Zo ik heb hem helemaal gespacet en die vraag gelezen als beste niet-Engels/NL plaat. Helemaal vergeten dat Walloniën en de Ostkantons bestaanquote:Op vrijdag 15 december 2023 15:27 schreef Cassa95 het volgende:
Wow, ik heb de uurvraag voor de eennahoogste binnenkomer precies goed!
Verder is het qua puntentelling wel jammer dat er 4 vanaf zitten bij de Hoogste Talking Heads mij 5 punten oplevert en bij Sweet Caroline maar 1 punt vanwege het percentage-effect..
Hoogste vreemde taal is Vivo Per Lei op 440 toch?
Ja, dat was ik dus ook helemaal vergeten.quote:Op vrijdag 15 december 2023 15:37 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Zo ik heb hem helemaal gespacet en die vraag gelezen als beste niet-Engels/NL plaat. Helemaal vergeten dat Walloniën en de Ostkantons bestaan
"NIET in het Engels of een taal gesproken in Nederland/België"quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2023 18:13 schreef Buendia het volgende:
[..]
"NIET in het Engels of een taal gesproken in Nederland/België"
Duits is een officiële voertaal in een deel van België
Vraag 28 gaat ook niet veel punten opleveren denk ik, keurig als je die goed hebt. Ik had verwacht dat dat wel een mogelijke puntenpakker zou zijn, maar geen van de grote namen viel bij de onderste 50. Behalve Eloi & Co trouwens, dat is wel een grotere naamquote:Op woensdag 3 januari 2024 10:20 schreef Tussle266 het volgende:
Degene die bij die b2b vraag JJ Cale had ingevuld had sowieso moeten winnen, ook als alle andere antwoorden fout waren.
Ik had hem voor de helft. Toch weer die verdomde K. Pappie die het verpest.quote:Op woensdag 3 januari 2024 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vraag 28 gaat ook niet veel punten opleveren denk ik, keurig als je die goed hebt. Ik had verwacht dat dat wel een mogelijke puntenpakker zou zijn, maar geen van de grote namen viel bij de onderste 50. Behalve Eloi & Co trouwens, dat is wel een grotere naam
Ik ben juist wel trots op mijn middenmootpositiequote:Op maandag 8 januari 2024 09:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dankjewel Mexi! Teleurstellende middenmoot, volgend jaar weer een kans!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |