Ach, er waren heel wat jaren dat Feyenoord de boel voor ons repareerde tegen PSV. Daar kon je meestal wel met een gerust hart naar kijken.quote:Op zondag 3 december 2023 11:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
En jongens. Ook wel eens lekker dat je naar Feyenoord-PSV kunt kijken en dat het resultaat geen reet uitmaakt voor Ajax titelkansen hè.
Dikke maand geleden nog maar allemaal onheilspellende praat over degradatievoetbal in de media.quote:Op zondag 3 december 2023 11:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vandaag winnen van NEC en woensdag de laatste minuten tegen RKC uitspelen en is het 'al' plek 6.
'Selectie van het niveau Excelsior!'quote:Op zondag 3 december 2023 11:40 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Dikke maand geleden nog maar allemaal onheilspellende praat over degradatievoetbal in de media.
Blijkt het toch gewoon niveau Go Ahead Eagles te zijn!quote:Op zondag 3 december 2023 11:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
'Selectie van het niveau Excelsior!'
Volgens Roger Schmidt een niet te onderschatten club.quote:Op zondag 3 december 2023 11:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Blijkt het toch gewoon niveau Go Ahead Eagles te zijn!
Is wel verfrissend inderdaad, ik verwacht een gelijkspel maar voor de competitie wel leuker als Feyenoord wint.quote:Op zondag 3 december 2023 11:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
En jongens. Ook wel eens lekker dat je naar Feyenoord-PSV kunt kijken en dat het resultaat geen reet uitmaakt voor Ajax titelkansen hè.
Ze beginnen in Eindhoven al te zweten.quote:Op zondag 3 december 2023 11:40 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Dikke maand geleden nog maar allemaal onheilspellende praat over degradatievoetbal in de media.
Ik 100 % niet.quote:Op zondag 3 december 2023 12:16 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik gun Slot de schaal meer dan Bosz. Zo.
Slot is een gladjakker, Bosz komt iets sympathieker over bij mij.quote:Op zondag 3 december 2023 12:16 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik gun Slot de schaal meer dan Bosz. Zo.
Is die influencer toevallig je zusje?quote:Op zondag 3 december 2023 15:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Weer genieten van echte Ajacied Taylor die zijn standaardniveau doortrekt van de laatste 2 jaar.
Dan zat ze allang in de kelder Corey Gibbs.quote:Op zondag 3 december 2023 15:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Is die influencer toevallig je zusje?
Wat triggert je nu zo dan bij die jongen? Er zijn meer die al maanden een niet erg bewonderingswaardig niveau hebben maar Taylor is steeds de lul.quote:Op zondag 3 december 2023 15:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan zat ze allang in de kelder Corey Gibbs.
Hij sjokt erbij als een veteraan bij een wedstrijd voor het goede doel .quote:Op zondag 3 december 2023 15:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wat triggert je nu zo dan bij die jongen? Er zijn meer die al maanden een niet erg bewonderingswaardig niveau hebben maar Taylor is steeds de lul.
Heeft z'n vrouw geneukt kan haast niet anders.quote:Op zondag 3 december 2023 15:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wat triggert je nu zo dan bij die jongen? Er zijn meer die al maanden een niet erg bewonderingswaardig niveau hebben maar Taylor is steeds de lul.
Ik had al een donkerbruin vermoeden.quote:Op zondag 3 december 2023 15:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft z'n vrouw geneukt kan haast niet anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |