mmja, t blijft een soort gek allegaartje imo. Prince gaat niet profiteren van 7 extra nrs bijv, in tegendeel.quote:Op vrijdag 1 december 2023 13:34 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die komen volgens mij rechtstreeks van andere keuzelijstjes zoals, in dit geval, de Koninklijke 500 en de 80's en 90's lijsten.
No Mercy vind ik wel een stuk saaier. Zowel muzikaal als tekstueel. Maar ze lijken wel veel op elkaar ja.quote:Op vrijdag 1 december 2023 14:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Btw waarom zou men op dat nieuwe Racoonnummer stemmen als het identieke No mercy er al in staat?(dat laatste is een gok)
Heel veel liefde voor deze moderne klassiekerquote:Op vrijdag 1 december 2023 13:45 schreef Hassebassie het volgende:
1. Matt Berninger - One more second
heb ze weggehaaldquote:Op vrijdag 1 december 2023 13:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bijna overal weer een jaartal bij zie ik. Dat wordt geen FOK!-lijst
Positief verrast door deze toevoegingen.quote:Op vrijdag 1 december 2023 12:59 schreef Cassa95 het volgende:
KEUZELIJST ANALYSE 2023
Elske DeWallCrusade (2022)
HaimGasoline (2021)
Jessie WareFree Yourself (2022)
Recency bias, duh. En liedjes die hetzelfde klinken heeft bijv. Kensington of AC/DC fans ook nooit gestopt om meermaals op die artiest te stemmen.quote:Op vrijdag 1 december 2023 14:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Btw waarom zou men op dat nieuwe Racoonnummer stemmen als het identieke No mercy er al in staat?(dat laatste is een gok)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
Lekkere lijst Pip.quote:Op vrijdag 1 december 2023 14:30 schreef PippenScottie het volgende:
Naast dat dit de mooiste 35 platen ooit zijn, zijn het ook eerbetonen (eerbetoons?), goede concertherinneringen, hoogtepunten van het afgelopen jaar en recente gevoelens.
Maar bovenal bevat de lijst een onvergetelijke uithaal van @:BillDauterive
Sinéad O'connor - Troy
Queens Of The Stone Age - Make It Wit Chu
Rainbow - Catch The Rainbow
The Prodigy - Breathe
Lloyd Cole - Rattlesnakes
Cream - Sunshine Of Your Love
Nick Cave & The Bad Seeds - Red Right Hand
Neil Young - Like A Hurricane (Albumversie)
Ike & Tina Turner - Proud Mary
Otis Redding - Try A Little Tenderness
Smiths - There Is a Light That Never Goes Out
Nirvana - Heart-Shaped Box
Marvin Gaye - What's Going On
Television - Marquee Moon
The Pogues - Dirty Old Town
Bloc Party - Banquet
Deep Purple - Child In Time (Albumversie)
Curtis Mayfield - Move On Up
A Flock Of Seagulls - I Ran (So Far Away)
16 Horsepower - Black Soul Choir
Public Enemy - The Power
Paul Weller - You Do Something To Me
The Clash - London Calling
Rage Against The Machine - Know Your Enemy
Crosby Stills & Nash - Suite: Judy Blue Eyes
Blur - Parklife
Stereophonics - Dakota
The Sisters of Mercy - Temple of Love
Eric B. & Rakim - Paid In Full
Nina Simone - Ain't Got No, I Got Life (Original)
Käärijä - Cha Cha Cha
Manic Street Preachers - Motorcycle Emptiness
Leonard Cohen - Suzanne
War On Drugs - Thinking Of A Place (Albumversie)
Beastie Boys - Sabotage
Troyquote:Op vrijdag 1 december 2023 14:30 schreef PippenScottie het volgende:
Naast dat dit de mooiste 35 platen ooit zijn, zijn het ook eerbetonen (eerbetoons?), goede concertherinneringen, hoogtepunten van het afgelopen jaar en recente gevoelens.
Maar bovenal bevat de lijst een onvergetelijke uithaal van @:BillDauterive
Sinéad O'connor - Troy
Ik heb haast altijd R2 wel aan maar ik heb dat nummer dus nog nooit gehoord?quote:Op vrijdag 1 december 2023 14:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Heel veel liefde voor deze moderne klassieker![]()
![]()
![]()
Maar waarom in vredesnaam staat ie niet op de keuzelijst, als zo'n beetje allergrootste hit in de geschiedenis van de recente Verrukkelijke 15? Dat snap ik dan weer niet.
(Ja ik weet dat Leo niet zo goed wordt beluisterd als bijvoorbeeld Jan-Willem Start Op of Aan de Slag, maar het is wel de hitlijst van hun eigen luisteraars...)
In mijn top-5 songs allertijdenquote:Op vrijdag 1 december 2023 14:33 schreef alpeko het volgende:
Wat veel Smiths - There Is a Light That Never Goes Out
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Gretzl op 01-12-2023 14:44:02 ]Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Werd vooral veel gedraaid in de twee jaar dat Rob Stenders nog verbonden was aan de V15.quote:Op vrijdag 1 december 2023 14:36 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik heb haast altijd R2 wel aan maar ik heb dat nummer dus nog nooit gehoord?Vind het wel een beetje een 'ene oor in, andere oor uit-nummer' dus ik denk dat m'n brein het nooit heeft opgeslagen haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |