wat jij wilquote:Op zondag 3 december 2023 17:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, onze tegenstanders in de eredivisie zijn sinds zijn aanstelling van een zeer matig niveau. Dus ja, dat betekent dat Ajax iets vaker de bal heeft, minder vaak balverlies lijdt en meer profiteert van de fouten van de tegenstander. Maar dit betekent niet dat Ajax ineens een plan heeft. Het betekent vooral dat de tegenstander er nog minder van kan.
quote:Op zondag 3 december 2023 20:17 schreef Scorpie het volgende:
9 punten achter op de nummer 3.
Als we dit weten te repareren wordt het alsnog een “geslaagd” seizoen.
¦utalo niet fit genoeg voor 90 min. Kwam tweede helft erin voor Gaaei waarna Rensch naar rechtsback schoof.quote:Op zondag 3 december 2023 21:01 schreef GwaiLow het volgende:
Hij koos dus vandaag voor Rensch als centrale verdediger ipv Sutalo? Moet toch niet gekker worden
Een derde plek dit seizoen zal héél anders worden ervaren dan de derde plek vorig seizoen.quote:Op zondag 3 december 2023 20:17 schreef Scorpie het volgende:
9 punten achter op de nummer 3.
Als we dit weten te repareren wordt het alsnog een “geslaagd” seizoen.
We staan nog niet eens top 5quote:Op zondag 3 december 2023 21:09 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Een derde plek dit seizoen zal héél anders worden ervaren dan de derde plek vorig seizoen.![]()
Beetje dramatisch. Ik acht het niet onwaarschijnlijk dat het gat in de winterstop nog maar zes punten is.quote:Op zondag 3 december 2023 21:01 schreef GwaiLow het volgende:
Hij koos dus vandaag voor Rensch als centrale verdediger ipv Sutalo? Moet toch niet gekker worden
Verder doet Schip het prima. Ajax zal geen 3e worden, maar top 5 zou al prachtig zijn dit seizoen.
Het is een bizar jong elftal, dus een beetje enthousiasme dat het spel er beter uit ziet dan onder Steijn en dat er gewonnen wordt in een uitwedstrijd is voor de fase waarin we zitten gewoon goed.quote:Op zondag 3 december 2023 22:08 schreef KlapMongeaul het volgende:
NEC, nummer 16 en men denkt meteen weer dat EL een formaliteit zal worden.
Dit ja, je moet gewoon blij zijn met de kleine stapjes, puntjes blijven sprokkelen tot de winterstop en dan voetballend een wat grotere stap zetten.quote:Op zondag 3 december 2023 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is een bizar jong elftal, dus een beetje enthousiasme dat het spel er beter uit ziet dan onder Steijn en dat er gewonnen wordt in een uitwedstrijd is voor de fase waarin we zitten gewoon goed.
Met Vitesse of met Go Ahead?quote:Op zondag 3 december 2023 21:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik acht het niet onwaarschijnlijk dat het gat in de winterstop nog maar zes punten is.
Hee chef brillie!quote:
Overmars zat ook achter Bergwijn en Wijndal aan.quote:Op zondag 3 december 2023 17:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan ontslaan ze Overmars.
.Als AZ zo wint van FC Utrecht, staat Feijenoord weer op hun traditionele derde plaats. Vind ik als voetbalromanticus mooi. Tradities moeten in ere worden gehouden.
Als ik nou moest kiezen tussen het Nederlands elftal dat wereldkampioen wordt en Ajax dit seizoen alsnog boven Feyenoord eindigd.quote:Op maandag 4 december 2023 07:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Met Vitesse of met Go Ahead?
Absoluut Oranje. Kan mij dat Ajax nou schelen.quote:Op maandag 4 december 2023 09:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als ik nou moest kiezen tussen het Nederlands elftal dat wereldkampioen wordt en Ajax dit seizoen alsnog boven Feyenoord eindigd.
Daar hoef ik niet eens overna te denken.
Je mist het best aardige grapje van tongquote:Op maandag 4 december 2023 09:22 schreef manny het volgende:
[..]
Overmars zat ook achter Bergwijn en Wijndal aan.
Als (als, als als) ze gewoon Kroes als opvolger hadden aangenomen....
Los van het geouwehoer. Win je van RKC en wint Nec van AZ is het gat 9 punten met nog twee speelrondes. AZ moet nog tegen PSV die kunnen ze natuurlijk verliezen.quote:Op maandag 4 december 2023 09:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Absoluut Oranje. Kan mij dat Ajax nou schelen.
Nog niet scherp blijkbaar. Zullen de zenuwen zijn voor woensdagquote:Op maandag 4 december 2023 09:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je mist het best aardige grapje van tong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |