In de breedte vrij opmerkelijk, werkelijk iedereen heeft een (gigantische) stap gezet.quote:Op zondag 3 december 2023 15:36 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik vind het een verklaarbaar succes eigenlijk.
Ik ook; zonder de grote 2.5 en Vanthourenhout die op de sukkel is, is de spoeling heel erg dun.quote:Op zondag 3 december 2023 15:36 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik vind het een verklaarbaar succes eigenlijk.
Sweeck is ook aan het underpreformen. Met dit weekend als voorlopig dieptepunt.quote:Op zondag 3 december 2023 15:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ook; zonder de grote 2.5 en Vanthourenhout die op de sukkel is, is de spoeling heel erg dun.
Erg lullig dat een vader zijn zoon de Pot Belge ontzegt. Maar goed, liever een paar 'Ollanders met hartfalen dan je bloedeigen zoon.quote:
Totdat Wout en Mathieu er zijnquote:Op zondag 3 december 2023 15:57 schreef DiegoFuser het volgende:
Eli is buitengewoon veerkrachtig dit seizoen.
Nee, zo strijdlustig als dit seizoen was hij voorgaande seizoenen niet in de periode voor Mathieu en WOUT arriveerde. Heb hem nog geen moment zien afgeven in een penibele koerssituatie, echt knap.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |