quote:Op zondag 3 december 2023 18:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Het zijn nog niet echt vlokken.
Daar komt nu een goederentrein voorbij. Helemaal wit van de SNILquote:
Volgens buienradar moet het bij je SNILLENquote:
het is niks, nada, noppes!quote:Op zondag 3 december 2023 18:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Volgens buienradar moet het bij je SNILLEN
Buienradar is MSM dus fake newsquote:Op zondag 3 december 2023 18:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Volgens buienradar moet het bij je SNILLEN
quote:
inmiddels wel hoorquote:Op zondag 3 december 2023 18:42 schreef Nattekat het volgende:
Hier ook veel snil, maar het zijn maar hele kleine vlokken die ook niet blijven liggen.
quote:Op zondag 3 december 2023 18:48 schreef quirina het volgende:
Waar blijft de sneeuw? Schiphol had al zestig vluchten geannuleerd!
Als je bedenkt dat de eindbeslissers van beide genoemde organisaties zelf ook sneeuwvlokjes zijn laat het antwoord zich wel raden.quote:
Het gaat vannacht dooien, dus je had sowieso de weg op gekund.quote:Op zondag 3 december 2023 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Hier geen sneeuw, kan ik morgenochtend lekker op tijd de weg op.
whut?quote:Op zondag 3 december 2023 18:48 schreef quirina het volgende:
Waar blijft de sneeuw? Schiphol had al zestig vluchten geannuleerd!
Succes met je regen.quote:Op zondag 3 december 2023 21:16 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Weg met die sneeuw! Op naar de dubbele cijfers!![]()
![]()
quote:Op zondag 3 december 2023 21:16 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Weg met die sneeuw! Op naar de dubbele cijfers!![]()
![]()
Wtf, 't regent hier....quote:Op zondag 3 december 2023 21:16 schreef warhamstr het volgende:
Bui is voorbij. 't had regen moeten zijn.
quote:
Toch nog heel even een laagje sneeuw gehad.quote:Op zondag 3 december 2023 22:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zuid Holland wordt weer beflikkerd
Gaat overdag nog sneeuwen, dus wordt sowieso een heerlijke dag op de weg.quote:Op zondag 3 december 2023 21:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gaat vannacht dooien, dus je had sowieso de weg op gekund.
Ik moet midden in het Ruhrgebied zijn en best wat kilometers daar makenquote:Op zondag 3 december 2023 23:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gaat overdag nog sneeuwen, dus wordt sowieso een heerlijke dag op de weg.
Het antwoord is ja en nee. Vannacht had ik de lange broek aan. Vanmorgen richting de voetbalclub alweer met de korte broek op de fietsquote:Op zondag 3 december 2023 14:48 schreef dick_laurent het volgende:
Enne... loopt @:Geschiedkundige nog steeds in zn korte broek buiten?
Je zou bijna denken dat ze er zout strooien.quote:Op zondag 3 december 2023 23:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
Overigens is de sneeuw op de weg alweer weg hier..
Ik weet zeker dat mijn moeder al met het zout een pad naar de garage heeft gemaakt. Maar hier strooien ze niet op de wegen. Al ligt er een week een dik pak sneeuw, daar doen ze niks aan. Alleen de ontsluitingen worden gestrooid. In de wijken zelf niet. En gelukkig maar, dan kunnen we sleeën op straat.quote:Op zondag 3 december 2023 23:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ze er zout strooien.
Nietesquote:Op zondag 3 december 2023 23:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gaat overdag nog sneeuwen, dus wordt sowieso een heerlijke dag op de weg.
Tussen 10 en 16.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |