Als het aan mijzelf lag dan had ik hem gewone puls schakelaars en een passende dimmodule laten kopen die je ook volgens een app kunt bedienen. Maar ja, hij heeft dit nu eenmaal ergens al in de bouwmarkt gekocht..quote:Op zondag 3 december 2023 22:03 schreef Chinless het volgende:
Gezien jij de expert bent denk ik niet dat iemand je hier gaat overtreffen 🤣
Hmm, lekker dan..quote:Op zondag 3 december 2023 22:16 schreef XanderH het volgende:
Busch-Jaeger heeft een andere maat as, 6mm in plaats van 4mm zoals bij de meeste merken.
Er zijn andere merken die "universele" dimmers maken waar dan ook een verloopstukje voor Busch-Jaeger voor te krijgen is. Zie bijvoorbeeld hier: https://www.ecobright.nl/(...)-afdekmateriaal.html. Geen idee of dat op een Calex dimmer gaat passen.
Uit een ander topic:quote:Op zondag 3 december 2023 22:26 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Als het aan mijzelf lag dan had ik hem gewone puls schakelaars en een passende dimmodule laten kopen die je ook volgens een app kunt bedienen. Maar ja, hij heeft dit nu eenmaal ergens al in de bouwmarkt gekocht..
[..]
Hmm, lekker dan..
quote:[..]
Mijn ervaring is dat de meeste installateurs doorgaans niets te maken willen hebben met materialen die zij zelf niet ingekocht en/of geleverd hebben. Ook als het dezelfde materialen/middelen zijn die men zelf gebruikt.
Kan eens proberen om met een 3D printer een verloop te maken.quote:Op zondag 3 december 2023 22:26 schreef butz0rs het volgende:
Bij een vergelijkbare dimmer:
De dimmer wordt zonder een afdekknop geleverd. De dimmer is compatibel met de meest gangbare merken schakelmateriaal zoals Peha, Jung, Gira, Berker en Busch Jaeger. (Met de speciaal bijgeleverde verloopbus.).
misschien deze https://letsleds.nl/produ(...)er-van-4mm-naar-6mm/
Ik ben zijn installateur niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop