Dat is alleen maar interessant voor mensen die alleen F1 kijken maar van die groep begrijp ik sowieso niet dat ze Viaplay kiezen, ik heb Viaplay omdat het naast F1 ook de PL en andere sporten/competities heeft.quote:Op zaterdag 2 december 2023 08:37 schreef KillerBee4ever het volgende:
Tja, als minimaal 70% het abo opzegt, en in het voorjaar ook geen nieuw abonnement meer neemt (al was het alleen maar uit principe, omdat het abonnementsbedrag zo godsgruwelijk hoog is), dan heeft- of krijgt Viaplay alsnog een probleem in Nederland.
M.a.w.: als abonnee heb je zélf in de hand of Viaplay dit overleeft, of niet....
En let op mijn woorden, vlak voor het F1 seizoen begint, komt er weer een flinke prijsverhoging aan.
Hier hebben we niet eens een glazen bol voor nodig
Als je meerdere sporten volgt op VP, dan is de drempel om op te zeggen wel een stukje hoger inderdaad.quote:Op zaterdag 2 december 2023 08:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is alleen maar interessant voor mensen die alleen F1 kijken maar van die groep begrijp ik sowieso niet dat ze Viaplay kiezen, ik heb Viaplay omdat het naast F1 ook de PL en andere sporten/competities heeft.
Ik heb het eerste jaar 99 betaald, het 2e jaar was 12x10,49 = 126, dat vind ik nog steeds niet duur voor wat ze bieden aan sport.
Ik weet niet of ze weer een jaaraanbieding gaan doen voor een aantrekkelijk tarief of alleen maand abonnementen, want die zijn inderdaad een stukje duurder.
Ik ga het sowieso opzeggen omdat mijn jaar abbo omgezet wordt naar een maand bij verloop, vorig jaar heb ik het ook opgezegd en met een ander e-mail adres een nieuw abonnement voor een jaar afgesloten.quote:Op zaterdag 2 december 2023 09:40 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Als je meerdere sporten volgt op VP, dan is de drempel om op te zeggen wel een stukje hoger inderdaad.
Het is natuurlijk altijd een keuze, vooral uit principe, om toch je abonnement op te zeggen en af te wachten tot de pleuris uitbreekt, die sporten komen dan zeer waarschijnlijk weer terug op lineaire Tv.
En als je als abonnee toch al niet tevreden bent met deze dienst, ongeacht hoeveel sporten je volgt, dan lijkt dit mij geen onoverkomelijke keuze.
Ik heb het omdat ik het fijn vind gewoon naar een kpn kanaal te kunnen zappen. Het hele studio/commentaar spul vind ik prima. Alleen een Tom die soms populair doet, maar dat is soms ook wel wat je wil.quote:Op zaterdag 2 december 2023 08:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is alleen maar interessant voor mensen die alleen F1 kijken maar van die groep begrijp ik sowieso niet dat ze Viaplay kiezen, ik heb Viaplay omdat het naast F1 ook de PL en andere sporten/competities heeft.
Ik heb het eerste jaar 99 betaald, het 2e jaar was 12x10,49 = 126, dat vind ik nog steeds niet duur voor wat ze bieden aan sport.
Ik weet niet of ze weer een jaaraanbieding gaan doen voor een aantrekkelijk tarief of alleen maand abonnementen, want die zijn inderdaad een stukje duurder.
je was tevreden, moet nog maar blijken wat het volgend jaar wordt met al die ontslagrondes.quote:Op zaterdag 2 december 2023 09:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ga het sowieso opzeggen omdat mijn jaar abbo omgezet wordt naar een maand bij verloop, vorig jaar heb ik het ook opgezegd en met een ander e-mail adres een nieuw abonnement voor een jaar afgesloten.
Het kan altijd beter maar ik ben wel tevreden over wat ze bieden voor het geld.
Videoland heeft een marktaandeel van 20% en 1,2 miljoen abonnees. Viaplay heeft een marktaandeel van 15%.quote:Omdat het abonnee-aantal van Videoland aan het einde van het derde kwartaal door RTL Group bekend is gemaakt, is het bijzonder onwaarschijnlijk dat het aantal abonnees van Viaplay inderdaad het nog gecommuniceerde ‘meer dan een miljoen’ bedraagt.
Dus 700k a 800kquote:Op woensdag 6 december 2023 18:33 schreef Jane het volgende:
Meer informatie over Het Grote Geheim van Viaplay (het aantal abonnees):
‘Viaplay ziet marktaandeel ook met Formule 1 instorten’
[..]
Videoland heeft een marktaandeel van 20% en 1,2 miljoen abonnees. Viaplay heeft een marktaandeel van 15%.
In het 3e kwartaal, toen de F1 nog liep. Ik vraag me af hoeveel daarvan over is nu het seizoen is afgelopen.quote:
Die eeuwige stilte over de aantallen sprak sowieso al boekdelen. Iedereen die ik ken is naar F1TV overgegaan dit jaar, dat wordt ook gewoon mond-tot-mond aanbevolen. Viaplay heeft de F1 kijker helemaal niets te bieden voor ruim 2x zo veel per maand.quote:Op woensdag 6 december 2023 18:33 schreef Jane het volgende:
Meer informatie over Het Grote Geheim van Viaplay (het aantal abonnees):
‘Viaplay ziet marktaandeel ook met Formule 1 instorten’
[..]
Videoland heeft een marktaandeel van 20% en 1,2 miljoen abonnees. Viaplay heeft een marktaandeel van 15%.
Alsof dit bericht het tegendeel bewijst, aanname op aanname en ze stellen dat f1tv niet zakt maar blijkbaar dan ook niet stijgt? Dus mensen stoppen gewoon met F1 kijken, kan ook natuurlijk.quote:Op maandag 11 december 2023 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die eeuwige stilte over de aantallen sprak sowieso al boekdelen. Iedereen die ik ken is naar F1TV overgegaan dit jaar, dat wordt ook gewoon mond-tot-mond aanbevolen. Viaplay heeft de F1 kijker helemaal niets te bieden voor ruim 2x zo veel per maand.
Er staat letterlijk wat hét marktaandeel is van andere streamingdiensten die wél hun aantal abonnees publiceren…met het marktaandeel van ViaPlay weet je dan dus ook het aantal abonnees van ViaPlay, en dat was TIJDENS het F1 seizoen al een heel stuk lager dan ViaPlay zelf beweerde. Gezien hun leugens en loze beloften past dit helemaal in het ViaPlay straatje overigens.quote:Op maandag 11 december 2023 13:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alsof dit bericht het tegendeel bewijst, aanname op aanname en ze stellen dat f1tv niet zakt maar blijkbaar dan ook niet stijgt? Dus mensen stoppen gewoon met F1 kijken, kan ook natuurlijk.
De kop staat al tussen aanhalingstekens, moet ik nog verder gaan of kan je zelf ook een beetje lezen?quote:Op zaterdag 16 december 2023 12:50 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Er staat letterlijk wat hét marktaandeel is van andere streamingdiensten die wél hun aantal abonnees publiceren…met het marktaandeel van ViaPlay weet je dan dus ook het aantal abonnees van ViaPlay, en dat was TIJDENS het F1 seizoen al een heel stuk lager dan ViaPlay zelf beweerde. Gezien hun leugens en loze beloften past dit helemaal in het ViaPlay straatje overigens.
Wtf, wat heb je toch intens simpele zielen op aardequote:Op zondag 17 december 2023 10:34 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Oftewel, er zijn weer genoeg die wat te ver gaan.
Zoiets zie ik jou bij Herbert Cool niet doenquote:Op zondag 17 december 2023 10:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wtf, wat heb je toch intens simpele zielen op aarde
Dergelijke mensen moeten echt gewoon spuitjes met kalmerende middelen krijgen om eens wat rustiger te worden, niet normaal.
Dat is dan ook een prima commentatorquote:Op zondag 17 december 2023 10:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Zoiets zie ik jou bij Herbert Cool niet doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zondag 17 december 2023 10:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is dan ook een prima commentatorHeb je al een bod gedaan op de Vasaloppet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zoek nog een linkje voor maart 24
![]()
Het is een algemene maatschappelijke trend ...quote:Op zondag 17 december 2023 10:34 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Oftewel, er zijn weer genoeg die wat te ver gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag verwijderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |