Halfwarme grijze ellende jaaaaaquote:Op zondag 3 december 2023 21:16 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Weg met die sneeuw! Op naar de dubbele cijfers!![]()
![]()
'Zomerjas' vind ik altijd een mooi woord. Welke halve gare trekt 's zomers nu een jas aanquote:Op maandag 4 december 2023 05:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Halfwarme grijze ellende jaaaaa
Man man man, nog maar even genieten vandaag en morgen. Blijkt het zoals altijd maar weer een goede keuze om de zomerjas niet op te bergen
Of koude grijze ellende. Beide niksquote:Op maandag 4 december 2023 05:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Halfwarme grijze ellende jaaaaa
Man man man, nog maar even genieten vandaag en morgen. Blijkt het zoals altijd maar weer een goede keuze om de zomerjas niet op te bergen
Ja, wel jammer. De sneeuw moet eigenlijk uit het oosten komen met kou. hier heb je niks aan. Het vriest ook amper tot niet.quote:Op maandag 4 december 2023 07:30 schreef Jor_Dii het volgende:
Alleen nog wat sneeuw op de auto’s en in perkjes, het stelt weinig voor allemaal. Jammer dat het weer zoals gisteren (zonnig en koud) nu toch weer plaats maakt voor grijs en regen..
Ja, goed puntquote:Op maandag 4 december 2023 06:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
'Zomerjas' vind ik altijd een mooi woord. Welke halve gare trekt 's zomers nu een jas aan
Laat de koude lijntjes gelijk hebben 🤞quote:Op zondag 3 december 2023 21:16 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Weg met die sneeuw! Op naar de dubbele cijfers!![]()
![]()
Jeetje meidquote:Op maandag 4 december 2023 10:28 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Hier ook (bijna) alles weg 😱
Gr gr Gerda Smit
quote:Op maandag 4 december 2023 12:30 schreef INViCTuS het volgende:
Weihnachtstauwetter komt eraan
[ twitter ]
https://www.113.nl/quote:Op maandag 4 december 2023 17:21 schreef Straatcommando. het volgende:
Doe maar twaalf graden want voor het weerbeeld maakt het toch niet uit. Scheelt wel weer stoken. Wat een droevenis man
quote:Op maandag 4 december 2023 17:21 schreef Straatcommando. het volgende:
Doe maar twaalf graden want voor het weerbeeld maakt het toch niet uit. Scheelt wel weer stoken. Wat een droevenis man
Lichte?quote:
quote:
Ja, als die split dan heb je er op z'n vroegst 6 weken later pas effect van. Als je dat hier al merkt. Maar liever nu dan weer in februari. Dit jaar was die laat en dat heeft ons de lente gekost en mede daardoor begon die pas in de 3e week van meiquote:
En twee weken later was het hoogzomer. Lekker voorjaar hebben we niet gehad neequote:Op maandag 4 december 2023 17:47 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, als die split dan heb je er op z'n vroegst 6 weken later pas effect van. Als je dat hier al merkt. Maar liever nu dan weer in februari. Dit jaar was die laat en dat heeft ons de lente gekost en mede daardoor begon die pas in de 3e week van mei
@bloodymary1 jij sneeuw?quote:
Er blijft een heel klein beetje liggen.quote:
Mijn app zegt ook sneeuw en ik hoop het. Dus vandaar.quote:Op maandag 4 december 2023 19:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er blijft een heel klein beetje liggen.
Maar paniek in de media natuurlijk.Alsof we bedolven gaan worden onder meters sneeuw.
Ja, hier (Midden-Limburg) ligt wel wat. Maar niet genoeg om sneeuwpoppen te maken of zo. Als je van de auto's schraapt, kun je iemand een sneeuwbal op z'n gezicht mikken.quote:Op maandag 4 december 2023 19:41 schreef Donna het volgende:
[..]
Mijn app zegt ook sneeuw en ik hoop het. Dus vandaar.
Dat was het bij ons vanochtend ook. Vannacht was alles echt wit, sneeuwpop wit, maar daarna kwam er wat regen overheen.quote:Op maandag 4 december 2023 19:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, hier (Midden-Limburg) ligt wel wat. Maar niet genoeg om sneeuwpoppen te maken of zo. Als je van de auto's schraapt, kun je iemand een sneeuwbal op z'n gezicht mikken.
Heerlijkquote:Op maandag 4 december 2023 19:51 schreef Nattekat het volgende:
Buiten is echt puur afzien momenteel. Je gaat niet voor je lol naar buiten iig. Hele lage gevoelstemperatuur.
Zegt de persoon die z'n huis niet uit komtquote:
Hoe kom je daar bij net nog een uur wezen hardlopen.quote:Op maandag 4 december 2023 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zegt de persoon die z'n huis niet uit komt
Het vriest niet eens en het gaat niet vriezen.
Op naar lentegodinquote:Op maandag 4 december 2023 19:51 schreef Nattekat het volgende:
Buiten is echt puur afzien momenteel. Je gaat niet voor je lol naar buiten iig. Hele lage gevoelstemperatuur.
LenteGod. Lekker weer in t-shirtjes buiten lopen (doe ik binnen nog wel maar dat levert ook al genoeg gekke blikken opquote:
het is intens koudquote:Op maandag 4 december 2023 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zegt de persoon die z'n huis niet uit komt
Het vriest niet eens en het gaat niet vriezen.
Nog ietsje kouder en de CO2 vriest zo de lucht uit.quote:
Wat let je om die kant op te gaan?quote:Op maandag 4 december 2023 22:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me heel gaaf om zulke koude een keer mee te maken.
Dat is wel winterjassenweer ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |