quote:Op dinsdag 5 december 2023 19:14 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Niet snappen dat ze met 18 zijn leeftijd bedoelen
[ afbeelding ]
Gewoon lekker met zijn allen achterin hangen en geen blessures oplopen.quote:Op dinsdag 5 december 2023 20:40 schreef Lt.Bookman het volgende:
Morgen dus een paar minuutjes RKC - Ajax. Als ik het artikel van VI.nl goed begrijp mogen we geblesseerde spelers wisselen, maar moeten we het met de selectie doen zoals die 30 september op papier stond.
Ramaj voor Gorter.
Tahirovic voor Vos.
Hlynsson voor Van Axel Dongen.
En Ávila misschien maar inruilen voor Sosa? Martha zat er destijds nog niet bij.
Dan kun je het zo zetten:
Ramaj, Rensch, ¦utalo, Hato, Sosa; Tahirovic, Taylor, Hlynsson; Berghuis, Brobbey, Forbs.
Reserves: Gaaei, Medic, Mikautadze, Akpom.
quote:
LOLquote:Op dinsdag 5 december 2023 19:14 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Niet snappen dat ze met 18 zijn leeftijd bedoelen
[ afbeelding ]
Mij niet mentionen hier aub. Ik ben dit seizoen voor Feyenoordquote:Op dinsdag 5 december 2023 23:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
LOL
@:fetx @:rambodirk @:wereldgozer @:ggmm @:oriente @:3rr0r @:powerloungen @:mortaxx @:tjacka
Straf van God?quote:Op woensdag 6 december 2023 00:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mij niet mentionen hier aub. Ik ben dit seizoen voor Feyenoord
Wat een loser he.quote:Op dinsdag 5 december 2023 23:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
LOL
@:fetx @:rambodirk @:wereldgozer @:ggmm @:oriente @:3rr0r @:powerloungen @:mortaxx @:tjacka
Zeg het maar.quote:Op woensdag 6 december 2023 16:32 schreef tong80 het volgende:
Ajax verdedigt vanavond (vanaf 20.00 uur) een 2-3 voorsprong tegen RKC in het restant van de wedstrijd die op 30 september vanwege een hoofdblessure van Etienne Vaessen in de 84ste minuut werd gestaakt. De inmiddels herstelde doelman van de thuisclub staat in Waalwijk gewoon weer onder de lat.
[ afbeelding ]
In het Mandemakers Stadion, waar het duel wordt hervat met een scheidsrechtersbal voor RKC in het eigen strafschopgebied, bedraagt de resterende reguliere speeltijd nog zes minuten en 15 seconden. Daar komen nog minimaal drie minuten bij aan blessuretijd.
Opstelling RKC
Vaessen; Lelieveld (82. Gaari), Adewoye, Van den Buijs, Meijers; Roemeratoe (83. Weidmann), Niemeijer (46. Min), Oukili: Cleonise (70. Stevanovic), Kramer, Bakkali (59. Margaret).
RKC-trainer Henk Fraser had al vijf keer gewisseld en moet het doen met bovenstaande 11 spelers, die allen fit zijn.
Opstelling Ajax
Gorter; Rensch, Sutalo, Hato, Ávila; Berghuis, Vos, Taylor; Forbs, Brobbey, Bergwijn (79. Van Axel Dongen).
Toenmalig Ajax-trainer Maurice Steijn had één speler vervangen. Zijn opvolger John van ‘t Schip mag dus nog vier keer wisselen. Volgens de regels heeft hij daar nog twee momenten voor. Jay Gorter, Silvano Vos en Ammourichio van Axel Dongen zijn geblesseerd en mogen daarom ‘gratis’ worden vervangen. Gaston Ávila, die amper nog speelt, zal hoogstwaarschijnlijk worden gewisseld. Bergwijn kan vanwege zijn wissel niet meer worden opgesteld.
Is er publiek welkom?
Jazeker. Ajax neemt 220 fans mee, zo laat een woordvoerder weten. Hoeveel fans van RKC er komen, is onduidelijk, al is het maximum zo’n 7000. Iedereen met een seizoenkaart of een oud kaartje is welkom.
Het scoreverloop
30. Brobbey 0-1, 37. Kramer 1-1, 43. Bergwijn (pen.) 1-2, 51. Oukili 2-2, 57. Berghuis 2-3. Geel: Meijers (RKC).
https://www.ad.nl/nederla(...)el-met-rkc~a9760276/
als ze er minimaal 2 wegdoen prima. Maar de focus lijkt me eerst ergens anders.quote:Op woensdag 6 december 2023 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
Gaan ze nou NOG een linksback halen
Alleen wordt nu Angelino genoemdquote:Op woensdag 6 december 2023 19:16 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
als ze er minimaal 2 wegdoen prima. Maar de focus lijkt me eerst ergens anders.
Dat zou echt een godswonder zijn. Maar 9 punten moet te doen zijn.quote:Op woensdag 6 december 2023 18:17 schreef Tjacka het volgende:
Voor de winterstop staan we op 6 punten van de derde plek.
vCLGOD
idem. Billenknijpwedstrijdjequote:Op woensdag 6 december 2023 19:54 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb hier geen fantastisch gevoel bij moet ik zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |