SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Drie Ajacieden in één postquote:
JA MAN BERGHUIS STOMPT HEM GEWOON OP ZIJN OOG JONGUH WAS GEWOON DONKERROOD JA TOG NIET DAN HUHUHU MOORDAANSLAG DIT DAT ALLES HURRRR DURRRquote:Op vrijdag 1 december 2023 06:53 schreef Bugno3 het volgende:
Ik snap helemaal niks van de verontwaardiging bij Ajacieden. Alleen de eerste penalty is natuurlijk lachwekkend, maar zowel de rode kaart (stukje TBS) en de 2e penalty zijn volkomen terechte beslissingen.
Berghuis komt aan de zijlijn invliegen met zowel benen als heup van de grond, schampt wat bal met z'n buitenkant voet, maar hakt met z'n tweede been die gozer om. Ramaj stompt die gozer in zijn gezicht. gENaAId!!!
Jeetje.quote:Op vrijdag 1 december 2023 07:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
JA MAN BERGHUIS STOMPT HEM GEWOON OP ZIJN OOG JONGUH WAS GEWOON DONKERROOD JA TOG NIET DAN HUHUHU MOORDAANSLAG DIT DAT ALLES HURRRR DURRR
Dat is het wel, aan de bal de eerste helft best wel aardig, wat leuke aanvallen gezien maar zonder bal is het nog steeds drama en viel het in de 2e helft ook aan de bal erg terug.quote:Op vrijdag 1 december 2023 07:32 schreef manny het volgende:
Tja. 7 goals tegen tegen de nummer 100 van Frankrijk.
Dan ligt het niet echt aan de scheidsrechter lijkt me.
We kunnen we concluderen dat onze rechtsback het leuk doet tegen Volendam, maar als het er om gaat niet meekomt. Doorselecteren. Meneer Berwijn hoeven we het niet meer over te hebben, hopen dat er in de winterstop een wonder gebeurt er iemand ons van hem wil verlossen.
Klopt wel maar je kan hem geven, die eerste was er echt geen.quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:23 schreef Black-Death het volgende:
Die pingel in de laatste minuut wordt wel heel makkelijk gegeven, zo kun je er 100 geven per wedstrijd. Volgens mij was de speler van Marseille al in een vallende beweging toen Ramaj er tegenaan kwam..
Aight, die had ik gemist..quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt wel maar je kan hem geven, die eerste was er echt geen.
De regel is volgens mij dat de keeper wordt beschermd in de 5 meter. Dan is het helemaal bizar dat je hiervoor de keeper bestraft. Eerste penal ook al geen. Marseille teveel gekregen op deze manier. Daarentegen was die tackle van Berghuis er wel 1 met verkeerde intenties. Jammer voor ons supporters, dat dit de wedstrijd om zeep hielp.quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:23 schreef Black-Death het volgende:
Die pingel in de laatste minuut wordt wel heel makkelijk gegeven, zo kun je er 100 geven per wedstrijd. Volgens mij was de speler van Marseille al in een vallende beweging toen Ramaj er tegenaan kwam..
Het was gewoon een blunder van hem natuurlijk, hij kan die bal laten lopen.quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
De regel is volgens mij dat de keeper wordt beschermd in de 5 meter. Dan is het helemaal bizar dat je hiervoor de keeper bestraft. Eerste penal ook al geen. Marseille teveel gekregen op deze manier. Daarentegen was die tackle van Berghuis er wel 1 met verkeerde intenties. Jammer voor ons supporters, dat dit de wedstrijd om zeep hielp.
En daarna blundert de scheidsrechter. Het is zo moeilijk niet hoor.quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het was gewoon een blunder van hem natuurlijk, hij kan die bal laten lopen.
Zwaar bestraft maar er is contact, wat ik al zei die eerste penalty was er echt geen, deze kan.quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En daarna blundert de scheidsrechter. Het is zo moeilijk niet hoor.
Nee dat was het idd zeker. Maar bedoel dat het dan tegenovergesteld is, dat in dat gebied je een vrije trap tegen krijgt voor niks als keeper. Blunder was het zeker. Overtreding erna niet.quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het was gewoon een blunder van hem natuurlijk, hij kan die bal laten lopen.
Hij laat de bal los en "slaat" dan die speler voor z'n kop, dat is toch een overtreding?quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee dat was het idd zeker. Maar bedoel dat het dan tegenovergesteld is, dat in dat gebied je een vrije trap tegen krijgt voor niks als keeper. Blunder was het zeker. Overtreding erna niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |