SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:48 schreef DJ11 het volgende:
De regels zijn simpel: stem op minimaal 50, maximaal 100 nummers die ooit in de Top 40 hebben gestaan. Daarvan moeten er minimaal tien hoogst obscuur zijn. Stuur je lijstje via DM naar Melting, die hoogstpersoonlijk alles telt. De resultaten zijn de komende jaren verspreid over meerdere zaterdagavonden te horen op Radio 49.
quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:48 schreef DJ11 het volgende:
De regels zijn simpel: stem op minimaal 50, maximaal 100 nummers die ooit in de Top 40 hebben gestaan. Daarvan moeten er minimaal tien hoogst obscuur zijn. Stuur je lijstje via DM naar Melting, die hoogstpersoonlijk alles telt. De resultaten zijn de komende jaren verspreid over meerdere zaterdagavonden te horen op Radio 49.
Ben benieuwd. Zou leuk zijn. Welk draaiprogramma gebruik je?quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:54 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga proberen of ik mijn spullen op een andere manier aan de praat krijg. Ik heb een heel raar en onverklaarbaar probleem. Daardoor is mijn microfoon niet meer te horen op de stream, maar wel op de koptelefoon. Een deel van het geluid uit mijn mengpaneel gaat niet meer naar mijn encoder, die in principe gewoon al het geluid zou moeten streamen. Ga toch eens kijken of ik mijn jabra headset kan instellen in mixxx en dan via mixxx streamen. (Moet ik geloof ik nog ergens de lame dll vandaan zien te halen),
Mixxxquote:Op zaterdag 2 december 2023 21:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Zou leuk zijn. Welk draaiprogramma gebruik je?
Waarom hebben ze dat dll-bestand eigenlijk lame genoemd?quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:54 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga proberen of ik mijn spullen op een andere manier aan de praat krijg. Ik heb een heel raar en onverklaarbaar probleem. Daardoor is mijn microfoon niet meer te horen op de stream, maar wel op de koptelefoon. Een deel van het geluid uit mijn mengpaneel gaat niet meer naar mijn encoder, die in principe gewoon al het geluid zou moeten streamen. Ga toch eens kijken of ik mijn jabra headset kan instellen in mixxx en dan via mixxx streamen. (Moet ik geloof ik nog ergens de lame dll vandaan zien te halen),
Geen idee, maat dat doet wel wat het moet doen. Had het ooit ook om via SAM te streamenquote:Op zaterdag 2 december 2023 21:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dat dll-bestand eigenlijk lame genoemd?Dat belooft weinig goeds.
Ik gebruikte altijd de losse encoder van SAM die al het geluid oppikt. Dus ik snap mijn probleem ook echt niet. Er is niets aan mijn configuratie veranderdquote:Op zaterdag 2 december 2023 21:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ook al, sinds dag één. Zelden problemen gehad.
je bent verhuisd hè?quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik gebruikte altijd de losse encoder van SAM die al het geluid oppikt. Dus ik snap mijn probleem ook echt niet. Er is niets aan mijn configuratie veranderd
We hopen in elk geval dat je snel weer eens een keertje draaitquote:Op zaterdag 2 december 2023 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Geen idee, maat dat doet wel wat het moet doen. Had het ooit ook om via SAM te streamen
quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:59 schreef Melting het volgende:
[..]
je bent verhuisd hè?
Denk dat de juiste instelling achter gebleven is in jullie oude huis.
quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:59 schreef Melting het volgende:
[..]
je bent verhuisd hè?
Denk dat de juiste instelling achter gebleven is in jullie oude huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |