abonnement Unibet Coolblue
pi_211512020
Zaterdagavond ben ik staande gehouden voor een 'rijbewijscontrole' terwijl er niks aan de hand was en ik gewoon op weg was naar osso.

Word ik gvd zondagavond weer staande gehouden. Ik reed achter een politieauto en kreeg politie volgen. Dus ik reed achter ze aan en ze gaven geen richting aan bij het afslaan. Ik was boos omdat het godverdomme al de tweede keer in twee dagen is dat ze mij staande houden voor Jan lul. Dus ik raam open doen rijbewijs laten zien. Loopt die flikker drie rondjes om mijn auto met een zaklamp. Toen was ik het helemaal zat en gevraagd of zijn hij zichzelf geen boete kon geven voor geen richting aangeven. Zegt die gap letterlijk 'als ik je een boete kon geven voor je banden had ik het gedaan maar ik weet niet hoe dat juridisch zit met die happen eruit', paar keer stoepje geraakt, auto is vorige week gekeurd en banden worden woensdag vervangen. Vervolgens zegt hij 'ik had hem lachend uitgeschreven want ik vind jouw houding zo irritant'. Vervolgens begint hij te mekkeren over mijn sportpedalen en dat die 'niet voldoende grip zouden hebben'. Ik moest ook blazen en een speekseltest doen terwijl hier geen enkele aanleiding voor is. Wat zijn mijn rechten in deze?
Hij zei nog toen ik weg wou rijden 'een tip voor de volgende keer denk aan je houding'. Toen ben ik weer uitgestapt en heb ik gezegd 'als jullie zulke grote jongens zijn, geef dan gewoon richting aan of geef jezelf een boete' zegt die collega van hem 'jij maakt nooit een foutje op je werk' _O-

Ze zien gwn een youngboy met bontkraag en jas van 1000 euro in een dikke bak rijden en zijn jaloers ofzo ik weet het echt niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door BoneThugss op 04-12-2023 05:09:12 ]
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_211512024
TS en z’n jeugdliefde

Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_211512026
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2023 05:08 schreef KillemWieft het volgende:
TS en z’n jeugdliefde

[ afbeelding ]
Ik heb al een hekel aan die lijers maar dit gaat nergens meer over. Auto is net gekeurd, all-risk verzekerd en beter dan toen hij uit de fabriek kwam. Ze hebben ook gewoon niks op mij en ze kunnen ook gewoon zien dat ik de vorige avond nog staande ben gehouden.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_211512027
Haha wat een verhaal joh
Sicker than your average.
pi_211512028
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 05:12 schreef Aberkullie het volgende:
Haha wat een verhaal joh
Het is gewoon irritant. Ik doe letterlijk NIKS verkeerd.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_211512032
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 05:15 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
Het is gewoon irritant. Ik doe letterlijk NIKS verkeerd.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_211512057
POLL
pi_211512061
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 06:05 schreef 111210 het volgende:
[poll=6424]
Is geen getunde tokkie auto maar een gwn een dikke M3 F92.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_211512074
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 06:11 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
Is geen getunde tokkie auto maar een gwn een dikke M3 F92.
Geen idee waar je het over hebt maar het klinkt nog treuriger eigenlijk :`)
  maandag 4 december 2023 @ 06:30:35 #10
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_211512085
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 06:11 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
Is geen getunde tokkie auto maar een gwn een dikke M3 F92.
Is dat een auto waar drugsdealers bijvoorbeeld ook in rijden? Ik weet niks van auto's, sorry.
pi_211512092
quote:
Ze zien gwn een youngboy met bontkraag en jas van 1000 euro in een dikke bak rijden en zijn jaloers ofzo ik weet het echt niet.
Met alle respect maar je bent toch inmiddels geen youngboy meer? Dan eerder een OG.
pi_211512097
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 06:39 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Met alle respect maar je bent toch inmiddels geen youngboy meer? Dan eerder een OG.
Oké een OG dan iig ze zien een jonge gozer rondrijden.

Wat kan het anders zijn? Mogen die lui zomaar een speekseltest uitvoeren zonder dat ik ook maar iets verkeerd doe?

Burgertje pesten dat is het!
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_211512098
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 06:30 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Is dat een auto waar drugsdealers bijvoorbeeld ook in rijden? Ik weet niks van auto's, sorry.
Weet ik toch niet bro. Er rijdt hier ook een Urus rond. En het is een BMW dan kan je googelen.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_211512099
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 06:21 schreef 111210 het volgende:

[..]
Geen idee waar je het over hebt maar het klinkt nog treuriger eigenlijk :`)
BMW M3 F92 coupé.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  maandag 4 december 2023 @ 07:45:33 #15
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_211512217
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 06:45 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
Weet ik toch niet bro. Er rijdt hier ook een Urus rond. En het is een BMW dan kan je googelen.
Oh ja. Nou de eerste hit die ik krijg heeft het meteen over Free Radical dus ja.
pi_211512952
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 06:43 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
Oké een OG dan iig ze zien een jonge gozer rondrijden.

Wat kan het anders zijn? Mogen die lui zomaar een speekseltest uitvoeren zonder dat ik ook maar iets verkeerd doe?

Burgertje pesten dat is het!
Ach, leer mij dat soort agenten kennen. Van die types die hun hele persoonlijkheid rondom het zijn van een agent hebben gebouwd. Daar win je niet van helaas.
pi_211512989
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2023 04:58 schreef BoneThugss het volgende:
Zaterdagavond ben ik staande gehouden voor een 'rijbewijscontrole' terwijl er niks aan de hand was en ik gewoon op weg was naar osso.

Word ik gvd zondagavond weer staande gehouden. Ik reed achter een politieauto en kreeg politie volgen. Dus ik reed achter ze aan en ze gaven geen richting aan bij het afslaan. Ik was boos omdat het godverdomme al de tweede keer in twee dagen is dat ze mij staande houden voor Jan lul. Dus ik raam open doen rijbewijs laten zien. Loopt die flikker drie rondjes om mijn auto met een zaklamp. Toen was ik het helemaal zat en gevraagd of zijn hij zichzelf geen boete kon geven voor geen richting aangeven. Zegt die gap letterlijk 'als ik je een boete kon geven voor je banden had ik het gedaan maar ik weet niet hoe dat juridisch zit met die happen eruit', paar keer stoepje geraakt, auto is vorige week gekeurd en banden worden woensdag vervangen. Vervolgens zegt hij 'ik had hem lachend uitgeschreven want ik vind jouw houding zo irritant'. Vervolgens begint hij te mekkeren over mijn sportpedalen en dat die 'niet voldoende grip zouden hebben'. Ik moest ook blazen en een speekseltest doen terwijl hier geen enkele aanleiding voor is. Wat zijn mijn rechten in deze?
Hij zei nog toen ik weg wou rijden 'een tip voor de volgende keer denk aan je houding'. Toen ben ik weer uitgestapt en heb ik gezegd 'als jullie zulke grote jongens zijn, geef dan gewoon richting aan of geef jezelf een boete' zegt die collega van hem 'jij maakt nooit een foutje op je werk' _O-

Ze zien gwn een youngboy met bontkraag en jas van 1000 euro in een dikke bak rijden en zijn jaloers ofzo ik weet het echt niet.
Hier straalt zoveel armoede uit... :')

Wat is TS een ontzettende pauper zeg.
pi_211513018
Je kunt niet mensen aanhouden om hun auto of jas
Fuck the police, vroeger ook vaak zat mee te maken gehad

Eens op weg naar werk nam ik een sluipweg.
Vakman pur sang
pi_211513028
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2023 10:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Je kunt niet mensen aanhouden om hun auto of jas
Fuck the police, vroeger ook vaak zat mee te maken gehad

Eens op weg naar werk nam ik een sluipweg.
De vluchtstrook is geen sluipweg
pi_211513111
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 10:04 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
De vluchtstrook is geen sluipweg
Mijn verhaal was niet af. :P
Een agent houd mij aan,” ik moet je een boete geven”
Ik behoorlijk geïrriteerd “als jij dat graag wil en je voelt je er goed bij moet je dat gewoon doen”

“ rijd u maar door meneer”

Zo kan het dus ook _O_
Vakman pur sang
pi_211513306
-dubbel-
Vakman pur sang
pi_211513361
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 09:59 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Hier straalt zoveel armoede uit... :')

Wat is TS een ontzettende pauper zeg.
Dat.
Patsen met je spullen, en ook nog eens terloops melden hoe duur, getuigt van een enorme mentale armoede.
pi_211513528
#teampolitie, mensen die een jas van 1000 euro kopen zijn natuurlijk verminderd toerekeningsvatbaar, die horen niet op de weg.
  maandag 4 december 2023 @ 11:10:55 #24
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_211513620
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2023 05:08 schreef KillemWieft het volgende:
TS en z’n jeugdliefde

[ afbeelding ]
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_211513626
Terechte klacht in het algemeen, niet in het geval van TS.

Onze binnenstad is ooit in corona aangemerkt als risicogebied. Maar dat zijn ze even vergeten weer terug te draaien achteraf, waar de politie ook gretig gebruik van maakt.

Ik woon in de binnenstad en al meerdere keren meegemaakt dat wanneer ik gewoon lekker naar huis reed aan de kant werd gezet door de politie. Dan mag ik ook lekker tegen m'n auto staan en uitgebreid gefouilleerd worden en wordt heel m'n auto binnenstebuiten gekeerd. Sta je toch een kwartier aan de kant en allemaal blikken van mensen, je hoort ze ook gewoon denken, kijk daar hebben ze weer een crimineel te pakken.
pi_211513627
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 09:55 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Ach, leer mij dat soort agenten kennen. Van die types die hun hele persoonlijkheid rondom het zijn van een agent hebben gebouwd. Daar win je niet van helaas.
Ja, zo komt het wel over indd! Hij loopt het persoonlijk te maken en loopt naar dingen te zoeken om mij een oor aan te naaien maar kon niks vinden!
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  Redactie Frontpage maandag 4 december 2023 @ 11:12:17 #27
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_211513629
Goddank bestaat etnisch profileren.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_211513637
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 09:59 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Hier straalt zoveel armoede uit... :')

Wat is TS een ontzettende pauper zeg.
Waarom mij dan twee keer voor Jan Lul staande houden binnen 24 uur?
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_211513653
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2023 10:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Je kunt niet mensen aanhouden om hun auto of jas
Fuck the police, vroeger ook vaak zat mee te maken gehad

Eens op weg naar werk nam ik een sluipweg.
Maar dat gebeurt wel. Als je een duur paar duizend euro contant op zak hebt mag je ook gaan uitleggen hoe dat komt.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_211513671
Bovendien bestaat de M3 F92 niet eens.
De F92 is een 2 deurs M8.

Waarschijnlijk bedoelt hij een M3 E92, die bestaan wel.

Maar zijn oude afgetrapte bakken uit 2007-2013.
pi_211513682
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2023 10:35 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Dat.
Patsen met je spullen, en ook nog eens terloops melden hoe duur, getuigt van een enorme mentale armoede.
Wat kan dan de reden zijn? Zeker jaloers omdat ze zelf privé in een golf 4 ofzo rijden.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_211513693
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2023 11:16 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Bovendien bestaat de M3 F92 niet eens.
De F92 is een 2 deurs M8.

Waarschijnlijk bedoelt hij een M3 E92, die bestaan wel.

Maar zijn oude afgetrapte bakken uit 2007-2013.
Daarom is niet eens nieuwe auto ofzo en indd E92. Die van mij is 2011.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_211513699
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 11:11 schreef MaximumRush het volgende:
Terechte klacht in het algemeen, niet in het geval van TS.

Onze binnenstad is ooit in corona aangemerkt als risicogebied. Maar dat zijn ze even vergeten weer terug te draaien achteraf, waar de politie ook gretig gebruik van maakt.

Ik woon in de binnenstad en al meerdere keren meegemaakt dat wanneer ik gewoon lekker naar huis reed aan de kant werd gezet door de politie. Dan mag ik ook lekker tegen m'n auto staan en uitgebreid gefouilleerd worden en wordt heel m'n auto binnenstebuiten gekeerd. Sta je toch een kwartier aan de kant en allemaal blikken van mensen, je hoort ze ook gewoon denken, kijk daar hebben ze weer een crimineel te pakken.
Lijers zijn het dit mag toch niet zomaar? Ik ga ook een klacht indienen.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_211513702
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 10:57 schreef Farenji het volgende:
#teampolitie, mensen die een jas van 1000 euro kopen zijn natuurlijk verminderd toerekeningsvatbaar, die horen niet op de weg.
Bovendien altijd dat schijnheilige "maar ik deed niks verkeerd"...

In meer dan 20 jaar autorijden ben ik nog nooit staande gehouden, behalve één keer bij een alcoholcontrole waar alle auto's van de straat moesten. En zo ken ik nog wel meer mensen, die nog nooit staande gehouden zijn. Dat kan theoretisch natuurlijk puur toeval zijn, maar zeer waarschijnlijk niet.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_211513718
Zo hey, jij maakt nog 's wat mee man !
pi_211513746
Toch moest ik later wel even lachen _O-

Stelletje kneusjes, alles geprobeerd met 3 man sterk en me dan nog nergens op hebben kunnen pakken _O- #ALTIJDREADY _O_
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_211513749
Etnisch profileren en/of een knuppel die zijn quotum nog moet halen voor het einde van het jaar ofzo.
pi_211513767
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 11:19 schreef knoopie het volgende:

[..]
Bovendien altijd dat schijnheilige "maar ik deed niks verkeerd"...

In meer dan 20 jaar autorijden ben ik nog nooit staande gehouden, behalve één keer bij een alcoholcontrole waar alle auto's van de straat moesten. En zo ken ik nog wel meer mensen, die nog nooit staande gehouden zijn. Dat kan theoretisch natuurlijk puur toeval zijn, maar zeer waarschijnlijk niet.
Toen ik nog een polo gti reed was er ook niks aan de hand.

Coffeeshophouder hier heeft uit pure ellende zijn Audi S5 verkocht omdat hij elke week aan de kant werd gezet. Nu hij een Passat rijdt heeft hij nergens last van.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_211513785
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2023 11:23 schreef Regilio_ het volgende:
Etnisch profileren en/of een knuppel die zijn quotum nog moet halen voor het einde van het jaar ofzo.
Wat houdt dat laatste in dan? Ik heb geen bekeuring gehad ofzo.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_211513798
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 11:19 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
Lijers zijn het dit mag toch niet zomaar? Ik ga ook een klacht indienen.
Jawel, het is aangemerkt door de burgemeester als risico gebied. Dus ze mogen preventief fouilleren.
pi_211513807
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 11:27 schreef MaximumRush het volgende:

[..]
Jawel, het is aangemerkt door de burgemeester als risico gebied. Dus ze mogen preventief fouilleren.
Hmm ja dat is mooi klote voor jou geweest dan! Maar hier is dat niet het geval.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_211513840
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 11:12 schreef JeMoeder het volgende:
Goddank bestaat etnisch profileren.
Ik had vroeger ook zon kneusje op het werk net zoals TS. Altijd lachen die mooie verhalen
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_211513846
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 11:17 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
Wat kan dan de reden zijn? Zeker jaloers omdat ze zelf privé in een golf 4 ofzo rijden.
Je zit hier natuurlijk wel naar de bekende weg te vragen. Dat de politie aan etnisch profileren doet is algemeen bekend. Met een dikke wagen in combinatie met een bontkraag trigger je dat systeem nogal en kunnen ze van alles verzinnen. Nou heb jij natuurlijk gewoon hard en eerlijk gewerkt voor die spullen. Of misschien is het niet eens jouw auto, of kocht je hem tweedehands voor een paar k. En misschien kostte die jas in werkelijkheid maar 20 euro en is ie hartstikke nep. Lijkt me uitermate vervelend als je er toch steeds uitgepikt wordt. Maar doe niet alsof je geen idee hebt waarom dat gebeurt.
pi_211513853
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 11:26 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
Wat houdt dat laatste in dan? Ik heb geen bekeuring gehad ofzo.
Nee maar hij was wel hard op zoek naar een reden zo te lezen, en heeft je voor die banden nota bene géén bekeuring gegeven. Als je een kleurtje hebt vermoed ik etnisch profileren. Dat mag niet maar ja.

En zo niet speelt er weer iets anders. Zou proberen het toch los te laten, de wereld ie verre van logisch meestal, ja ook in het keurige Nederland.
pi_211513872
Waarom jezelf zo opwinden als je toch niets fout doet? Dat getuigt van een bepaald niveau (of een gebrek daaraan). Laat ze gewoon gaan en hun ding doen, want vijf minuutjes later kun jij toch weer verder rijden. En anders moet je maar niet in zo'n getunede tokkie-bak rijden. Bepaalde keuzes hebben consequenties. Het kan immers net zo goed zijn dat er wél criminelen in rijden die een halfuur later een ripdeal plegen. De politie kan dat nooit van tevoren inschatten.
pi_211513899
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2023 11:31 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Nee maar hij was wel hard op zoek naar een reden zo te lezen, en heeft je voor die banden nota bene géén bekeuring gegeven. Als je een kleurtje hebt vermoed ik etnisch profileren. Dat mag niet maar ja.

En zo niet speelt er weer iets anders. Zou proberen het toch los te laten, de wereld ie verre van logisch meestal, ja ook in het keurige Nederland.
Dat kon hij ook niet want profieldiepte was goed en hij 'wist niet hoe dat precies juridisch zat met paar droogtescheurtjes' verder zei hij 'als ik je een bekeuring kon geven had ik het lachend gedaan'.

Sta je dan met 3 man te controleren om uiteindelijk niks te kunnen doen.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_211513916
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 11:31 schreef Farenji het volgende:

[..]
Je zit hier natuurlijk wel naar de bekende weg te vragen. Dat de politie aan etnisch profileren doet is algemeen bekend. Met een dikke wagen in combinatie met een bontkraag trigger je dat systeem nogal en kunnen ze van alles verzinnen. Nou heb jij natuurlijk gewoon hard en eerlijk gewerkt voor die spullen. Of misschien is het niet eens jouw auto, of kocht je hem tweedehands voor een paar k. En misschien kostte die jas in werkelijkheid maar 20 euro en is ie hartstikke nep. Lijkt me uitermate vervelend als je er toch steeds uitgepikt wordt. Maar doe niet alsof je geen idee hebt waarom dat gebeurt.
Ja je hebt wel gelijk denk ik. Maar ik ga wel een klacht indienen dit riekt naar etnisch profileren/discriminatie!
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_211514007
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 11:33 schreef DjVero het volgende:
Waarom jezelf zo opwinden als je toch niets fout doet? Dat getuigt van een bepaald niveau (of een gebrek daaraan). Laat ze gewoon gaan en hun ding doen, want vijf minuutjes later kun jij toch weer verder rijden. En anders moet je maar niet in zo'n getunede tokkie-bak rijden. Bepaalde keuzes hebben consequenties. Het kan immers net zo goed zijn dat er wél criminelen in rijden die een halfuur later een ripdeal plegen. De politie kan dat nooit van tevoren inschatten.
Als je normaal doet, dan ben je inderdaad binnen vijf minuten weer weg. Maar als je agressief gaat vertellen dat je op weg bent naar je “osso”, dan duurt het waarschijnlijk wat langer.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_211514011
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 11:33 schreef DjVero het volgende:
Waarom jezelf zo opwinden als je toch niets fout doet? Dat getuigt van een bepaald niveau (of een gebrek daaraan). Laat ze gewoon gaan en hun ding doen, want vijf minuutjes later kun jij toch weer verder rijden. En anders moet je maar niet in zo'n getunede tokkie-bak rijden. Bepaalde keuzes hebben consequenties. Het kan immers net zo goed zijn dat er wél criminelen in rijden die een halfuur later een ripdeal plegen. De politie kan dat nooit van tevoren inschatten.
Omdat ze zelf ook wel zien dat ik nog geen 25 uur geleden staande ben gehouden en ik sws al een ongeloofelijke hekel heb aan het Nederlandse politiesysteem.

Er was een tijd terug een wout die met 129 door de bebouwde kom knalde voor een lokfiets en een motor aanreed met een dode als gevolg 1 dag cel en 240 uur taakstraf. Heb je een beetje groene vingers ga je 3 jaar weg in dit land. Die lui worden altijd beschermd en een agent zal nooit een agent naaien. Ik ga van de week naar de garage en dan laat ik die auto voor 100 procent helemaal nakijken zodat ze mij de volgende keer op helemaal niks überhaupt commentaar kunnen geven!

En volgende keer neem ik het op en post ik het hier.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_211514019
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2023 11:23 schreef Regilio_ het volgende:
Etnisch profileren en/of een knuppel die zijn quotum nog moet halen voor het einde van het jaar ofzo.
Etnisch profileren moet gewoon kunnen.
Waarom niet dan?
Als er een paard in een auto rijdt zou ik m ook aanhouden.
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')