mexicanobakker 5
n00biedoobiedoo 4
Fred_B 4
MielMonteur 5
pipster 2
MadMaster 2
Scorpion_17 3
PippenScottie 1
Rustin_ 1
Buendia 1
En Barcelonaquote:Op dinsdag 5 december 2023 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zitten losse zinnetjes Frans tussen (Je ne sais pas/plus + Je suis perdu), maar dat is vrij steenkolig ja. Niet noemenswaarig tweetalig, maar ja je moet Loser van Beck de andere kant op ook uitsluiten he? En Hemingway als die draak er nog in staat.
quote:Op dinsdag 5 december 2023 14:13 schreef Geluiden het volgende:
Weet niet zeker of ze in de top 200 staan, dus gokje op:
Hij is van mij
Stupid girl
Wist niet dat je boos zou worden.quote:Op dinsdag 5 december 2023 14:50 schreef MielMonteur het volgende:
[..]![]()
[
quote][ afbeelding ] Op dinsdag 5 december 2023 14:14 schreef pipster het volgende:
Dan kan Stuck in the middle with you ook
Die emoji was ook iets heftiger dan gedachtquote:Op dinsdag 5 december 2023 14:52 schreef Geluiden het volgende:
[..]
Wist niet dat je boos zou worden.
Stuck in a moment you can't get out of?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |