abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 30 november 2023 @ 19:08:38 #1
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211478057
https://www.nu.nl/coronav(...)nder-virus-hebt.html

Het aantal coronabesmettingen is de laatste weken gestegen, maar dat is geen reden voor paniek. Een coronabesmetting is tegenwoordig niet erger dan een besmetting met een ander luchtwegvirus. Wel moeten mensen blijven oppassen dat ze anderen niet besmetten.
Uit onderzoek van het RIVM blijkt dat het rioolwater de laatste weken steeds meer coronadeeltjes bevat. Zo werden in de week van 20 november 12 procent meer virusdeeltjes aangetroffen dan de week ervoor.

Ook de Infectieradar laat zien dat het aantal mensen met een positieve coronatest de afgelopen weken licht gestegen is. Van de 11.786 mensen die afgelopen week een vragenlijst voor Infectieradar invulden, meldde 2,1 procent een positieve coronatest. Afgelopen zomer ging het wekelijks om 0,1 procent.

Die lichte stijging is normaal voor deze tijd van het jaar en geldt niet alleen voor corona, maar voor alle luchtwegvirussen. Het RIVM ziet nu het kouder wordt ook een toename van bijvoorbeeld het griepvirus (influenza), het RS-virus en het rhinovirus.

'Corona heeft geen speciale status meer'
Het maakt volgens RIVM-woordvoerder Harald Wychgel eigenlijk geen verschil meer of je corona hebt of een ander virus."Corona heeft geen speciale status meer. We zitten ook lang niet op het niveau van eerdere golven. De adviezen voor corona zijn hetzelfde als voor alle andere luchtweginfecties."

Wychgel benadrukt wel dat het verstandig is om die adviezen op te blijven volgen. "Bij alle klachten geldt het advies om thuis te blijven en te voorkomen dat je andere mensen besmet. Sommige mensen kunnen ernstig ziek worden van luchtweginfecties. Corona kan net als andere virussen ook bij mensen zonder chronische ziekten tot langdurige klachten leiden."

Je weet alleen of je corona hebt door een test te doen. Je kan je nog op enkele locaties laten testen of een zelftest doen. Let wel goed op of de coronatest die je nog had liggen niet over de houdbaarheidsdatum heen is. In dat geval kunnen fabrikanten de nauwkeurigheid van de test niet meer garanderen.

Nog steeds nieuwe (sub)varianten, maar niet ziekmakender
• Sinds begin 2022 gaan er vooral verschillende omikronvarianten rond in Nederland.
• Sommige daarvan zijn het resultaat van gecombineerde eigenschappen van eerdere varianten. Dat worden recombinanten genoemd.
• Op dit moment komt recombinant EG.5 het meest voor in Nederland.
• De afgelopen weken is de subvariant BA.2.86 aan een opmars bezig in ons land.
• Er zijn geen aanwijzingen dat de varianten mensen zieker maken dan eerdere omikronvarianten.
pi_211478153
Er zijn al anderhalf jaar geen restricties meer :')
Ik word doodziek van mensen die testen en dan afspraken afzeggen als ze positief testen, of erger nog niet komen opdagen op werk/verplichtingen.

Het is geen 2021 meer.
blablablabla
  donderdag 30 november 2023 @ 19:14:58 #3
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_211478159
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 19:14 schreef Elan het volgende:
Ik word doodziek van mensen die testen en dan afspraken afzeggen als ze positief testen, of erger nog niet komen opdagen op werk/verplichtingen.

Het is geen 2021 meer.
Waarom?
pi_211478168
INB4:

quote:

Hebben de wappies toch weer gelijk gekregen.
pi_211478169
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 19:14 schreef Repentless het volgende:

[..]
Waarom?
Waarom wel?
Je ging pre corona toch ook geen grieptest doen (ja die bestaan) als je je niet lekker voelde.
blablablabla
pi_211478200
Het killervirus komt wel weer met een variantje.
  donderdag 30 november 2023 @ 19:22:57 #7
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_211478256
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 19:15 schreef Elan het volgende:

[..]
Waarom wel?
Je ging pre corona toch ook geen grieptest doen (ja die bestaan) als je je niet lekker voelde.
Nee, waarom word je er doodziek van als mensen afspraken afzeggen of niet gaan werken?
  donderdag 30 november 2023 @ 19:33:18 #8
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_211478442
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 19:14 schreef Elan het volgende:
Er zijn al anderhalf jaar geen restricties meer :')
Ik word doodziek van mensen die testen en dan afspraken afzeggen als ze positief testen, of erger nog niet komen opdagen op werk/verplichtingen.

Het is geen 2021 meer.
Oppleuren, heb geen behoefte aan snotterende en kuchende mensen rondom mij omdat ze zogenaamd hart voor de zaak hebben. Blijf lekker een dag of twee thuis.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 30 november 2023 @ 19:35:11 #9
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_211478480
Edit: Verkeerde topic O-)
pi_211478495
Het zal allemaal wel. Straks komt er weer een of andere ziekte die besmettelijk is. En misschien ook dodelijk.

Als ik mijn dagelijkse boodschapjes haal, is er bijna geen product meer waar geen waarschuwing op staat.
Voedsel: 'dit product kan pinda's bevatten.' Dus mensen die hier allergisch voor zijn moeten dit niet kopen.
Schoonmaakmiddelen, verzorgingsproducten, ze hebben allemaal de waarschuwing dat bij inname je direct naar je huisarts moet gaan.

Wat ik dan raar vind: elk pakje sigaretten dat ik koop, wordt geïllustreerd met weerzinwekkende afbeeldingen en waarschuwingen in grote vette letters dat roken slecht is.
Elke fles wijn of andere alcohol zie je deze waarschuwingen niet.
Suiker, zout, vet, noppes. Kopen, kopen, kopen. Drie halen, twee betalen.
"Bij aankoop van 12 flessen van deze wijn krijg u een fles wijn gratis."
Enzovoort. De commercie spint er garen bij.

Maar zou er een arts zijn die mij of de rest van de wereld kan genezen van de gevolgen van een kernoorlog?
Dat blijkt namelijk ook niet echt goed te zijn voor je gezondheid.
En wat zegt onze overheid? 'Hou een flesje jodium bij de hand. En zet de radio en/of televisie aan. Sluit ramen en deuren.'

Onze overheid. Wie herinnert zich Grappenhaus nog die ronduit en heel bot zei dat iedereen die zich niet hield aan de toen geldende coronaregels gewoon tuig of tokkies waren?
En toen kwamen de foto's van Grappies trouwdag in beeld. Grappie die vrolijk de sirtaki danste met zijn vrienden, Grappie die gezellie met schoonmammie de polonaise danste.
Tokkies? Tuig?
pi_211478552
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 19:14 schreef Elan het volgende:
Er zijn al anderhalf jaar geen restricties meer :')
Ik word doodziek van mensen die testen en dan afspraken afzeggen als ze positief testen, of erger nog niet komen opdagen op werk/verplichtingen.

Het is geen 2021 meer.
Tja, jammer dat ze daar nog geen vaccin voor hebben gevonden. Dus je zult jezelf moeten genezen.
Ik vind het wel een goede zaak dat mensen dit serieus genoeg nemen om zich ziek te melden. Dit zijn geen watjes of matennaaiers. En jij, Elan, zou even verder moeten kijken dan je neus lang is.
Een virus is niet iets waar je zo lichtvaardig mee kunt omgaan.
pi_211478554
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 19:33 schreef Dven het volgende:

[..]
Oppleuren, heb geen behoefte aan snotterende en kuchende mensen rondom mij omdat ze zogenaamd hart voor de zaak hebben. Blijf lekker een dag of twee thuis.
Je ziek melden voor een beetje snotteren :') .

blablablabla
pi_211478572
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 19:33 schreef Dven het volgende:

[..]
Oppleuren, heb geen behoefte aan snotterende en kuchende mensen rondom mij omdat ze zogenaamd hart voor de zaak hebben. Blijf lekker een dag of twee thuis.
Dit dus. Ik ging ook toen al over mijn nek van collega's die met een gigantische snotbel onder hun neus en met walgelijk gerochel toch bleven werken.
pi_211478596
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 19:40 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Tja, jammer dat ze daar nog geen vaccin voor hebben gevonden. Dus je zult jezelf moeten genezen.
Ik vind het wel een goede zaak dat mensen dit serieus genoeg nemen om zich ziek te melden. Dit zijn geen watjes of matennaaiers. En jij, Elan, zou even verder moeten kijken dan je neus lang is.
Een virus is niet iets waar je zo lichtvaardig mee kunt omgaan.
Ik vind het jammer dat ze nog geen vaccin hebben gevonden voor al die zwakke broeders en zusters die zich om de haverklap ziekmelden als ze drie keer geniest hebben en een verstopte neus hebben.

Corona geeft dat soort lui alleen maar een vrijbrief om weer ziek te melden.

Kijk, met volle IC's en restricties valt dat nog te billijken. Maar nu.... :X Kom op zeg, stel je niet aan vanwege een positief testje. Zaterdag zeker wel gewoon naar de kroeg?
blablablabla
pi_211478606
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 19:42 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Dit dus. Ik ging ook toen al over mijn nek van collega's die met een gigantische snotbel onder hun neus en met walgelijk gerochel toch bleven werken.
Collega met een snottebel, zit je nog op de kleuterschool?
blablablabla
pi_211478634
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 19:40 schreef Elan het volgende:

[..]
Je ziek melden voor een beetje snotteren :') .

Nep. Dit is een fragment van een of andere bende die ruzie zocht in Beverwijk.
Uit 2006. o|O
pi_211478647
quote:
15s.gif Op donderdag 30 november 2023 19:44 schreef Elan het volgende:

[..]
Collega met een snottebel, zit je nog op de kleuterschool?
Nee, ik heb onlangs mijn 77ste verjaardag gevierd.
En hoe oud ben jij? Mentaal lijk je mij niet ouder dan 4 of 5 jaar.
pi_211478669
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 19:42 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Dit dus. Ik ging ook toen al over mijn nek van collega's die met een gigantische snotbel onder hun neus en met walgelijk gerochel toch bleven werken.
Haha snowflake, kom eens op de bouw kijken.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_211478714
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 19:44 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik vind het jammer dat ze nog geen vaccin hebben gevonden voor al die zwakke broeders en zusters die zich om de haverklap ziekmelden als ze drie keer geniest hebben en een verstopte neus hebben.

Corona geeft dat soort lui alleen maar een vrijbrief om weer ziek te melden.

Kijk, met volle IC's en restricties valt dat nog te billijken. Maar nu.... :X Kom op zeg, stel je niet aan vanwege een positief testje. Zaterdag zeker wel gewoon naar de kroeg?
Hoe dom. Nu de restictries niet meer gelden, mag je gewoon iedereen weer besmetten? Ben jij arts? Heb jij een medische opleiding gevolgd? Gebruik je je gezonder verstand wel? Of ben je gewoon iemand die zich een soort Rambo voelt en eist dat iedereen zich aanpast aan jouw mening over dit?
  donderdag 30 november 2023 @ 19:52:06 #20
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_211478715
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 19:40 schreef Elan het volgende:

[..]
Je ziek melden voor een beetje snotteren :') .

Lekker je halve bedrijf tegelijk aansteken. Ben je als werkgever echt heel blij mee, zulke medewerkers met 'hart voor de zaak'. In plaats van dat 1 iemand een paar dagen thuis blijft, ervoor zorgen dat afdelingen onderbezet raken en mensen op halve kracht werken omdat ze zich klote voelen. Goed voor de productiviteit. :')
pi_211478888
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2023 19:49 schreef halfway het volgende:

[..]
Haha snowflake, kom eens op de bouw kijken.
Ik werkte in de metaal. Was dus machinebankwerker. De enige vrouw tussen plusminus 20 mannen. Lieve kerels, grote bek, kleine hartjes maar ziek melden vanwege een verkoudje nee dat deden ze niet.
Liever voluit niezen in je gezicht of boven je pas geopende broodtrommeltje, en dan moest je niet zeuren.
En toch waren ze stuk voor stuk van hun apropos af als ik gewoon kwam werken tijdens mijn maandelijkse ellende.
"Tja, lieverd, moeder is ongesteld en SUPER CHAGRIJNIG, dus daar moet je dan ook maar tegen kunnen. "

Begrijp je me nu een beetje beter?
pi_211478949
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 19:52 schreef Repentless het volgende:

[..]
Lekker je halve bedrijf tegelijk aansteken. Ben je als werkgever echt heel blij mee, zulke medewerkers met 'hart voor de zaak'. In plaats van dat 1 iemand een paar dagen thuis blijft, ervoor zorgen dat afdelingen onderbezet raken en mensen op halve kracht werken omdat ze zich klote voelen. Goed voor de productiviteit. :')
Hart voor de zaak. Ja, ik ken het. Ik hield echt van mijn werk. Maar als ik ziek was, was ik ziek. En wilde ik niet lastig gevallen worden met dit soort prietpraat.
Werk is leuk, maar het is niet heilig. En bovendien, de zaak draait heus wel door, ook zonder jou.
Want bij veel reorganisaties vliegt het lagere personeel vaak als eerste er uit. Dan zie je pas hoeveel hart de zaak voor jou heeft.
Ziek of niet.
pi_211479043
Je kan toch nog steeds die long-covid krijgen?? En ze weten nog steeds niet wat dat is. En hoe je daar weer van af komt???
pi_211479062
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 19:14 schreef Elan het volgende:
Er zijn al anderhalf jaar geen restricties meer :')
Ik word doodziek van mensen die testen en dan afspraken afzeggen als ze positief testen, of erger nog niet komen opdagen op werk/verplichtingen.

Het is geen 2021 meer.
Heb Corona, 2 weken thuis blijven :')
  donderdag 30 november 2023 @ 20:23:21 #25
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_211479190
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 20:02 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik werkte in de metaal. Was dus machinebankwerker. De enige vrouw tussen plusminus 20 mannen. Lieve kerels, grote bek, kleine hartjes maar ziek melden vanwege een verkoudje nee dat deden ze niet.
Liever voluit niezen in je gezicht of boven je pas geopende broodtrommeltje, en dan moest je niet zeuren.
En toch waren ze stuk voor stuk van hun apropos af als ik gewoon kwam werken tijdens mijn maandelijkse ellende.
"Tja, lieverd, moeder is ongesteld en SUPER CHAGRIJNIG, dus daar moet je dan ook maar tegen kunnen. "

Begrijp je me nu een beetje beter?
"And then everybody clapped." :')
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_211479196
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2023 20:23 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
"And then everybody clapped." :')
Jouw woorden, niet de mijne.
pi_211479295
Dus het is toch vergelijkbaar met een griepje?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Forum Admin donderdag 30 november 2023 @ 20:33:06 #28
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_211479335
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 20:30 schreef Red_85 het volgende:
Dus het is toch vergelijkbaar met een griepje?
Nu wel ja.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_211479354
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 19:18 schreef Nober het volgende:
Het killervirus komt wel weer met een variantje.
Ik denk dat jij je even beter moet inlezen in hoe het allemaal precies werkt en waarom er in 2020 wel heel veel doden en ziekenhuisopname's zijn en nu niet meer
pi_211479412
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 20:34 schreef Ikbenookeenklant het volgende:

[..]
Ik denk dat jij je even beter moet inlezen in hoe het allemaal precies werkt en waarom er in 2020 wel heel veel doden en ziekenhuisopname's zijn en nu niet meer
Ik heb juist geleerd dat ik helemaal niets moet.
pi_211479420
Als je er niet ziek van bent dan zou je natuurlijk gewoon moeten werken, net als bij een verkoudheid maar ik kreeg dit jaar voor het eerst corona en dat viel mij toch tegen.
Ik was toch wel 6 dagen best ziek en bleef daarom ook thuis.
Het was niet zoals een verkoudheid zoals anderen dat zeggen, meer als een griep.
pi_211479428
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 20:39 schreef Nober het volgende:

[..]
Ik heb juist geleerd dat ik helemaal niets moet.
mag, maar dan moet je niet meer zo dom lullen
pi_211479632
Nou ik heb toch liever het Coronavirus dan het AIDS virus maar okee wat jij wil TS.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_211482157
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 19:52 schreef Repentless het volgende:

[..]
Lekker je halve bedrijf tegelijk aansteken. Ben je als werkgever echt heel blij mee, zulke medewerkers met 'hart voor de zaak'. In plaats van dat 1 iemand een paar dagen thuis blijft, ervoor zorgen dat afdelingen onderbezet raken en mensen op halve kracht werken omdat ze zich klote voelen. Goed voor de productiviteit. :')
Nee iedereen zich gelijk dagen ziekmelden oor een fucking verkoudheid komt de productiviteit ten goede.

Weet niet in wat voor bubbeltje jij leeft maar half Nederland loopt momenteel te snotteren.

Hoogste tijd voor een lockdown.
blablablabla
pi_211482167
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 20:30 schreef Red_85 het volgende:
Dus het is toch vergelijkbaar met een griepje?
Dat was het toch al voor 99,9% van de mensen. Ook tijdens de pandemie.
blablablabla
  donderdag 30 november 2023 @ 23:36:46 #36
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_211482181
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2023 23:27 schreef Elan het volgende:

[..]
Nee iedereen zich gelijk dagen ziekmelden oor een fucking verkoudheid komt de productiviteit ten goede.

Weet niet in wat voor bubbeltje jij leeft maar half Nederland loopt momenteel te snotteren.

Hoogste tijd voor een lockdown.
Als je verkouden bent, heb je toch geen griep of corona man? :')
pi_211482185
Als de baas zegt gewoon aan het werk gvd doe je dat ook.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_211482246
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 23:36 schreef Repentless het volgende:

[..]
Als je verkouden bent, heb je toch geen griep of corona man? :')
Alsof iedereen die loopt te snotteren corona heeft _O-
blablablabla
pi_211482413
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 20:02 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik werkte in de metaal. Was dus machinebankwerker. De enige vrouw tussen plusminus 20 mannen. Lieve kerels, grote bek, kleine hartjes maar ziek melden vanwege een verkoudje nee dat deden ze niet.
Liever voluit niezen in je gezicht of boven je pas geopende broodtrommeltje, en dan moest je niet zeuren.
En toch waren ze stuk voor stuk van hun apropos af als ik gewoon kwam werken tijdens mijn maandelijkse ellende.
"Tja, lieverd, moeder is ongesteld en SUPER CHAGRIJNIG, dus daar moet je dan ook maar tegen kunnen. "

Begrijp je me nu een beetje beter?
Wat is dit nou weer voor woke shit _O-
blablablabla
pi_211482418
Bij ons op kantoor snotteren we elkaar weer lekker onder, net als ieder jaar voor Corona. Tijdens Corona werkten veel mensen thuis, nu snotteren we lekker weer voort zoals het hoort. Begrijp me niet verkeerd, maar een steriele omgeving maakt ons alleen maar vatbaarder voor virussen :)
Lach met een schone bips
  vrijdag 1 december 2023 @ 01:33:11 #41
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_211482449
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 00:01 schreef Elan het volgende:

[..]
Alsof iedereen die loopt te snotteren corona heeft _O-
Nee, juist niet. Dat is wat ik zeg. :')
pi_211482645
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 20:02 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik werkte in de metaal. Was dus machinebankwerker. De enige vrouw tussen plusminus 20 mannen. Lieve kerels, grote bek, kleine hartjes maar ziek melden vanwege een verkoudje nee dat deden ze niet.
Liever voluit niezen in je gezicht of boven je pas geopende broodtrommeltje, en dan moest je niet zeuren.
En toch waren ze stuk voor stuk van hun apropos af als ik gewoon kwam werken tijdens mijn maandelijkse ellende.
"Tja, lieverd, moeder is ongesteld en SUPER CHAGRIJNIG, dus daar moet je dan ook maar tegen kunnen. "

Begrijp je me nu een beetje beter?
Ik snap je. Was cynisch bedoeld.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_211482648
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 23:38 schreef Discombobulate het volgende:
Als de baas zegt gewoon aan het werk gvd doe je dat ook.
1950 belde
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  vrijdag 1 december 2023 @ 06:35:46 #44
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_211482661
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 19:22 schreef Repentless het volgende:

[..]
Nee, waarom word je er doodziek van als mensen afspraken afzeggen of niet gaan werken?
dan kan ie ook thuisblijven :+
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_211482880
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 23:30 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat was het toch al voor 99,9% van de mensen. Ook tijdens de pandemie.
Aantoonbaar onjuist.

Zelfs de heftigste griepseizoen van de afgelopen 50 jaar, verbleekt er bij.

8 tot 11x meer doden wereldwijd op de piek, vergelijken met een heftig griep seizoen is geen “net als een griepje”.

Nu wel ja, na tig mutaties wat ieder virus zou afzwakken of zelfs kapot zou maken wat ze in Japan ook kortstondig zagen bij de delta versie het geval was.
pi_211482969
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 19:14 schreef Elan het volgende:
Er zijn al anderhalf jaar geen restricties meer :')
Ik word doodziek van mensen die testen en dan afspraken afzeggen als ze positief testen, of erger nog niet komen opdagen op werk/verplichtingen.

Het is geen 2021 meer.
Sneeuwvlokje.
pi_211482977
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 07:53 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Aantoonbaar onjuist.

Zelfs de heftigste griepseizoen van de afgelopen 50 jaar, verbleekt er bij.

8 tot 11x meer doden wereldwijd op de piek, vergelijken met een heftig griep seizoen is geen “net als een griepje”.

Nu wel ja, na tig mutaties wat ieder virus zou afzwakken of zelfs kapot zou maken wat ze in Japan ook kortstondig zagen bij de delta versie het geval was.
Feiten doen er niet toe bij het soort mensen dat wil larpen als een vrijheidsstrijder op het internet.
pi_211483041
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 20:12 schreef christmastsunami het volgende:
Je kan toch nog steeds die long-covid krijgen?? En ze weten nog steeds niet wat dat is. En hoe je daar weer van af komt???
dit. ze willen wel erg graag dat het nu normaal en onschudlig is, maar we weten nog erg weinig.
pi_211483264
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 19:14 schreef Elan het volgende:
Er zijn al anderhalf jaar geen restricties meer :')
Ik word doodziek van mensen die testen en dan afspraken afzeggen als ze positief testen, of erger nog niet komen opdagen op werk/verplichtingen.

Het is geen 2021 meer.
Christus hebben we dan helemaal niets geleerd de afgelopen 3 jaar?


Waarom blijft men het accepteren dat mensen willens en wetens andere besmetten?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_211483281
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 08:30 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
dit. ze willen wel erg graag dat het nu normaal en onschudlig is, maar we weten nog erg weinig.
Ik laat mijn upgrade de komende jaren lekker updaten. Op dit moment is dat de rationele beslissing.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')