abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 december 2023 @ 08:57:09 #176
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211493325
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 08:37 schreef KillerBee4ever het volgende:
Tja, als minimaal 70% het abo opzegt, en in het voorjaar ook geen nieuw abonnement meer neemt (al was het alleen maar uit principe, omdat het abonnementsbedrag zo godsgruwelijk hoog is), dan heeft- of krijgt Viaplay alsnog een probleem in Nederland.

M.a.w.: als abonnee heb je zélf in de hand of Viaplay dit overleeft, of niet....

En let op mijn woorden, vlak voor het F1 seizoen begint, komt er weer een flinke prijsverhoging aan.
Hier hebben we niet eens een glazen bol voor nodig :P
Dat is alleen maar interessant voor mensen die alleen F1 kijken maar van die groep begrijp ik sowieso niet dat ze Viaplay kiezen, ik heb Viaplay omdat het naast F1 ook de PL en andere sporten/competities heeft.

Ik heb het eerste jaar 99 betaald, het 2e jaar was 12x10,49 = 126, dat vind ik nog steeds niet duur voor wat ze bieden aan sport.
Ik weet niet of ze weer een jaaraanbieding gaan doen voor een aantrekkelijk tarief of alleen maand abonnementen, want die zijn inderdaad een stukje duurder.
pi_211493582
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 08:57 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat is alleen maar interessant voor mensen die alleen F1 kijken maar van die groep begrijp ik sowieso niet dat ze Viaplay kiezen, ik heb Viaplay omdat het naast F1 ook de PL en andere sporten/competities heeft.

Ik heb het eerste jaar 99 betaald, het 2e jaar was 12x10,49 = 126, dat vind ik nog steeds niet duur voor wat ze bieden aan sport.
Ik weet niet of ze weer een jaaraanbieding gaan doen voor een aantrekkelijk tarief of alleen maand abonnementen, want die zijn inderdaad een stukje duurder.
Als je meerdere sporten volgt op VP, dan is de drempel om op te zeggen wel een stukje hoger inderdaad.
Het is natuurlijk altijd een keuze, vooral uit principe, om toch je abonnement op te zeggen en af te wachten tot de pleuris uitbreekt :+ , die sporten komen dan zeer waarschijnlijk weer terug op lineaire Tv.

En als je als abonnee toch al niet tevreden bent met deze dienst, ongeacht hoeveel sporten je volgt, dan lijkt dit mij geen onoverkomelijke keuze.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  zaterdag 2 december 2023 @ 09:58:57 #178
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211493725
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 09:40 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]
Als je meerdere sporten volgt op VP, dan is de drempel om op te zeggen wel een stukje hoger inderdaad.
Het is natuurlijk altijd een keuze, vooral uit principe, om toch je abonnement op te zeggen en af te wachten tot de pleuris uitbreekt :+ , die sporten komen dan zeer waarschijnlijk weer terug op lineaire Tv.

En als je als abonnee toch al niet tevreden bent met deze dienst, ongeacht hoeveel sporten je volgt, dan lijkt dit mij geen onoverkomelijke keuze.
Ik ga het sowieso opzeggen omdat mijn jaar abbo omgezet wordt naar een maand bij verloop, vorig jaar heb ik het ook opgezegd en met een ander e-mail adres een nieuw abonnement voor een jaar afgesloten.

Het kan altijd beter maar ik ben wel tevreden over wat ze bieden voor het geld.
pi_211494167
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 08:57 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik heb het omdat ik het fijn vind gewoon naar een kpn kanaal te kunnen zappen. Het hele studio/commentaar spul vind ik prima. Alleen een Tom die soms populair doet, maar dat is soms ook wel wat je wil.
Als het klapt dan liever naar iets ingetogeners dan weer naar ziggo waar het vooral om de tafel draait.
pi_211494668
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 09:58 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik ga het sowieso opzeggen omdat mijn jaar abbo omgezet wordt naar een maand bij verloop, vorig jaar heb ik het ook opgezegd en met een ander e-mail adres een nieuw abonnement voor een jaar afgesloten.

Het kan altijd beter maar ik ben wel tevreden over wat ze bieden voor het geld.
je was tevreden, moet nog maar blijken wat het volgend jaar wordt met al die ontslagrondes.
  woensdag 6 december 2023 @ 18:33:46 #181
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_211536977
Meer informatie over Het Grote Geheim van Viaplay (het aantal abonnees):

‘Viaplay ziet marktaandeel ook met Formule 1 instorten’

quote:
Omdat het abonnee-aantal van Videoland aan het einde van het derde kwartaal door RTL Group bekend is gemaakt, is het bijzonder onwaarschijnlijk dat het aantal abonnees van Viaplay inderdaad het nog gecommuniceerde ‘meer dan een miljoen’ bedraagt.
Videoland heeft een marktaandeel van 20% en 1,2 miljoen abonnees. Viaplay heeft een marktaandeel van 15%.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_211537355
quote:
2s.gif Op woensdag 6 december 2023 18:33 schreef Jane het volgende:

[..]
Videoland heeft een marktaandeel van 20% en 1,2 miljoen abonnees. Viaplay heeft een marktaandeel van 15%.
Dus 700k a 800k
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 6 december 2023 @ 19:31:14 #183
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_211537728
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 19:01 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dus 700k a 800k
In het 3e kwartaal, toen de F1 nog liep. Ik vraag me af hoeveel daarvan over is nu het seizoen is afgelopen.
  maandag 11 december 2023 @ 11:27:15 #184
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211582438
Even wat anders voor de mensen die nog niet opgezegd hebben, ik vind dit wel een leuke docu met Bernie in de hoofdrol, enige jammere is dat niet in 1 keer alle delen beschikbaar zijn.

Moderator / Redactie Sport maandag 11 december 2023 @ 11:34:59 #185
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211582518
quote:
2s.gif Op woensdag 6 december 2023 18:33 schreef Jane het volgende:

[..]
Die eeuwige stilte over de aantallen sprak sowieso al boekdelen. Iedereen die ik ken is naar F1TV overgegaan dit jaar, dat wordt ook gewoon mond-tot-mond aanbevolen. Viaplay heeft de F1 kijker helemaal niets te bieden voor ruim 2x zo veel per maand.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 11 december 2023 @ 13:46:05 #186
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211583847
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 11:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Die eeuwige stilte over de aantallen sprak sowieso al boekdelen. Iedereen die ik ken is naar F1TV overgegaan dit jaar, dat wordt ook gewoon mond-tot-mond aanbevolen. Viaplay heeft de F1 kijker helemaal niets te bieden voor ruim 2x zo veel per maand.
Alsof dit bericht het tegendeel bewijst, aanname op aanname en ze stellen dat f1tv niet zakt maar blijkbaar dan ook niet stijgt? Dus mensen stoppen gewoon met F1 kijken, kan ook natuurlijk.
pi_211637004
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 13:46 schreef Tarado het volgende:

[..]
Alsof dit bericht het tegendeel bewijst, aanname op aanname en ze stellen dat f1tv niet zakt maar blijkbaar dan ook niet stijgt? Dus mensen stoppen gewoon met F1 kijken, kan ook natuurlijk.
Er staat letterlijk wat hét marktaandeel is van andere streamingdiensten die wél hun aantal abonnees publiceren…met het marktaandeel van ViaPlay weet je dan dus ook het aantal abonnees van ViaPlay, en dat was TIJDENS het F1 seizoen al een heel stuk lager dan ViaPlay zelf beweerde. Gezien hun leugens en loze beloften past dit helemaal in het ViaPlay straatje overigens.
  zaterdag 16 december 2023 @ 15:12:07 #188
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211638354
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 12:50 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Er staat letterlijk wat hét marktaandeel is van andere streamingdiensten die wél hun aantal abonnees publiceren…met het marktaandeel van ViaPlay weet je dan dus ook het aantal abonnees van ViaPlay, en dat was TIJDENS het F1 seizoen al een heel stuk lager dan ViaPlay zelf beweerde. Gezien hun leugens en loze beloften past dit helemaal in het ViaPlay straatje overigens.
De kop staat al tussen aanhalingstekens, moet ik nog verder gaan of kan je zelf ook een beetje lezen?

Wat jij en nog enkele anderen hier wensen is allemaal prima maar het blijft bij wensdenken en aannames, het enige wat ik weet en lees is dat Viaplay zelf nog brood in de NL markt ziet en dat ze in 24 F1 ook uitzenden.

Wordt ongetwijfeld vervolgd.
  zondag 17 december 2023 @ 00:28:03 #189
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_211643340
Ik snap het gehaat op ViaPlay niet zo. De F1 verslaggeving is helemaal niet zo slecht. Tuurlijk heb ik mijn voorkeuren, aalbers vind ik een kwal en veruit de minste. Maar Ho-pin en Guido vind ik echt wel tof en kundig. Zelfs Coronel vind ik vaak wel OK. Op de baan is zeker Allard zeer kundig, maar de rest is ook niet slecht. Amber mis ik trouwens totaal niet, die nieuwe jongen in de studio doet het 10keer beter nu ze met zwangerschapsverlof is. Van Amber heb ik sowieso het idee dat ze er alleen maar voor haar snoetje zit. Die heb ik nog op weinig kennis van zaken kunnen betrappen. In tegenstelling tot Stéphane trouwens daar vind ik het juist wel jammer van dat ze weg is.

Ik hoop echt dat F1 bij Viaplay blijft. Ik ben ook fan van Bayern München/Duits voetbal en ook een Premier League wedstrijd zo nu en dan vind ik wel leuk. Voor mij is het ideaal dat dit allemaal bij 1 provider zit. Als dat dan weer uit elkaar valt dan zit je weer met gekloot wat je nu wel en niet belangrijk genoeg vind voor een abbo. Ik kan het in principe allemaal prima betalen hoor. Maar het wordt zo langzamerhand wel achterlijk met die hoeveelheid streamingsdiensten. Ik heb nu Netflix, Viaplay, HBO & Videoland. Maar dat vind ik echt wel de max. Dan heb je nog Prime, Discovery+, Showtime, Film 1 en dan ben ik er ongetwijfeld nog een paar vergeten. Het wordt gewoon teveel.

[ Bericht 10% gewijzigd door RealistAtheist op 17-12-2023 00:33:47 ]
  zondag 17 december 2023 @ 10:34:54 #190
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211644955
twitter

Oftewel, er zijn weer genoeg die wat te ver gaan.
pi_211645018
De haat is echt wel bizar ja.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 december 2023 @ 10:49:15 #192
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_211645061
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2023 10:34 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]

Wtf, wat heb je toch intens simpele zielen op aarde :')

Dergelijke mensen moeten echt gewoon spuitjes met kalmerende middelen krijgen om eens wat rustiger te worden, niet normaal.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_211645064
Gewoon triest en zielig. Dat soort figuren moet je alles afnemen.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_211645068
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2023 10:49 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Wtf, wat heb je toch intens simpele zielen op aarde :')

Dergelijke mensen moeten echt gewoon spuitjes met kalmerende middelen krijgen om eens wat rustiger te worden, niet normaal.
Zoiets zie ik jou bij Herbert Cool niet doen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator / Redactie FP zondag 17 december 2023 @ 10:52:59 #195
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_211645098
Ik vind zijn commentaar echt tenenkrommend, maar dit is ook wel een uiterste.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Sport / Supervogel zondag 17 december 2023 @ 10:57:42 #196
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_211645144
Welkom in de verharde maatschappij met dank aan zooi zoals wappies, PVV en FVD.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 december 2023 @ 10:57:42 #197
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_211645145
quote:
9s.gif Op zondag 17 december 2023 10:50 schreef franklop het volgende:

[..]
Zoiets zie ik jou bij Herbert Cool niet doen
Dat is dan ook een prima commentator :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_211645184
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2023 10:57 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat is dan ook een prima commentator :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je al een bod gedaan op de Vasaloppet? :9 ik zoek nog een linkje voor maart 24 ;)
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 december 2023 @ 11:36:39 #199
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_211645535
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2023 10:34 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]

Het is een algemene maatschappelijke trend ...

Waar zijn de normen en waarden gebleven?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_211645575
Ik wilde ook een abonnement nemen maar omdat ik niet in Nederland woon willen ze mijn geld niet :'(

SPOILER
Graag verwijderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')