Ze kan het zelf niet eens geloven.quote:Op zondag 10 december 2023 13:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Manon Bakker of all places godbetert, moedergods.
Als we straks Olympisch schaatsen in Heerenveen , kunnen we ook wel Olympisch crossen in zeg Koksijde, Namen of Overijse.quote:Op zondag 10 december 2023 13:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Veldrijden zou overigens gewoon olumpies moeten zijn. Ik vind alle argumenten tegen niet zo overtuigend. Paar onderdelen van dat domme schaatsen schrappen en we zijn er.
Behalve dat te veel crossers over slaan, ook omdat het vorig jaar gevaarlijk bleek te zijn.quote:Op zondag 10 december 2023 14:01 schreef H.Vviv het volgende:
Prima om dit soort parcoursen eens per jaar op te nemen op de kalender.
2 graden, maar in het zonnetje is het daar prima vertoeven.quote:Op zondag 10 december 2023 14:25 schreef DIJK het volgende:
Wat is de temperatuur? Wordt Eli weer afgevoerd in een reddingsdeken?
Gigantisch voordeel als je als eerste erin duikt jeetjequote:
Hij heeft wel vaker laten op achterstand gereden, maar toen kwam hij nog terug tot het podium.quote:Op zondag 10 december 2023 15:16 schreef DiegoFuser het volgende:
Het is de eerste cross dat Eli laat lopen en het is gelijk een saaie cross
Ja dat bedoel ik omdat Eli de druk van achter er altijd op houd blijft het vaak spannend. Nu gelooft hij het wel, en dat snap ik wel na vorig jaar. Voor zijn klassement is het ook niet nodig.quote:Op zondag 10 december 2023 15:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij heeft wel vaker laten op achterstand gereden, maar toen kwam hij nog terug tot het podium.
Dat wel maar na twee bochten heb je hier al 20 meter voorsprong. Dat gaat nergens over.quote:Op zondag 10 december 2023 15:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit was echt van start tot finish domineren.
Dat is juist omdat het niet Olympisch is. Sneeuwbaleffect.quote:Op zondag 10 december 2023 13:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Renners uit hoeveel verschillende landen staan er op de startlijst bij de mannen straks... Da's op de vingers van twee handen te tellen.
Het is ook geen sneeuw- of ijssport. Ook niet omdat er nu een keer op sneeuw wordt gereden. Wat er dan in vergelijking met andere veldritten ook nog eens lachwekkend uitziet.
In Tabor wordt het parcours altijd zoveel mogelijk sneeuwvrij gemaakt. Het kan er best wel eens wit zijn maar dat is dan de omgeving.quote:Op zondag 10 december 2023 13:56 schreef franklop het volgende:
Vind een sneeuw cross ook prima hoor. In Tabor toch ook regelmatig gebeurd dat er op sneeuw/ijs moest worden gereden?
Wout moet zich minder naar Wuyts aantrekken. Gelijk na een column van de laatste ging Wout al reageren waarom hij niet in Spanje wil overwinteren.quote:Op maandag 11 december 2023 10:48 schreef DeeBee het volgende:
De terugkeer van Wout kreeg alweer een documentaire van de zogenaamd nooit de druk opvoerende Belgische media
Ik krijg altijd sterk het gevoel dat Sarah De Bie deze Sporza reportages heel erg leuk vindt voor Sarah De Bie.quote:Op maandag 11 december 2023 10:48 schreef DeeBee het volgende:
De terugkeer van Wout kreeg alweer een documentaire van de zogenaamd nooit de druk opvoerende Belgische media
Ik blijf mij er keer op keer over verbazen hoe vaak dit soort privézaken op de voorpagina van Sporza of HLN belanden.quote:Op maandag 11 december 2023 10:48 schreef DeeBee het volgende:
Wielrennen is nu eenmaal een AAA sport in Vlaanderen, dat heeft zijn mooie kanten waar ik als Nederlander jaloers op ben maar het heeft zeker ook negatieve kanten.quote:Op maandag 11 december 2023 18:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik blijf mij er keer op keer over verbazen hoe vaak dit soort privézaken op de voorpagina van Sporza of HLN belanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |