abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 december 2023 @ 10:29:03 #201
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211513280
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 10:09 schreef Wotte het volgende:

[..]
Los van het geouwehoer. Win je van RKC en wint Nec van AZ is het gat 9 punten met nog twee speelrondes. AZ moet nog tegen PSV die kunnen ze natuurlijk verliezen.

Als Twente in het minder waarschijnlijke geval nog punten morst tegen Sparta of Excelsior. Dan zou je op zes punten kunnen staan als je zelf alles wint.

De eerste speelronde na de winterstop speelt Twente tegen AZ en Ajax speelt zelf dan tegen GO Ahead. Dus daar liggen mogelijkheden om wat punten weg te poetsen.

Vooropgesteld moet je wel zelf winnen natuurlijk maar perspectief is er zeker nog wel.
Argumenten die met als beginnen zijn meestal nooit de sterkste. Als je zelf alles wint, dat is gewoon nog geen zekerheidje met deze ploeg, het kansen creëren is al vooruit gegaan maar in het minder weggeven moeten nog grote stappen gemaakt worden.
  maandag 4 december 2023 @ 10:41:26 #202
504895 Bofjijff
AJAXGODENZONEN SUPERJODEN
pi_211513412
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 10:29 schreef Tarado het volgende:

[..]
Argumenten die met als beginnen zijn meestal nooit de sterkste. Als je zelf alles wint, dat is gewoon nog geen zekerheidje met deze ploeg, het kansen creëren is al vooruit gegaan maar in het minder weggeven moeten nog grote stappen gemaakt worden.
announce meer ervaren spelers (met de juiste kwaliteiten natuurlijk).
pi_211513496
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 10:29 schreef Tarado het volgende:

[..]
Je ziet wel een stijgende lijn dus ik ben niet geheel pessimistisch bovendien blijft het voetbal, de bal is rond dit dat.

Het is niet geheel ongunstig dat je tot PSV in Februari speelt tegen Sparta, PEC, Go Ahead, RKC en Heracles.

Kom je die potjes zonder kleerscheuren door ziet de wereld er alweer anders uit denk ik.
pi_211514367
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 4 december 2023 @ 12:40:55 #205
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_211514485
We zien het wel een 3de plek zou een wonder zijn.
  maandag 4 december 2023 @ 12:48:05 #206
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_211514550
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2023 12:27 schreef Lt.Bookman het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
RKC, Sparta en PEC winst. GAE nederlaag.
pi_211514619
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 12:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Minstens vijfde. Vierde (en dus geen play-offs Europa) is dikke prima. Bij derde en vCL gaat hier de vlag uit.
pi_211514670
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 12:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Voor dit seizoen tekende ik ervoor, dus dat doe ik nu ook :P
pi_211514777
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 13:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik ook.
pi_211514829
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2023 09:41 schreef Wotte het volgende:

[..]
Als ik nou moest kiezen tussen het Nederlands elftal dat wereldkampioen wordt en Ajax dit seizoen alsnog boven Feyenoord eindigd.

Daar hoef ik niet eens overna te denken.
Ik ben een salon-Ajacied. Ik vind dat Ajax een clubcultuur en reputatie als voorbeeld hoog te houden heeft als het om de gedachtes achter het spel van Michels, Cruijff, Van Gaal etc gaat. De resultaten moeten uit zo’n filosofie komen en als dat allemaal goed geolied is dan liggen die binnen t redelijke.

Ik ben niet een supporter die Ajax als een soort eerstedivisieclub ziet die omhoog geschreeuwd moet worden. Het zit er dit seizoen gewoon niet meer in en de klim zijn ze aan hun stand verplicht.
pi_211514905
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_211515236
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 13:22 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ik ben een salon-Ajacied. Ik vind dat Ajax een clubcultuur en reputatie als voorbeeld hoog te houden heeft als het om de gedachtes achter het spel van Michels, Cruijff, Van Gaal etc gaat. De resultaten moeten uit zo’n filosofie komen en als dat allemaal goed geolied is dan liggen die binnen t redelijke.

Ik ben niet een supporter die Ajax als een soort eerstedivisieclub ziet die omhoog geschreeuwd moet worden. Het zit er dit seizoen gewoon niet meer in en de klim zijn ze aan hun stand verplicht.
Zo begrijp ik zelfs nog de gevoelens die sommige Ajacieden oproepen bij vrolijke vrienden elders in het land.
pi_211515625
Ik ben nu toch wel weer terug bij mijn cluppie, Ajax. Ik ben een tijd voor Feyenoord geweest, maar nu Ajax alweer dik in het linker rijtje staat, vind ik toch dat ik terug moet naar mijn oorspronkelijke clubje, hoewel PSV het ook fantastisch doet dit jaar. Ja, PSV is echt schitterend bezig, sterker nog, het is een unieke prestatie die dat team levert. Maar ik blijf voorlopig bij Ajax hoor. Hoop wel dat PSV 34/34 overwinningen behaalt en met meer dan 100 punten de competitie wint. Zou schitterend zijn.
Mja
pi_211516080
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 14:13 schreef Wotte het volgende:

[..]
Zo begrijp ik zelfs nog de gevoelens die sommige Ajacieden oproepen bij vrolijke vrienden elders in het land.
Zal vast niet positief bedoeld zijn.

Wil het nog wat erger maken ook.

Ik vind voetbal een hele mooie sport en ben twee keer in een stadion geweest (in NL en Turkije) maar nooit weer. De supporters kijken naar elkaar en naar de overkant en zijn hoofdzakelijk met carnaval bezig.

je krijgt liters geschreeuw met consumptie over je heen als ze toevallig eens wat van het veld meekrijgen tussendoor en dan kijk je achterom en staat er iemand als een mentaal gestoorde tegen een ijzeren paal te slaan.

Kijk t liever op TV :)
pi_211516207
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 15:00 schreef TAmaru het volgende:
Ik ben nu toch wel weer terug bij mijn cluppie, Ajax. Ik ben een tijd voor Feyenoord geweest, maar nu Ajax alweer dik in het linker rijtje staat, vind ik toch dat ik terug moet naar mijn oorspronkelijke clubje, hoewel PSV het ook fantastisch doet dit jaar. Ja, PSV is echt schitterend bezig, sterker nog, het is een unieke prestatie die dat team levert. Maar ik blijf voorlopig bij Ajax hoor. Hoop wel dat PSV 34/34 overwinningen behaalt en met meer dan 100 punten de competitie wint. Zou schitterend zijn.
Hier trapt niemand in, hopelijk van je eigen binnenpretje genoten.
pi_211516215
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2023 15:49 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Zal vast niet positief bedoeld zijn.

Wil het nog wat erger maken ook.

Ik vind voetbal een hele mooie sport en ben twee keer in een stadion geweest (in NL en Turkije) maar nooit weer. De supporters kijken naar elkaar en naar de overkant en zijn hoofdzakelijk met carnaval bezig.

je krijgt liters geschreeuw met consumptie over je heen als ze toevallig eens wat van het veld meekrijgen tussendoor.

Kijk t liever op TV :)
Het was niet geheel positief nee vriend beathoven er hangt een zweem van dedain omheen jegens andere clubs, die het voetbal niet uitgevonden schijnen te hebben.

Vandaar, dat je het liever op televisie kijkt is nog tot daar aan toe.
pi_211516258
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 15:00 schreef TAmaru het volgende:
HAHAHAH TAMARU JATOCH SUCCESSUPPORTERS ZIJN DIE NEUZEN. KUTJODEN. WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN NIET DE BESTE HIHI JODUUUH LOPEN ALTIJD WEG. KOMEN WIJ UIT ROTTERDAM???!!!!
pi_211516390
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 16:01 schreef Wotte het volgende:

[..]
Het was niet geheel positief nee vriend beathoven er hangt een zweem van dedain omheen jegens andere clubs, die het voetbal niet uitgevonden schijnen te hebben.

Vandaar, dat je het liever op televisie kijkt is nog tot daar aan toe.
Het Ajax van weleer moest natuurlijk ook wat oefenmateriaal hebben. Vandaar de Eredivisie, waarbij het een eer was om tegen een club van zo’n kaliber te mogen spelen.
  Trouwste user 2022 maandag 4 december 2023 @ 16:43:33 #219
7889 tong80
Spleenheup
pi_211516588
Valentijn Driessen is in zijn nieuwste column voor De Telegraaf vernietigend over Maurits Hendriks. De ochtendkrant schetste afgelopen zaterdag een ontluisterend beeld van de Chief Sports Officer van Ajax. Bij de Amsterdammers zou verbijstering over het feit dat Hendriks nog rondloopt op Sportcomplex De Toekomst hebben plaatsgemaakt voor woede.

“Hendriks is een nietsontziende ambitieuze carrièretijger, die alles in zijn buurt vermorzelt. Hij is als een kameleon die van kleur verschiet, over lijken gaat om te overleven in een omgeving waarin hij vanwege zijn gedrag niet wordt gepruimd”, schrijft Driessen in zijn column.

De chef voetbal van De Telegraaf denkt dat veel sporters Hendriks verafschuwen. Dat zou mede komen doordat hij als Chef de Mission voor NOC*NSF bij de Olympische Spelen in Rio de Janeiro in 2016 olympiërs op een ‘losersvlucht’ zette. Nederlandse atleten die geen medaille wisten te winnen moesten destijds eerder naar huis.

Driessen stelt dat Hendriks een mes in de rug van de inmiddels vertrokken algemeen directeur Edwin van der Sar stak om zijn plek in te nemen. “In de verrotte Ajax-organisatie wordt het gezien, maar niemand steekt een poot uit om de machtswellusteling een halt toe te roepen. Van bovenaf, van de rvc, is er steun. Zij hebben de naar boven likkende en naar beneden schoppende Hendriks aangesteld en zijn blind voor zijn waanideeën.”

Hoe ver gaat Hendriks in zijn ‘grenzeloze, niet te stillen honger naar macht?’, vraagt Driessen zich hardop af. Zaterdag berichtte De Telegraaf dat Hendriks als Chief Sports Officer van Ajax informatie voor het boek ’Ajax in crisis’ aan auteur Menno de Galan zou hebben aangedragen. Het boek, waarin anoniem felle kritiek werd geuit op Van der Sar, sloeg naar verluidt bij de Amsterdammers in als een bom.

“Hendriks profileert zich over de rug van Van der Sar. De echte Ajacieden, de clubmensen op De Toekomst, zouden het van de daken willen schreeuwen, maar vrezen de toorn van Hendriks en andere leidinggevenden”, schrijft Driessen. “De angst voor verregaande consequenties bij het openlijk delen van negatieve ervaringen met Hendriks en met naam en toenaam in de krant te staan, is levensgroot. Over een onveilige sfeer op de werkvloer gesproken.”

Driessen uit ook opnieuw kritiek op RvC-voorzitter Michael van Praag, die in de ogen van de columnist weigert in te grijpen. “Van hem is het hersenspinsel om Hendriks te handhaven. Wil hij dat Ajax symbool staat voor een club die de ruimte geeft aan een buitenstaander om een clubicoon als Van der Sar vanuit de eigen organisatie anoniem af te branden? Is dat het nieuwe morele kompas van de clubleiding? Laat Van Praag zich inpalmen door een narcist zonder scrupules, zonder moreel besef? Steekt Van Praag een tweede mes in de rug van Van der Sar?”

https://www.voetbalzone.n(...)t-over-lijken/427780

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator maandag 4 december 2023 @ 17:01:37 #220
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_211516729
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 13:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Zou een ongekende topprestatie zijn.
What can change the nature of a man?
  maandag 4 december 2023 @ 17:12:54 #221
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211516800
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 17:01 schreef Coco het volgende:

[..]
Zou een ongekende topprestatie zijn.
Eerst maar even zien, als je ervan uitgaat dat ze die 10 minuutjes bij RKC doorkomen en je zo'n beetje 70 punten moet hebben voor plek 3 dan kom je op een gemiddelde van 2,45/wedstrijd uit, dat lijkt me toch echt wel te hoog.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarado op 04-12-2023 17:24:23 ]
pi_211516982
4de zou al een klein wonder zijn, daarom ook de focus op de beker zetten waar je een ticket groepsfase EL kan verdienen (dat is meer dan dat de 4de plek oplevert tenzij de beker wordt gewonnen door de top-3).
  maandag 4 december 2023 @ 17:42:30 #223
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211517023
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 17:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
4de zou al een klein wonder zijn, daarom ook de focus op de beker zetten waar je een ticket groepsfase EL kan verdienen (dat is meer dan dat de 4de plek oplevert tenzij de beker wordt gewonnen door de top-3).
Focus is prima maar om die te winnen heb je ook wel wat geluk nodig.
pi_211517402
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 16:43 schreef tong80 het volgende:
Valentijn Driessen is in zijn nieuwste column voor De Telegraaf vernietigend over Maurits Hendriks. De ochtendkrant schetste afgelopen zaterdag een ontluisterend beeld van de Chief Sports Officer van Ajax. Bij de Amsterdammers zou verbijstering over het feit dat Hendriks nog rondloopt op Sportcomplex De Toekomst hebben plaatsgemaakt voor woede.

[ afbeelding ]

“Hendriks is een nietsontziende ambitieuze carrièretijger, die alles in zijn buurt vermorzelt. Hij is als een kameleon die van kleur verschiet, over lijken gaat om te overleven in een omgeving waarin hij vanwege zijn gedrag niet wordt gepruimd”, schrijft Driessen in zijn column.

De chef voetbal van De Telegraaf denkt dat veel sporters Hendriks verafschuwen. Dat zou mede komen doordat hij als Chef de Mission voor NOC*NSF bij de Olympische Spelen in Rio de Janeiro in 2016 olympiërs op een ‘losersvlucht’ zette. Nederlandse atleten die geen medaille wisten te winnen moesten destijds eerder naar huis.

Driessen stelt dat Hendriks een mes in de rug van de inmiddels vertrokken algemeen directeur Edwin van der Sar stak om zijn plek in te nemen. “In de verrotte Ajax-organisatie wordt het gezien, maar niemand steekt een poot uit om de machtswellusteling een halt toe te roepen. Van bovenaf, van de rvc, is er steun. Zij hebben de naar boven likkende en naar beneden schoppende Hendriks aangesteld en zijn blind voor zijn waanideeën.”

Hoe ver gaat Hendriks in zijn ‘grenzeloze, niet te stillen honger naar macht?’, vraagt Driessen zich hardop af. Zaterdag berichtte De Telegraaf dat Hendriks als Chief Sports Officer van Ajax informatie voor het boek ’Ajax in crisis’ aan auteur Menno de Galan zou hebben aangedragen. Het boek, waarin anoniem felle kritiek werd geuit op Van der Sar, sloeg naar verluidt bij de Amsterdammers in als een bom.

“Hendriks profileert zich over de rug van Van der Sar. De echte Ajacieden, de clubmensen op De Toekomst, zouden het van de daken willen schreeuwen, maar vrezen de toorn van Hendriks en andere leidinggevenden”, schrijft Driessen. “De angst voor verregaande consequenties bij het openlijk delen van negatieve ervaringen met Hendriks en met naam en toenaam in de krant te staan, is levensgroot. Over een onveilige sfeer op de werkvloer gesproken.”

Driessen uit ook opnieuw kritiek op RvC-voorzitter Michael van Praag, die in de ogen van de columnist weigert in te grijpen. “Van hem is het hersenspinsel om Hendriks te handhaven. Wil hij dat Ajax symbool staat voor een club die de ruimte geeft aan een buitenstaander om een clubicoon als Van der Sar vanuit de eigen organisatie anoniem af te branden? Is dat het nieuwe morele kompas van de clubleiding? Laat Van Praag zich inpalmen door een narcist zonder scrupules, zonder moreel besef? Steekt Van Praag een tweede mes in de rug van Van der Sar?”

Ajax _O_
pi_211517417
Fijne ironie dat Valentijn erupteert omdat Maurits Hendriks lekt naar een schrijver.
  maandag 4 december 2023 @ 18:52:12 #226
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_211517608
quote:

[ afbeelding ]

Laatste alinea is overbodig . Schitterend boekje verder , bijna Van Gaal-esque qua ophemeling.
RED ONS HENNIEGOD
pi_211518578
quote:

[ afbeelding ]

Heeft hendriks je vrouw geneukt ofzo?
No bitch to me
pi_211519658
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 09:08 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Hee chef brillie!
Als jij je brillie even af doet heb je gewoon een hele matige wedstrijd gezien. Maar goed, ik zie Poetin nog eerder stoppen met de oorlog dan dat jij een keer objectief naar Ajax kijkt.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_211519665
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 20:04 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Heeft hendriks je vrouw geneukt ofzo?
Dubbele tong is al 60 jaar maagd dus onmogelijk.
pi_211520343
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 21:23 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Dubbele tong is al 60 jaar maagd dus onmogelijk.
Ga je me inmiddels ook al eens gelijk geven over Brobbey?
pi_211520351
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 21:22 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Als jij je brillie even af doet heb je gewoon een hele matige wedstrijd gezien. Maar goed, ik zie Poetin nog eerder stoppen met de oorlog dan dat jij een keer objectief naar Ajax kijkt.
Niet teleurgesteld.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_211521147
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 22:48 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ga je me inmiddels ook al eens gelijk geven over Brobbey?
Akpom een beter gemiddelde. Brobbey miste weer een kopkans die mijn 90 jarige buurvrouw nog zou maken. Brobbey is te licht. Zal er nooit 25-30 in gaan trappen ieder seizoen. Wil je kampioen worden moet je gewoon een goede spits hebben.
pi_211521301
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 06:47 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Akpom een beter gemiddelde. Brobbey miste weer een kopkans die mijn 90 jarige buurvrouw nog zou maken. Brobbey is te licht. Zal er nooit 25-30 in gaan trappen ieder seizoen. Wil je kampioen worden moet je gewoon een goede spits hebben.
Zet je PSV-bril nou eens af man.
In Southern Sun
pi_211523413
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 07:56 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Zet je PSV-bril nou eens af man.
Blijf lekker denken dat ik voor PSV ben :')
  dinsdag 5 december 2023 @ 18:53:08 #235
80382 manny
30 is best veel
pi_211527515
Gods 18 maanden eruit. Ajai.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  dinsdag 5 december 2023 @ 19:08:23 #236
504895 Bofjijff
pi_211527626
quote:
19s.gif Op dinsdag 5 december 2023 18:53 schreef manny het volgende:
18 maanden? Las dat ie wellicht mee kan naar het trainingskamp in de winterstop
pi_211527672
quote:
Niet snappen dat ze met 18 zijn leeftijd bedoelen :D
pi_211527752
:D
pi_211527758
_O-
pi_211527765
quote:
:')
pi_211527777
  dinsdag 5 december 2023 @ 19:37:16 #242
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_211527878
Dit gaat niet goed voor user @manny
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 5 december 2023 @ 19:53:27 #243
504895 Bofjijff
pi_211528123
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2023 19:14 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
:) dacht al
pi_211528149
User manny kan zich de komende 18 maanden maar beter niet meer vertonen.
  dinsdag 5 december 2023 @ 20:08:46 #245
504895 Bofjijff
pi_211528309
Niveau begint weer te stijgen zie ik
pi_211528627
Morgen dus een paar minuutjes RKC - Ajax. Als ik het artikel van VI.nl goed begrijp mogen we geblesseerde spelers wisselen, maar moeten we het met de selectie doen zoals die 30 september op papier stond.

Ramaj voor Gorter.
Tahirovic voor Vos.
Hlynsson voor Van Axel Dongen.

En Ávila misschien maar inruilen voor Sosa? Martha zat er destijds nog niet bij.

Dan kun je het zo zetten:
Ramaj, Rensch, ¦utalo, Hato, Sosa; Tahirovic, Taylor, Hlynsson; Berghuis, Brobbey, Forbs.

Reserves: Gaaei, Medic, Mikautadze, Akpom.
  dinsdag 5 december 2023 @ 20:45:37 #247
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_211528682
User @manny gaat onderuit.

Een situatieschets @Zipportal
  dinsdag 5 december 2023 @ 20:49:55 #248
504895 Bofjijff
pi_211528717
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 20:40 schreef Lt.Bookman het volgende:
Morgen dus een paar minuutjes RKC - Ajax. Als ik het artikel van VI.nl goed begrijp mogen we geblesseerde spelers wisselen, maar moeten we het met de selectie doen zoals die 30 september op papier stond.

Ramaj voor Gorter.
Tahirovic voor Vos.
Hlynsson voor Van Axel Dongen.

En Ávila misschien maar inruilen voor Sosa? Martha zat er destijds nog niet bij.

Dan kun je het zo zetten:
Ramaj, Rensch, ¦utalo, Hato, Sosa; Tahirovic, Taylor, Hlynsson; Berghuis, Brobbey, Forbs.

Reserves: Gaaei, Medic, Mikautadze, Akpom.
Gewoon lekker met zijn allen achterin hangen en geen blessures oplopen.
pi_211529165
Ik las op vi dat Donny van de Beek zichzelf heeft aangeboden bij FC Barcelona.

Bij deze wil ik dit graag ook doen.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_211529549
quote:
Groot fan van User Wotte
  dinsdag 5 december 2023 @ 22:41:30 #251
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211530275
quote:
Zware bevalling.
pi_211530779
quote:
  dinsdag 5 december 2023 @ 23:50:45 #253
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_211530829
quote:
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2023 19:14 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
LOL

@fetX @RamboDirk @Wereldgozer @GGMM @Oriente @3rr0r @PowerLoungen @Mortaxx @Tjacka
graag op anoniem
pi_211530917
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 december 2023 23:50 schreef KingRoland het volgende:

[..]
[..]
LOL

@:fetx @:rambodirk @:wereldgozer @:ggmm @:oriente @:3rr0r @:powerloungen @:mortaxx @:tjacka
Mij niet mentionen hier aub. Ik ben dit seizoen voor Feyenoord
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  woensdag 6 december 2023 @ 00:18:17 #255
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_211530922
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2023 00:17 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Mij niet mentionen hier aub. Ik ben dit seizoen voor Feyenoord
Straf van God?
graag op anoniem
  woensdag 6 december 2023 @ 06:35:11 #256
80382 manny
30 is best veel
pi_211531211
Ajai. Las het verkeerd blijkbaar. Domoor dat ik ben.

Anyway, wel een kleine matchday. Op naar glorie.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_211534350
30-9: MATCHD

6-12: AY
  woensdag 6 december 2023 @ 14:49:08 #258
504895 Bofjijff
pi_211534576
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2023 14:19 schreef Themeparktommy het volgende:
30-9: MATCHD

6-12: AY
:D zoiets idd.

10 minuten billenknijpen vermoed ik. Man man..
pi_211534736
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 december 2023 23:50 schreef KingRoland het volgende:

[..]
[..]
LOL

@:fetx @:rambodirk @:wereldgozer @:ggmm @:oriente @:3rr0r @:powerloungen @:mortaxx @:tjacka
Wat een loser he.
Groot fan van User Wotte
  Trouwste user 2022 woensdag 6 december 2023 @ 16:32:36 #260
7889 tong80
Spleenheup
pi_211535506
Ajax verdedigt vanavond (vanaf 20.00 uur) een 2-3 voorsprong tegen RKC in het restant van de wedstrijd die op 30 september vanwege een hoofdblessure van Etienne Vaessen in de 84ste minuut werd gestaakt. De inmiddels herstelde doelman van de thuisclub staat in Waalwijk gewoon weer onder de lat.

In het Mandemakers Stadion, waar het duel wordt hervat met een scheidsrechtersbal voor RKC in het eigen strafschopgebied, bedraagt de resterende reguliere speeltijd nog zes minuten en 15 seconden. Daar komen nog minimaal drie minuten bij aan blessuretijd.

Opstelling RKC
Vaessen; Lelieveld (82. Gaari), Adewoye, Van den Buijs, Meijers; Roemeratoe (83. Weidmann), Niemeijer (46. Min), Oukili: Cleonise (70. Stevanovic), Kramer, Bakkali (59. Margaret).

RKC-trainer Henk Fraser had al vijf keer gewisseld en moet het doen met bovenstaande 11 spelers, die allen fit zijn.

Opstelling Ajax
Gorter; Rensch, Sutalo, Hato, Ávila; Berghuis, Vos, Taylor; Forbs, Brobbey, Bergwijn (79. Van Axel Dongen).

Toenmalig Ajax-trainer Maurice Steijn had één speler vervangen. Zijn opvolger John van ‘t Schip mag dus nog vier keer wisselen. Volgens de regels heeft hij daar nog twee momenten voor. Jay Gorter, Silvano Vos en Ammourichio van Axel Dongen zijn geblesseerd en mogen daarom ‘gratis’ worden vervangen. Gaston Ávila, die amper nog speelt, zal hoogstwaarschijnlijk worden gewisseld. Bergwijn kan vanwege zijn wissel niet meer worden opgesteld.

Is er publiek welkom?
Jazeker. Ajax neemt 220 fans mee, zo laat een woordvoerder weten. Hoeveel fans van RKC er komen, is onduidelijk, al is het maximum zo’n 7000. Iedereen met een seizoenkaart of een oud kaartje is welkom.

Het scoreverloop
30. Brobbey 0-1, 37. Kramer 1-1, 43. Bergwijn (pen.) 1-2, 51. Oukili 2-2, 57. Berghuis 2-3. Geel: Meijers (RKC).

https://www.ad.nl/nederla(...)el-met-rkc~a9760276/

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator woensdag 6 december 2023 @ 16:42:32 #261
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_211535592
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 16:32 schreef tong80 het volgende:
Ajax verdedigt vanavond (vanaf 20.00 uur) een 2-3 voorsprong tegen RKC in het restant van de wedstrijd die op 30 september vanwege een hoofdblessure van Etienne Vaessen in de 84ste minuut werd gestaakt. De inmiddels herstelde doelman van de thuisclub staat in Waalwijk gewoon weer onder de lat.

[ afbeelding ]

In het Mandemakers Stadion, waar het duel wordt hervat met een scheidsrechtersbal voor RKC in het eigen strafschopgebied, bedraagt de resterende reguliere speeltijd nog zes minuten en 15 seconden. Daar komen nog minimaal drie minuten bij aan blessuretijd.

Opstelling RKC
Vaessen; Lelieveld (82. Gaari), Adewoye, Van den Buijs, Meijers; Roemeratoe (83. Weidmann), Niemeijer (46. Min), Oukili: Cleonise (70. Stevanovic), Kramer, Bakkali (59. Margaret).

RKC-trainer Henk Fraser had al vijf keer gewisseld en moet het doen met bovenstaande 11 spelers, die allen fit zijn.

Opstelling Ajax
Gorter; Rensch, Sutalo, Hato, Ávila; Berghuis, Vos, Taylor; Forbs, Brobbey, Bergwijn (79. Van Axel Dongen).

Toenmalig Ajax-trainer Maurice Steijn had één speler vervangen. Zijn opvolger John van ‘t Schip mag dus nog vier keer wisselen. Volgens de regels heeft hij daar nog twee momenten voor. Jay Gorter, Silvano Vos en Ammourichio van Axel Dongen zijn geblesseerd en mogen daarom ‘gratis’ worden vervangen. Gaston Ávila, die amper nog speelt, zal hoogstwaarschijnlijk worden gewisseld. Bergwijn kan vanwege zijn wissel niet meer worden opgesteld.

Is er publiek welkom?
Jazeker. Ajax neemt 220 fans mee, zo laat een woordvoerder weten. Hoeveel fans van RKC er komen, is onduidelijk, al is het maximum zo’n 7000. Iedereen met een seizoenkaart of een oud kaartje is welkom.

Het scoreverloop
30. Brobbey 0-1, 37. Kramer 1-1, 43. Bergwijn (pen.) 1-2, 51. Oukili 2-2, 57. Berghuis 2-3. Geel: Meijers (RKC).

https://www.ad.nl/nederla(...)el-met-rkc~a9760276/

Zeg het maar.
What can change the nature of a man?
  Trouwste user 2022 woensdag 6 december 2023 @ 16:52:21 #262
7889 tong80
Spleenheup
pi_211535715
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 16:42 schreef Coco het volgende:

[..]
Zeg het maar.
2-4

woensdag 6 december 2023 @ 17:56:37 #263
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_211536470
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 16:42 schreef Coco het volgende:

[..]
Zeg het maar.
220 mensen zijn zo gek om die hele reis te maken lol
pi_211536731
Voor de winterstop staan we op 6 punten van de derde plek. :)

vCLGOD
Groot fan van User Wotte
pi_211537471
Gaan ze nou NOG een linksback halen -O-
stupidity has become as common as common sense was before
  woensdag 6 december 2023 @ 19:16:13 #266
504895 Bofjijff
pi_211537561
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
als ze er minimaal 2 wegdoen prima. Maar de focus lijkt me eerst ergens anders.
pi_211537581
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 19:16 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
als ze er minimaal 2 wegdoen prima. Maar de focus lijkt me eerst ergens anders.
Alleen wordt nu Angelino genoemd -O-
pi_211537596
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 18:17 schreef Tjacka het volgende:
Voor de winterstop staan we op 6 punten van de derde plek. :)

vCLGOD
Dat zou echt een godswonder zijn. Maar 9 punten moet te doen zijn.
  woensdag 6 december 2023 @ 19:54:43 #269
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_211538120
Ik heb hier geen fantastisch gevoel bij moet ik zeggen
  woensdag 6 december 2023 @ 19:55:25 #270
504895 Bofjijff
pi_211538136
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2023 19:54 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb hier geen fantastisch gevoel bij moet ik zeggen
idem. Billenknijpwedstrijdje
  woensdag 6 december 2023 @ 19:59:44 #271
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_211538224
Let's go!
pi_211538241
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
quote:
Anass Salah-Eddine, Devyne Rensch Jorrel Hato en Ar’jany Martha, maar ook zomeraanwinsten Gastón Ávila en Borna Sosa kunnen links achterin uit de voeten.
Een 7e linksback halen en zo je eigen jeugd om zeep proberen te helpen… man man man.

Van Gaal is dan toch niet zo ideaal jongens?
pi_211538251
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 20:00 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
[..]
Een 7e linksback halen en zo je eigen jeugd om zeep proberen te helpen… man man man.
Maar die kunnen er niks van
Groot fan van User Wotte
pi_211538268
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 20:00 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Sosa en Angelino zijn wmb inwisselbaar, zit weinig verschil tusssen.
pi_211538280
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 20:00 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Dan zou ik voor de zekerheid nog een 8e en 9e halen, mocht de 7e er ook niks van kunnen!
pi_211538348
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 20:01 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Dan zou ik voor de zekerheid nog een 8e en 9e halen, mocht de 7e er ook niks van kunnen!
Goed argument
Groot fan van User Wotte
pi_211538358
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 20:01 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Sosa en Angelino zijn wmb inwisselbaar, zit weinig verschil tusssen.
Ik weet het niet
Groot fan van User Wotte
pi_211538437
Moeten billlenknijpen tegen RKC :')
  woensdag 6 december 2023 @ 20:10:33 #279
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_211538471
Hoppa :)

Klasse gedaan daar door Brobbey in de hoek
pi_211538515
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 20:08 schreef KlapMongeaul het volgende:
Wie?
In Southern Sun
pi_211538517
Die sjaaltjes _O_
  woensdag 6 december 2023 @ 20:12:48 #282
504895 Bofjijff
pi_211538522
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 20:12 schreef PicoMMP het volgende:
Die sjaaltjes _O_
Leuk gedaan idd :Y
pi_211538535
Prima uitgespeeld ^O^
In Southern Sun
pi_211538536
Zullen ze nog gaan douchen?
No bitch to me
  woensdag 6 december 2023 @ 20:13:55 #285
504895 Bofjijff
pi_211538549
quote:
was toch gewoon de verwachting? Alles of niks voor de tegenstander. En billenknijpen viel uiteindelijk best mee
pi_211538558
quote:
En dat terwijl rkc met 10 speelden
Of over welke wedstrijd hebben we het?
pi_211538615
3 Punten ingelopen op de nr. 3.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_211538674
13 punten afstand genomen van rechtstreekse degradatie _O_
  woensdag 6 december 2023 @ 20:21:43 #289
504895 Bofjijff
pi_211538722
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 20:19 schreef Lt.Bookman het volgende:
van 18 naar 6 in korte tijd :')

Op naar plek 3 hopelijk :)
pi_211538742
Prima, doel moet dus plek 3 zijn voor de rest van het seizoen.
pi_211538853
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 20:19 schreef Lt.Bookman het volgende:
Nog 16 punten en je bent in principe veilig
pi_211538896
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 20:22 schreef Scorpie het volgende:
:')
Groot fan van User Wotte
pi_211538902
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 20:22 schreef Scorpie het volgende:
3 februari 2024 een feit.
pi_211539497
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 20:21 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
van 18 naar 6 in korte tijd :')

Op naar plek 3 hopelijk :)
Paar keer winnen schijnt te helpen.
pi_211539528
Wij Zijn Ajax Wij Zijn De Zeste
pi_211539868
Plek 3 zou toch wel erg fijn zijn met het oog op voorronde CL, dan valt de schade financieel ook mee :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 6 december 2023 @ 23:28:57 #297
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211540539
Was wel kort maar ondanks dat had die vieze overtreding wel gewoon rood mogen hebben, 3 puntjes en op naar de volgende.
  FOK!fotograaf woensdag 6 december 2023 @ 23:34:32 #298
364681 over_hedge
pi_211540555
o ja kut. Vergeten dat dit was. Maar was 10 min billenknijpen?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  FOK!fotograaf woensdag 6 december 2023 @ 23:36:38 #299
364681 over_hedge
pi_211540564
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 6 december 2023 @ 23:37:56 #300
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211540568
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 23:34 schreef over_hedge het volgende:
o ja kut. Vergeten dat dit was. Maar was 10 min billenknijpen?
Nee viel mee, ging ook heel snel, ze hadden1 kopkans en een vrije trap waar ze meer uit hadden kunnen halen maar niet deden. Ajax deed wel wat te weinig met de geboden ruimte maar ok.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')